Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Fan arrangement i KBH 9/9
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
Håber en af de fremmødte eksil OBere, vil give et referat af Hemmingsens ord. Når nu han ikke havde blot et enkelt ord til os, ved mødet på stadion.
”Vi skal være bedre til at udnytte den tid vi har sammen
”Der er altid interesse for vores spillere”
Værsgo.OB: Danske mestre i 2075/6
- Likes 1
Comment
-
Er jeg den eneste der synes det er lidt underligt at:
1) Den stadig ret nye sportschef stiller op og giver en status på transfervinduet osv. foran københavnske fans, men ikke foran egne sæsonkortholdere til et opstartsarrangement, som han endda var til.
2) Man til arrangementet kan købe den nye spillertrøje, som man ikke en gang kunne se den færdige udgave af til opstartsarrangementet på hjemmebane foran sæsonkortholderne.
Forkæl endelig eksilfynboerne derovre, og ros for initiativet med det her arrangement, men det virker bare så amatøragtigt, at man ikke kan afvikle noget bedre foran de mest trofaste på hjemmebane. Jeg har været til opstartsevents for 10-15 år siden der var bedre afviklet og mere interessante, end det jeg har været til de seneste år.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg2) Man til arrangementet kan købe den nye spillertrøje, som man ikke en gang kunne se den færdige udgave af til opstartsarrangementet på hjemmebane foran sæsonkortholderne.
Nu var jeg der ikke?
Men mange brokkede sig mest over de troede de ikke var færdige fordi vi ikke har striber på ryggen.
Men det er jo sådan trøjen ser ud.
- Likes 1
Comment
Comment