Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fan arrangement i KBH 9/9

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

    Det er altså ikke fair, at MH giver fans skylden for at der ikke er en spørgerunde. De møder jeg har deltaget i hvor det har været muligt, har folk ikke sparet stemmebåndet. Og hvad ved Hemme egentlig, om møder han ikke har deltaget i.
    Nej, det forstår jeg virkelig heller ikke. Jeg var til opstartsarrangementer på stadion de seneste år, og i 2018 var der sat tid af til en længere spørgesession, hvor Enrico endda overrulede stadionspeakeren og insisterede på at alle der havde spørgsmål skulle få lov at stille et, og der var mange der havde spørgsmål, og en del af dem også nogle rigtigt gode spørgsmål, som gav nogle gode svar. Det lyder sgu som en dårlig undskyldning det der.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

      Det er altså ikke fair, at MH giver fans skylden for at der ikke er en spørgerunde. De møder jeg har deltaget i hvor det har været muligt, har folk ikke sparet stemmebåndet. Og hvad ved Hemme egentlig, om møder han ikke har deltaget i.
      Enig. Men hvor satan hvor er der mange tomhjernede spørgsmål imellem de enkelte fornuftige. Syntes ofte der går en 2-3 dage inden mine tæer retter sig ud igen efter disse møder

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

        Nej, det forstår jeg virkelig heller ikke. Jeg var til opstartsarrangementer på stadion de seneste år, og i 2018 var der sat tid af til en længere spørgesession, hvor Enrico endda overrulede stadionspeakeren og insisterede på at alle der havde spørgsmål skulle få lov at stille et, og der var mange der havde spørgsmål, og en del af dem også nogle rigtigt gode spørgsmål, som gav nogle gode svar. Det lyder sgu som en dårlig undskyldning det der.
        Var det det år med ham den langhårede fulderik der SVINEDE Jesper Hansen til så han blev eskorteret ud?
        Hvor du efterfølgende om aftenen jokede med at det var dig

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Var det det år med ham den langhårede fulderik der SVINEDE Jesper Hansen til så han blev eskorteret ud?
          Hvor du efterfølgende om aftenen jokede med at det var dig
          Det var selvsamme arrangement ja. En på alle måder underholdende oplevelse.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Enig. Men hvor satan hvor er der mange tomhjernede spørgsmål imellem de enkelte fornuftige. Syntes ofte der går en 2-3 dage inden mine tæer retter sig ud igen efter disse møder
            Det kan jeg kun være enig i, men det ændrer altså ikke på at det er en sløj omgang helt at afvise spørgsmål. Der findes som bekendt ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar. Det forekommer mig at være overmåde arrogant, og det burde imø afføde en reaktion fra det øverste lag i OB i form af en løftet pegefinger til Hemme og Jack.

            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

              Det var selvsamme arrangement ja. En på alle måder underholdende oplevelse.
              Ihverfald en af de aftner i OBs opstartsarrangementer jeg husker bedst

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Det kan jeg kun være enig i, men det ændrer altså ikke på at det er en sløj omgang helt at afvise spørgsmål. Der findes som bekendt ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar. Det forekommer mig at være overmåde arrogant, og det burde imø afføde en reaktion fra det øverste lag i OB i form af en løftet pegefinger til Hemme og Jack.
                Jammen enig. Men det kommer bare ikke bag på mig mere. Sjælen i OB er væk og alt er topstyret forretning med kundepleje i centrum udad til.
                De prøver sgu ellers til tider. Og det må være rigtig træls hvis de læser med herinde at se næsten alt hvad de laver blive kritiseret til døde.

                Men rigtige fans gennemskuer bare røgslør og bullshit lige med det samme. Det er der satme meget af. Og er ikke bange for at melde det ud.
                Men derfor står vi der alligevel søndag efter søndag

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Var det det år med ham den langhårede fulderik der SVINEDE Jesper Hansen til så han blev eskorteret ud?
                  Hvor du efterfølgende om aftenen jokede med at det var dig
                  Ja det var fandeme et alternativt indslag. Samtidig med at den langhårede var ifærd med at blive smidt ud, så hans homies deres snit til at rydde baren for dåsebajer.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                    Ja det var fandeme et alternativt indslag. Samtidig med at den langhårede var ifærd med at blive smidt ud, så hans homies deres snit til at rydde baren for dåsebajer.
                    Ja dem de ikke havde “ryddet af” i forvejen altså...

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Othenesuuig Se indlæg
                      Aftenens Høgh: Juncker der fortalte at han giver sine københavnske skoleelever diktat når OB slår FCK. Diktaten er et kampreferat. (Desværre ikke så ofte de har diktat, må man antage)

                      Aftenens Koval: OBs kommunikation (igen igen). Fint at holde et arrangement og gøre noget for os københavnske fans, men man ønsker alligevel ikke at invitere os med helt indenfor. På trods af den tilsyneladende åbenhed, holdes man som fan en armslængde fra klubben. Hemmingsen gentager igen og igen at klubben har en strategi som man arbejder meget seriøst ud fra, men kommer aldrig nærmere end at vi skal træne hårdt, og citat "score mere end de andre, og lukke færre mål ind" Ja, go'daw!. Han slog igen fast at han mener at vi har truppen til top 6, og at vi skal spille mere direkte. Jeg undrer mig stadig over, på hvilken måde vi så har tænkt os at gøre det, og jeg forstår ikke hvorfor man ikke vil tale om det. Alle ved hvordan vi spiller eller også afsløres det lige om lidt. Så hvorfor vil den sportslige ledelse ikke tale om det? Vi måtte ikke stille nogen spørgsmål, så derfor sidder jeg med en følelse af 1,5 times tom snak hvor klubben faktisk ikke rigtig tager sine fans seriøst. De behøver ikke at forsøge at "sælge" os noget - vi er allerede fans. De burde istedet se os i øjnene og gå i dialog. Derfor bliver det også en anelse komisk, når Hemmingsen personligt går rundt og siger tak for i aften (respekt for at han gør det dog), men jeg sad bare med følelsen af at have været del af et reklamefremstød mere end et fanarrangement.

                      Næste gang burde man have et mindre program og mere tid til at fans kunne møde hinanden, i mellem de forskellige indslag. Det havde nok gjort stemningen lidt mindre akavet.
                      OB har bevæget sig derhen hvor det virker som om de vil have kunder og ikke fans så din beskrivelse overrasker ikke.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Jammen enig. Men det kommer bare ikke bag på mig mere. Sjælen i OB er væk og alt er topstyret forretning med kundepleje i centrum udad til.
                        De prøver sgu ellers til tider. Og det må være rigtig træls hvis de læser med herinde at se næsten alt hvad de laver blive kritiseret til døde.

                        Men rigtige fans gennemskuer bare røgslør og bullshit lige med det samme. Det er der satme meget af. Og er ikke bange for at melde det ud.
                        Men derfor står vi der alligevel søndag efter søndag
                        Når et fanmøde bliver beskrevet mere som et reklamefremstød end det benævnte, så er det dem, der er noget galt med og ikke os.

                        Og det har jeg intet problem med at sige om og om igen. Også selv om de læser det og får såret deres følelser.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          #42
                          Tror først det ville have været rigtig akavet hvis Hemme skulle svare på ukendte spørgsmål fra salen. Så skidt som han klarer den hvor spørgsmålene er nogenlunde kendt på forhånd, kan jeg slet ikke forestille mig hvor tåkrummende det ville være at høre ham svare udenom på de kritiske spørgsmål vi alle sidder med. Jeg er ikke ked af at have sparet togbilletten og 40 min x 2 med mundbind.
                          OB: Danske mestre i 2075/6

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            OB har bevæget sig derhen hvor det virker som om de vil have kunder og ikke fans så din beskrivelse overrasker ikke.
                            Jack Jørgensen fik også gentaget sig nye slogan om "at være noget mere for nogle flere". Det synes jeg er en fin ambition at have. Men hvis man gerne vil være noget mere for de fans man allerede har, og som man må gå ud fra størstedelen i går var, så kræver det at klubben åbner mere op og deler ud af de tanker og overvejelser de har om hvor vi skal hen sportsligt. Jeg er i hvert fald ikke blevet mere fan i dag end jeg var i går, de gratis Albani og brunsvigeren til trods.
                            Fynbo bosat i København | Har støttet Striwerne siden 02/03

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                              Det er altså ikke fair, at MH giver fans skylden for at der ikke er en spørgerunde. De møder jeg har deltaget i hvor det har været muligt, har folk ikke sparet stemmebåndet. Og hvad ved Hemme egentlig, om møder han ikke har deltaget i.
                              Jeg er enig. Synes også det var en håbløs kommentar.

                              Tror faktisk endda han sagde noget i stil med (jeg havde fået et par øl, så pardon, hvis jeg ikke citerer helt korrekt): "så måtte vi have forberedt os bedre hjemmefra" eller noget i den dur. Tror han mente noget andet med den kommentar egentlig, men husker det som ret uheldigt formuleret.

                              Comment


                                #45
                                Husker et arrangement med den hedengangne Fankomité, hvor alle, også et par spillere, dukkede op, og man var aå ærlig man nu kunne være - dét kunne alle parter bruge til noget, og man lærte lidt om hinanden, som tingene nemmere fremadrettet, men det var også en lille (40 personer?) skare, som kunne holde nogenlunde tæt.

                                Mener det var på dét møde, at det reelt gik op for klub og spillere, at B hungrede efter én eller anden tilbagevende interaktion med spillerne ifm. kampene.

                                Comment

                                Working...
                                X