Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Onside driller Hemme- han er helt til grin. Bo griner overbærende.
    Offside

    Synes nu ikke han bliver drillet særligt meget... mere at han kom med en mærkværdig udtalelse

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Offside

      Synes nu ikke han bliver drillet særligt meget... mere at han kom med en mærkværdig udtalelse
      Jeg er fynbo, men forstår slet ikke de mange, der mangler bare lidt sans for humor. Jeg hørte og så godt MH’s udtalelse, men han sagde det jo med et smil på læben, og det er også mit indtryk, at personerne i studiet fandt det lidt morsomt.
      Der er ikke mere i det, så lad os nu komme videre og ikke dvæle ved dette.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

        Jeg er fynbo, men forstår slet ikke de mange, der mangler bare lidt sans for humor. Jeg hørte og så godt MH’s udtalelse, men han sagde det jo med et smil på læben, og det er også mit indtryk, at personerne i studiet fandt det lidt morsomt.
        Der er ikke mere i det, så lad os nu komme videre og ikke dvæle ved dette.
        Nej Thygesen var måløs, og endte med at sige noget diplomatisk oven på hans første hoved rysten.
        Der er grænser for hvor hårdt de går til folk. De vil jo gerne have adgang til spillerne. Helt som at der skal meget til for at Fyens går hårdt til Hemme og Niels.
        Jeg tror ikke det var med et glimt i øjet, men hvis det var så var eksekveringen meget ringe og utrolig uprofessionelt.
        Last edited by tOrnBjerg; 27-04-2021, 22:05.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

          Nej Thygesen var måløs, og endte med at sige noget diplomatisk oven på han første hoved rysten.
          Der er grænser for hvor hårdt de går til folk. De vil jo gerne have adgang til spillerne. Helt som at der skal meget til for at Fyens går hårdt til Hemme og Niels.
          Jeg tror ikke det var med et glimt i øjet, men hvis det var så var eksekveringen meget ringe og utrolig uprofessionelt.
          Offside viste klippet, og jeg så heller ikke noget glimt i øjet, desværre. Ellers havde det sgu faktisk været meget sjovt.
          Last edited by ForzaLazio; 27-04-2021, 17:57.

          Comment


            I Optakten til næste sæson møder vi BIF 7/7

            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...uo-til-sommer/

            Comment


              Spændende kamp mellem Horsens og Vejle. Horsens fører 2 -0 efter 2 straffesparksmål. Vil være dejligt, hvis Vejle tager, og ligge under OB, uanset vort eget resultat mod Sønderjyske.

              Comment


                Horsens 3:0 foran nu. Fint for os Så kan vi lægge fire point til Vejle søndag.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Horsens 3:0 foran nu. Fint for os Så kan vi lægge fire point til Vejle søndag.
                  Så blev du da lige en storjinxer

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Så blev du da lige en storjinxer
                    3-3

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Så blev du da lige en storjinxer
                      For helve' Andlox haha

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Så blev du da lige en storjinxer

                        Så lige en gang mere: AaB starter stærkt mod Lyngby , ser ud som sikre tre point for AaB.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          En Lucas Andersen som kommer i gang og viser spilleglæde gør i hvert fald en stor forskel for Aab
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            En Lucas Andersen som kommer i gang og viser spilleglæde gør i hvert fald en stor forskel for Aab
                            Tror også de bliver gode næste år. Så har træneren haft et år, men spørgsmålet er om de kan holde på Lucas.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Tror også de bliver gode næste år. Så har træneren haft et år, men spørgsmålet er om de kan holde på Lucas.
                              Han er virkelig god. I mine øjne den bedste spiller i ligaen og er vel en 2-3 niveauer over superliganiveau i topform og blandt de bedste på superliganiveau straks efter en skade.

                              Comment


                                Ahlmann og Ross ude mod os. En lille fiber til LA så skulle det være til at klare på fredag

                                Comment

                                Working...
                                X