Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson opstartstråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Det bliver sgu mere og mere pinligt at følge OB, hvordan kan en mand som Hemmingsen havde sådan et job, når han ikke har styr på sådan noget.

    Comment


      #62
      Begynder at blive mere og mere bekymret for, hvad der foregår på MH´s kontor.
      Hvordan kan sådan en nyhed om en "signing" komme ud via. et fanmedie efter et interview og ingen reaktion fra selve klubben.
      Nu afviser spilleren selv, at det ikke er tilfældet, synes vi fremstår dårligere og dårligere sæson efter sæson, både ledelsesmæssigt, PR, kontakt til fansene - føler vi er på vej mod dybet (groft sagt)

      Comment


        #63
        Hvor er det pinligt.

        Comment


          #64
          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-fremtid-i-ob/

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

            Jeg bliver mere og mere overbevist om at Michael Hemmingsen har brug for hjælp i det job der. Hvis det er rigtigt det som Jørgen udtaler til FS, så er der jo noget der tyder på at vores sportschef har mistet overblikket og måske har mere om ørerne end han kan overskue.
            Det er så vildt underligt at sige noget som ikke er på plads. Det næste er så at han så ikke efterfølgende går ud og enten
            1. Siger det var en brummer, men at der er rigtig god dialog
            2. Tager en snak med Jørgen-lejren om det er blevet sagt og at de skal lukke røven indtil der er aftalt yderligere

            Nu risikerer vi jo at en spiller vi i virkeligheden gerne vil have, pludselig tager afstand fra os, fordi vi agerer amatøragtige. Jeg forventer Hemme hurtigst muligt går ud i dag og har en fornuftig forklaring. Ellers er det ikke bare vores forestillinger om bekymrende tendenser, men virkelige bekymrende tendenser, som udspiller sig med Hemme i spidsen
            ​​​​​

            Comment


              #66
              Nu siger jeg lige noget. Jeg synes faktisk man kunne høre det i podcasten, at Hemmingsen ikke var alt for overbevisende da han breakede nyheden. Jeg slog det hen som (endnu) et tegn på de manglende kommunikationskompentencer. Men måske var han ikke helt ærlig, da han meldte forlængelsen ud. Det kom også ret mærkeligt i interviewet husker jeg, som i en slags mærkelig sidebemærkning. Er jeg den eneste?

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                Nu siger jeg lige noget. Jeg synes faktisk man kunne høre det i podcasten, at Hemmingsen ikke var alt for overbevisende da han breakede nyheden. Jeg slog det hen som (endnu) et tegn på de manglende kommunikationskompentencer. Men måske var han ikke helt ærlig, da han meldte forlængelsen ud. Det kom også ret mærkeligt i interviewet husker jeg, som i en slags mærkelig sidebemærkning. Er jeg den eneste?
                Du er bestemt ikke den eneste. Men hvis han ikke ved at sådan noget ville komme ud offentligt er det jo bare inkompetence på et højere plan

                Men nu vil jeg lige afvente OB inden jeg siger mere

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  I flg FS e-avis siger Jørgen at han ikke har forlænget aftalen med OB. Den udløber ved nytår siger han, og meddeler samtidig at der selvf. er kontakt, men at bolden er hos agenten oh hans forrige klub, som så ser på hvad der er af muligheder. MH var ikke at træffe for en kommentar til SportFyn
                  spændende, hvis han dækker op som mod Horsens er det måske vores held.

                  Comment


                    #69
                    Kampen mod FCM streames:
                    Det vil være muligt at streame vores sidste træningskamp mod FC Midtjylland mandag aften kl. 19 i Slagelse. Det vil foregå fra https://t.co/JYbxkDdl43⚪
                    #obdk #fcmob
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #70
                      For satan nogle flotte fyre. Ærgerligt der kun var råd til 24 portrætter

                      https://www.ob.dk/foersteholdet/#spillerne

                      Ved ikke om vi skulle ligge sammen til de 2 sidste
                      Last edited by fmprOB; 05-09-2020, 14:26.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        For satan nogle flotte fyre. Ærgerligt der kun var råd til 24 portrætter

                        https://www.ob.dk/foersteholdet/#spillerne

                        Ved ikke om vi skulle ligge sammen til de 2 sidste
                        Ja man kan undre sig over hvad der gør at OB ikke lige gider at gøre noget så simpelt helt færdigt
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #72
                          https://forum.ob.dk/forum/club-ob-s-...r%C3%A6kke-sig

                          Jeg synes, det fortæller tæt ved hele historien, at de selvsamme (karikerede) pointer, der bliver fremført i indledningen af denne tråd, stadig gør sig gældende den dag i dag. Vi har helt sikkert oprustet rent sportsligt. Bedre løn, bedre spillere og bedre faciliteter, men vi har jo stadig ingen idé om, hvilken kurs skuden skal sætte. Det er beskæmmende og uværdigt. Der er givetvis blev tærsket langhalm på den holdning herinde, men på en harm søndag er det nødvendigt med en ventil til galden. Kom nu for helvede!

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                            https://forum.ob.dk/forum/club-ob-s-...r%C3%A6kke-sig

                            Jeg synes, det fortæller tæt ved hele historien, at de selvsamme (karikerede) pointer, der bliver fremført i indledningen af denne tråd, stadig gør sig gældende den dag i dag. Vi har helt sikkert oprustet rent sportsligt. Bedre løn, bedre spillere og bedre faciliteter, men vi har jo stadig ingen idé om, hvilken kurs skuden skal sætte. Det er beskæmmende og uværdigt. Der er givetvis blev tærsket langhalm på den holdning herinde, men på en harm søndag er det nødvendigt med en ventil til galden. Kom nu for helvede!
                            Rystende er det ligeledes at Z.A.E, postede indlægget i 2014. Gad vide hvad der ville ske, hvis Thorborg begyndte at drive OB som et firma i koncernen, fremfor et stykke legetøj. Krav og målsætninger som skal overholdes, kompetente medarbejdere i ledende stillinger ?
                            Last edited by sinus; 06-09-2020, 13:17.
                            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                              https://forum.ob.dk/forum/club-ob-s-...r%C3%A6kke-sig

                              Jeg synes, det fortæller tæt ved hele historien, at de selvsamme (karikerede) pointer, der bliver fremført i indledningen af denne tråd, stadig gør sig gældende den dag i dag. Vi har helt sikkert oprustet rent sportsligt. Bedre løn, bedre spillere og bedre faciliteter, men vi har jo stadig ingen idé om, hvilken kurs skuden skal sætte. Det er beskæmmende og uværdigt. Der er givetvis blev tærsket langhalm på den holdning herinde, men på en harm søndag er det nødvendigt med en ventil til galden. Kom nu for helvede!
                              Ja i har helt sikkert bedre spillere end i 2014, men jeg vil mene at truppen er blevet svagere i løbet af det seneste år.
                              Last edited by Entusiastens; 06-09-2020, 15:57.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                For satan nogle flotte fyre. Ærgerligt der kun var råd til 24 portrætter

                                https://www.ob.dk/foersteholdet/#spillerne

                                Ved ikke om vi skulle ligge sammen til de 2 sidste
                                "Sjovt" som de har skåret en del af billederne i toppen... bl.a. Jeppe, Jørgen og Daniel ligner nogle, som har haft en brandepande stående i 30 minutter ovenpå deres pomadesatte hår inden billederne blev taget

                                Det kræver altså ikke de store kundskaber, at få det sidste med

                                Comment

                                Working...
                                X