Annoncering

Collapse
No announcement yet.

AGF - OB Nedtakt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Vi kan vel også lige så godt bruge denne tråd til nedtakt på sæsonen, som, efter min mening, kun kunne reddes af en sejr mod AGF.

    Jeg mener, at sæsonen er dumpet, holdet er dumpet og træneren er dumpet. Selv om det måske virker mærkeligt, så kan jeg faktisk godt se Bo Henriksen i OB, med de kvaliteter han har. Jacob Michelsen får slet ikke sat holdet godt nok op til mange af kampene - mest tydeligt i hukomelsen står Silkerborg-kampen (0-6) og kampen i går. Men der er mange andre kampe hvor man kan sige det samme. Har OB holdet til mere? Ja, mener jeg. Kan holdet blive forstærket, ja selvfølgelig.

    Hvilke spillere er ikke gode nok, og hvor skal holdet forstærkes?

    Træneren: Jeg begynder at se nogle mangler ved Jacob Michelsen. Hvad var f.eks. planen i går mod AGF. Den fejlede i hvert fald

    Spillere ud: Sander Svendsen, Aleksander Juul, Moses Opondo, Thrandarsson, Mart Lieder, Janus Drachmann, Mande, Ryan J. Laursen! (8 styk)

    Spillere ind: Sabbi, 2 midtbanespillere, Ankersen (AGF), Dal Hende, stærk målmand (6)

    Jeg mener, at vores forsvar er stærkt nok, det er midtbanen der halter.


    Holdet til næste sæson:
    Oliver C

    Ny back - Larsen, - Tverskov, Dal Hende
    Sabbi - Ny C - Ankersen - Frøkjær
    Fenger - Hyllegård


    Bænk:
    Marco Lund
    oliver Lund
    JJT
    Kløve
    Jebali
    Østrøm
    Ny målmand
    (Jørgen)
    Brems
    Ung

    Ny træner?




    Selvfølgelig kan der komme nogle muligheder for opgradering af truppen - så skal den tages.
    Jeg var med i en show kamp mod OB dagen efter Kent Nielsen blev fyret, Kent Nielsen skulle have holdt foredrag om sin karriere inden kampen, men da han jo var fyret var det i stedet Tonny Hermansen der holdte foredrag omkring OBs strategi, jeg kunne ikke selv være med til foredragen da jeg skulle spille, men fik vist nok fortalt bagefter at OB ville kigge meget på FC Norsjælland og måden de havde gjort det omkring rekruttering af spillere og ungdomsspillere og set up. Jeg tror, at det i næste sæson vil kunne ses på måden at spille på, hvor jeg godt kunne se at vi kom til at skifte mellem 3-5-2 og 3-4-3 hvilket giver meget god mening at hente Sabbi.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Justesen Se indlæg

      Jeg var med i en show kamp mod OB dagen efter Kent Nielsen blev fyret, Kent Nielsen skulle have holdt foredrag om sin karriere inden kampen, men da han jo var fyret var det i stedet Tonny Hermansen der holdte foredrag omkring OBs strategi, jeg kunne ikke selv være med til foredragen da jeg skulle spille, men fik vist nok fortalt bagefter at OB ville kigge meget på FC Norsjælland og måden de havde gjort det omkring rekruttering af spillere og ungdomsspillere og set up. Jeg tror, at det i næste sæson vil kunne ses på måden at spille på, hvor jeg godt kunne se at vi kom til at skifte mellem 3-5-2 og 3-4-3 hvilket giver meget god mening at hente Sabbi.
      Hvis vi skal spille med 3 bagved, så mangler vi en med speed og god fysik, og bedre boldspiller end the Lund Twins.
      Omvendt tror jeg godt KL og JT kan begå sig på et ambitiøst hold i 4-x-x, eller flytte JT frem i 4-1-x-x

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        Hvis vi skal spille med 3 bagved, så mangler vi en med speed og god fysik, og bedre boldspiller end the Lund Twins.
        Omvendt tror jeg godt KL og JT kan begå sig på et ambitiøst hold i 4-x-x, eller flytte JT frem i 4-1-x-x
        Jeg kunne godt se at JT kunne rykkes op på en DM hvis Drachmann ikke er klar men er helt enig at det kraver noget nyt til forsvaret. Jeg kunne godt se at Marco Lund kunne blive solgt, 1 år tilbage af kontrakten, en god alder til at tage udenlands og jeg har svært ved at se at han kan udvikle sig så meget mere end han har gjort indtil videre. AJA tror jeg man sælger hvis er kommer et bud på ham, men jeg har svært ved at se hvilken anden superligaklub han kunne komme til( måske Horsens eller Randers) Oliver Lund tror jeg man beholder grundet hans hovedstødsstyrke og fight.

        Hvis man skal spille 3-4-3 med en falsk 9er kunne, har man næsten truppen til det.

        Oli

        Larsen Tverskov Ny

        Ryan Drachmann JJT Jørgen

        Sabbi Jebali Sander

        Både Sander, Aron og Jebali har før spillet i et 3 mands angreb. Udover over en ny forsvars spiller kræver det også en ny CM, da hverken Drachmann eller JJT kommer til at spille alle kampene, og det virker for tyndt med de andre som Kløve, Aron, Opondo

        Jeg husker at JM sagde den gang han blev ansat at vi skulle spille underholdende og offensiv fodbold, det syntes jeg ikke en 4-4-2 byder ind til og jeg tror endelig også at JM har brugt 4-4-2 mere af nød end et fremad rettet projekt.
        Last edited by Justesen; 30-07-2020, 12:32.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Justesen Se indlæg

          Jeg kunne godt se at JT kunne rykkes op på en DM hvis Drachmann ikke er klar men er helt enig at det kraver noget nyt til forsvaret. Jeg kunne godt se at Marco Lund kunne blive solgt, 1 år tilbage af kontrakten, en god alder til at tage udenlands og jeg har svært ved at se at han kan udvikle sig så meget mere end han har gjort indtil videre. AJA tror jeg man sælger hvis er kommer et bud på ham, men jeg har svært ved at se hvilken anden superligaklub han kunne komme til( måske Horsens eller Randers) Oliver Lund tror jeg man beholder grundet hans hovedstødsstyrke og fight.

          Hvis man skal spille 3-4-3 med en falsk 9er kunne, har man næsten truppen til det.

          Oli

          Larsen Tverskov Ny

          Ryan Drachmann JJT Jørgen

          Sabbi Jebali Sander

          Både Sander, Aron og Jebali har før spillet i et 3 mands angreb. Udover over en ny forsvars spiller kræver det også en ny CM, da hverken Drachmann eller JJT kommer til at spille alle kampene, og det virker for tyndt med de andre som Kløve, Aron, Opondo

          Jeg husker at JM sagde den gang han blev ansat at vi skulle spille underholdende og offensiv fodbold, det syntes jeg ikke en 4-4-2 byder ind til og jeg tror endelig også at JM har brugt den mere af nød end et fremad rettet projekt.
          Jeg ville være ked at en opstilling uden Frø og Fenger. Det kan måske koste på den korte bane, men de er i en god udvikling og vil gerne se hvad det kan bringe.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            Jeg ville være ked at en opstilling uden Frø og Fenger. Det kan måske koste på den korte bane, men de er i en god udvikling og vil gerne se hvad det kan bringe.
            Det var endelig også bare et eksempel, det kunne også være.

            Hyllegaard Fenger Frøkjær

            Det var også bare for at sige, at vi har spillerne til 3-4-3, man kunne også bruge Frøkjær som falsk 9er ligesom Rygaard i FCN, og så Fenger og Hyllegaard eller Sander og Sabbi til at løbe dybt.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Justesen Se indlæg

              Jeg kunne godt se at JT kunne rykkes op på en DM hvis Drachmann ikke er klar men er helt enig at det kraver noget nyt til forsvaret. Jeg kunne godt se at Marco Lund kunne blive solgt, 1 år tilbage af kontrakten, en god alder til at tage udenlands og jeg har svært ved at se at han kan udvikle sig så meget mere end han har gjort indtil videre. AJA tror jeg man sælger hvis er kommer et bud på ham, men jeg har svært ved at se hvilken anden superligaklub han kunne komme til( måske Horsens eller Randers) Oliver Lund tror jeg man beholder grundet hans hovedstødsstyrke og fight.

              Hvis man skal spille 3-4-3 med en falsk 9er kunne, har man næsten truppen til det.

              Oli

              Larsen Tverskov Ny

              Ryan Drachmann JJT Jørgen

              Sabbi Jebali Sander

              Både Sander, Aron og Jebali har før spillet i et 3 mands angreb. Udover over en ny forsvars spiller kræver det også en ny CM, da hverken Drachmann eller JJT kommer til at spille alle kampene, og det virker for tyndt med de andre som Kløve, Aron, Opondo

              Jeg husker at JM sagde den gang han blev ansat at vi skulle spille underholdende og offensiv fodbold, det syntes jeg ikke en 4-4-2 byder ind til og jeg tror endelig også at JM har brugt 4-4-2 mere af nød end et fremad rettet projekt.
              Det hold der, så ender vi som i år. Der skal simpelthen mere kvali til midten. Det er det største problem - og måske træneren

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                Det hold der, så ender vi som i år. Der skal simpelthen mere kvali til midten. Det er det største problem - og måske træneren
                Jeg 100 % tilslutte mig, at der skal en midtbane profil ind, og en kvalitets forsvar mere, muligvis også en anden end Jebali.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

                  Tja, da vi virkelig rykkede sidste forår, der var Drachmann i topform en vigtig faktor. Det hold vi stillede med der, har vi ikke spillet med ret mange gange siden. Den power JBL og Ryan kom med, sammen med Drachmann, Tverskov og Kadriis fart. Det var noget af det der sikrede os top 6.

                  men JBL og Kadrii er her ikke mere og det var vel de to mest eksplosive .. Drachmann er 32 og tror ikke han rammer noget der er i nærheden af sidste års topform mere ..
                  Ryan kan selvfølgelig komme tilbage og bidrage på niveau med sidste år og og Tverskov er selvskrevet ..

                  så vi er tilbage til at det vel kun var Ryan der manglede igår i forhold til stærkeste start11 på nuværende tidspunkt ..

                  min 1. prioritet er en ny stærk def. midt a la DD, Makrini ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg


                    men JBL og Kadrii er her ikke mere og det var vel de to mest eksplosive .. Drachmann er 32 og tror ikke han rammer noget der er i nærheden af sidste års topform mere ..
                    Ryan kan selvfølgelig komme tilbage og bidrage på niveau med sidste år og og Tverskov er selvskrevet ..

                    så vi er tilbage til at det vel kun var Ryan der manglede igår i forhold til stærkeste start11 på nuværende tidspunkt ..

                    min 1. prioritet er en ny stærk def. midt a la DD, Makrini ..
                    En Makrini på sidst bedste ville have pyntet i vores 3-5-2 uden tvivl

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                      Selvfølgelig skal han ikke hænge sådan der, men der er i min optik forskel på at hænge i et etableret AGF-angreb og så på en total tilfældighed, hvor Frøkjær helt udueligt smider bolden væk på midten og den i tacklingen ender for fødderne af Patrick Mortensen. Det er jo verdens mest tilfældige mål. Vi er på vej i en omstilling, så jeg kan ikke helt være lige så fortørnet over Jørgens placering, da han næppe forventer at bolden havner hvor den gør i den sekvens. Kan godt være det bare er mig?
                      Jeg er enig i at det er tilfældigt og vanskeligt at forudse, men jeg synes nu også at som professionel spiller med en god hyre, god træning bør være på "omgangshøjde" med ham der formodes at være den bagerste. Det er sløjt og hører imo ikke hjemme i SL, så det må JM se at få gjort noget ved

                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        En Makrini på sidst bedste ville have pyntet i vores 3-5-2 uden tvivl
                        Ja, der var fint med El Mak. Men er allerede 33 år nu og spillede fast i Kilmarnock til januar men kun på bænken eller ude af truppen i februar og marts, ved ikke om pga af skade eller hvad. I Roda før gik det ikke god for ham efter han forlod OB. Men sådan en oprydder kunne vi godt bruge især med alle de skadeproblemer Drachmann har.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                          Vi kan vel også lige så godt bruge denne tråd til nedtakt på sæsonen, som, efter min mening, kun kunne reddes af en sejr mod AGF.

                          Jeg mener, at sæsonen er dumpet, holdet er dumpet og træneren er dumpet. Selv om det måske virker mærkeligt, så kan jeg faktisk godt se Bo Henriksen i OB, med de kvaliteter han har. Jacob Michelsen får slet ikke sat holdet godt nok op til mange af kampene - mest tydeligt i hukomelsen står Silkerborg-kampen (0-6) og kampen i går. Men der er mange andre kampe hvor man kan sige det samme. Har OB holdet til mere? Ja, mener jeg. Kan holdet blive forstærket, ja selvfølgelig.

                          Hvilke spillere er ikke gode nok, og hvor skal holdet forstærkes?

                          Træneren: Jeg begynder at se nogle mangler ved Jacob Michelsen. Hvad var f.eks. planen i går mod AGF. Den fejlede i hvert fald

                          Spillere ud: Sander Svendsen, Aleksander Juul, Moses Opondo, Thrandarsson, Mart Lieder, Janus Drachmann, Mande, Ryan J. Laursen! (8 styk)

                          Spillere ind: Sabbi, 2 midtbanespillere, Ankersen (AGF), Dal Hende, stærk målmand (6)

                          Jeg mener, at vores forsvar er stærkt nok, det er midtbanen der halter.


                          Holdet til næste sæson:
                          Oliver C

                          Ny back - Larsen, - Tverskov, Dal Hende
                          Sabbi - Ny C - Ankersen - Frøkjær
                          Fenger - Hyllegård


                          Bænk:
                          Marco Lund
                          oliver Lund
                          JJT
                          Kløve
                          Jebali
                          Østrøm
                          Ny målmand
                          (Jørgen)
                          Brems
                          Ung

                          Ny træner?



                          Selvfølgelig kan der komme nogle muligheder for opgradering af truppen - så skal den tages.
                          Jeg må bare indrømme, at jeg ikke helt forstår din ideelle startopstilling til næste sæson. Ankersen som central midtbanespiller - det har han da aldrig spillet før og vel overhovedet ikke der han skal spille? I øvrigt er han 30 år, vil formentlig forlange op mod 300.000,- om måneden og stjæle minutter fra vores 'egne' spillere. Det håber jeg virkelig ikke, MH/JM påtænker at gå efter.

                          Du vil skippe vores topscorer videre, der viser klare tegn på træthed og forhåbentlig vender tilbage i stærk forfatning igen sent-august-tidligt-september? Han er '97'er! Han kan blive et stort salg, hvis han laver over 10 mål igen i næste sæson. Jeg forstår det simpelthen ikke.

                          Opondo har haft en skadesplaget første sæson, og er også '97'er. Jeg håber heller ikke, vi giver op på ham allerede, da! Thrandarsson har vi lige hentet, og det vil godt nok være kontroversielt at sende vores anfører videre og så tro på, han kan erstattes af ude fra med en top 6-placering til følge.

                          Lieder er også urealistisk, at vi sender videre allerede nu.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                            Jeg var meget i tvivl da jeg så kampen, i første omgang synes jeg også at Haussner bliver sat og stopper Hylle ulovligt, men jeg synes ikke den er klar og ville nok være utilfreds hvis det blev dømt mod os. Når den ikke er klar skyldes det dog Hylle og hans mentalitet mere end Haussner - og her må jeg bare sige at jeg elsker at Hylle ikke bare søger at trække det røde kort, men virkelig forsøger at holde live i chancen, også selvom en anden rutineret angriber nok havde forsøgt at trække udvisningen.
                            Enig til gengæld er der 100 % rødt kort i det 90’minut til Jon Thorsteinsson Der fuldstændigt umotiveret hægter Tverskov som bliver rasende, kampens iøvrigt elendige dommer reagere med et gult kort til hver........(der manglede også et gult til Ankersen for den hvor Oli havner i udskiftningsboksen og en til Kasper Larsen....Nicolai Poulsen er et svin på en fodboldbane og kunne også sagtens have fået gult alene for hans truende adfærd mod Fenger...)


                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment


                              #59
                              Dommeren var absolut den mest elendige på den bane i går aftes.

                              Håber virkelig at man kigger kampen igennem og så vurderer om han ikke skal have en del færre kampe næste sæson.

                              Danmark er så langt fra at have en klasse dommer, så håber fandme snart der kommer noget talent frem på den position.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                                Dommeren var absolut den mest elendige på den bane i går aftes.

                                Håber virkelig at man kigger kampen igennem og så vurderer om han ikke skal have en del færre kampe næste sæson.

                                Danmark er så langt fra at have en klasse dommer, så håber fandme snart der kommer noget talent frem på den position.
                                Ja, dommerniveauet er virkeligt ringe. Der er toogtyve mand som kæmper om bolden og sejren men kun én som har magten og kan beslutte alt - og den er alt for ofte den dårligste på banen...
                                Men tror ikke at der bruges en talent som redder det. Det går vek om uddannelse og dommertræning som man skal steppe op med og det koster vel. Der skal investeres.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X