Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2020/2021
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlægOverlevelsen er sikret! Nu skal den strategi og den nye træner hurtigst muligt præsenteres. Har en lille fornemmelse af, at det godt kan blive en forfremmelse af HH. Er det blevet sagt direkte, at han fortsætter som assistent? Har svært ved at forestille mig, at det bliver Gustafsson, som har høje lønkrav og åbenbart er temmelig pressesky.
Tror det vil passe Thorborg fint at have en træner der bare retter ind og ikke siger så meget, især ovenpå Michelsen der godt kunne finde på at sige nogle vovede ting, som ikke altid faldt lige heldigt ud, eller satte klubben i det bedste lys.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Kan ikke se, at det skulle være nogen stor udfordring ift. Gustafsson. Vi har givet nogle meget store kontrakter til trænere de seneste gange, Bech, Kent og Michelsen, alle har været nogle af de bedst lønnede i ligaen. Vi betalte endda flere millioner for at købe Bech fri. At han er pressesky tror jeg næsten kun er et plus. Folk som Lars Olsen og Kent var da bestemt ikke nogle billetsælgere, JH og MH bestemt også i den kedeligere afdeling. Jeg tror nærmest det er et plus, at man ikke er alt for åbenmundet. Lige fra vores bestyrelsesformand/ejer, til den administrerende direktør og sportschefen, er fællesnævneren at de helst siger så lidt som muligt og meget nødigt er særligt åbne om, hvad der foregår på de indre linjer.
Tror det vil passe Thorborg fint at have en træner der bare retter ind og ikke siger så meget, især ovenpå Michelsen der godt kunne finde på at sige nogle vovede ting, som ikke altid faldt lige heldigt ud, eller satte klubben i det bedste lys.
Men vi har ja MH som kan overtage den part... ;-)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Synes helt sikkert også vi burde gå efter ham. Så må ham og Ryan kæmpe om pladsen
Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Kan ikke se, at det skulle være nogen stor udfordring ift. Gustafsson. Vi har givet nogle meget store kontrakter til trænere de seneste gange, Bech, Kent og Michelsen, alle har været nogle af de bedst lønnede i ligaen. Vi betalte endda flere millioner for at købe Bech fri. At han er pressesky tror jeg næsten kun er et plus. Folk som Lars Olsen og Kent var da bestemt ikke nogle billetsælgere, JH og MH bestemt også i den kedeligere afdeling. Jeg tror nærmest det er et plus, at man ikke er alt for åbenmundet. Lige fra vores bestyrelsesformand/ejer, til den administrerende direktør og sportschefen, er fællesnævneren at de helst siger så lidt som muligt og meget nødigt er særligt åbne om, hvad der foregår på de indre linjer.
Comment
-
Synes helt sikkert også vi burde gå efter ham. Så må ham og Ryan kæmpe om pladsen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
at kunne begå sig på tv og i pressen generelt er bare så stor en del af jobbet. Syntes bestemt ikke det kan ses som et plus hvis vi skal have endnu en type som dem du nævner
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ville heller ikke have et problem med at Ryan fandt en anden klub og Østrøm så bare skulle slås med Buus. Så burde forsvaret være på plads og man kunne bruge alt krudtet på en klasse 6`er og 8`er
Comment
-
Næste sæson burde Østrøm kæmpe med med Kasper Larsen om at være starter i midterforsvaret. Som jeg ser det er han ikke højreback. Han kan self træde til hvis der er brug for det, men tænker det ville være en god idé at holde på Ryan i hvert fald ind til han har kontraktudløb.
Comment
Comment