Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Vi skal nu hente 8-10p på FCK,Sdj,AGF eller randers på 8 kampe samt holde FCN og Aab bag ved os. Den næste der siger at de stadig tror på Top 6 vil jeg gerne forære et gavekort på en olfert. Det er slut.. Overstået.. Der skal kigges nedad.. Vi er en del af nedrykningen.. Accepter det..
    Er ret sikker på vi ikke hentes af Horsens eller Lyngby, så tænker vi bare skal spille en bunke ret ligegyldige kampe resten af sæsonen hvor resultatet i flere af kampene er vigtigere for modstanderen end for os.
    Hvis den forrykte 7. plads stadig giver Europakval så er der godt nok den at spille for, men det er ikke sikkert vi igen er heldigt at tåbelige regler udelukker det bedste hold igen i år som vi så sidste år med sønderjyske.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Er ret sikker på vi ikke hentes af Horsens eller Lyngby, så tænker vi bare skal spille en bunke ret ligegyldige kampe resten af sæsonen hvor resultatet i flere af kampene er vigtigere for modstanderen end for os.
      Hvis den forrykte 7. plads stadig giver Europakval så er der godt nok den at spille for, men det er ikke sikkert vi igen er heldigt at tåbelige regler udelukker det bedste hold igen i år som vi så sidste år med sønderjyske.
      Jeg syntes simpelthen ikke vi er i en position pt at kunne vide os sikker på sådan noget. Hvis vi ikke snart får gang i noget der kaster 2 mål af sig pr kamp tror jeg vi kommer i problemer. Men det må være dejligt at have sådan en tro. Jeg tror heller ikke vi kommer til at spille om den forpulede 7. Plads igen i år.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
        Tjek lige Aalborgs græstæppe. Vejret har vel været mildere i dag, men der er stadig en afgrund til forskel. Det siger noget om den galoperende amatørisme i OB.
        Så vidt jeg er informeret i banen i Aalborg en af de her hybridbaner, det forklarer nok en del

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Jeg syntes simpelthen ikke vi er i en position pt at kunne vide os sikker på sådan noget. Hvis vi ikke snart får gang i noget der kaster 2 mål af sig pr kamp tror jeg vi kommer i problemer. Men det må være dejligt at have sådan en tro. Jeg tror heller ikke vi kommer til at spille om den forpulede 7. Plads igen i år.
          Et eller andet sted, så kunne man "håbe på en nedrykning"...Mon ikke det ville få ledelsen til at vågne op....

          En anden ting....hvis jeg havde en virksomhed i Odense/på Fyn ville jeg ikke smide penge i OBs profafdeling...Får dem der er sponsorer gratis hårde hvidevarer til dem selv og alle ideres familie resten af livet, eller hvorfor smider de penge ud til OB....
          Der kan da ikke være goodwill i at støtte en bolsjebutik, uden stratelig, visionær ledelse eller "styr på resten"
          Jeg ville støtte de mindre omegnsklubber, her er der visioner og mandsmod

          Comment


            Oprindeligt indsendt af allanribe Se indlæg

            Så vidt jeg er informeret i banen i Aalborg en af de her hybridbaner, det forklarer nok en del
            Der er vel heller ikke gjort noget nævneværdigt ved banen i Odense i over 10 år, så også her er vi langt bagefter flere andre klubber.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Jeg syntes simpelthen ikke vi er i en position pt at kunne vide os sikker på sådan noget. Hvis vi ikke snart får gang i noget der kaster 2 mål af sig pr kamp tror jeg vi kommer i problemer. Men det må være dejligt at have sådan en tro. Jeg tror heller ikke vi kommer til at spille om den forpulede 7. Plads igen i år.
              Som du nok ved er jeg bestemt ikke begejstret over ret mange i truppen og har ikke det fjerneste håb om at det er en trup som vil bringe os over middelmådigheden og jeg har ej heller været imponeret over vi kom i top 6 i vores eneste pop-up sæson på 10 år hvor vi var statister og beviste med klar tydelighed at vi ikke hører til der, jeg er heller ikke stolt over at vi fik hjælp af en tåbelig regel til at opnå den EL playoff kamp og jeg er ret immun over for JM’s plabren om hvor godt det er at vi har været tæt på at opnå Europa.
              Jeg kan kaste op ved tanken om at vi giver Kløve 4 år og at vi køber Okosun for det er et udtryk for at vi med den transfer politik ikke vil flytte os ud af den sørgelige grå intetsigende middelmådighed, hvor vi træder vande.
              Jeg ser langt hellere vi får bragt vores unge drenge i spil om det så betyder vi bliver nr 9 eller 10, fremfor st spille med AJA, Kløve, Lieder, Okosun og Drachmann og blive nr 7-9. Jeg blev glad i låget sidste sæson da vi brugte Klynge, Max og de andre knægte og det var mere deres gejst der reddede røven på JM end det var de såkaldte profiler.

              Men uanset vores skrækkelige kamp mod Lyngby så tror jeg dog trods alt at vi henter de sejre og uafgjorte i resten af sæsonen som er nok til at holde Lyngby, Horsens og måske Vejle bag os, det skal dog samtidig siges at det ikke vil være den største overraskelse for mig hvis vi ender i en grim overlevelses kamp.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                Tvivler på man gambler med en urutineret i et halvt år. Det bliver nærerme en OP type.
                Synes ikke man gambler med ret meget. Uanset hvem man hiver ind, så tror jeg næppe det kan lade sig gøre det bliver så ringe vi rykker ned. Det vil være en falliterklæring at hive en Ove P-type ind til at køre en sæson hjem, hvor vi er 6-9 point Over stregen. Vi bliver ganske enkelt nødt til at bruge den her elendige situation til at kickstarte den strategi OB angiveligt snart fremlægger. Om ikke andet så må MH jo selv ned og træne. Han er da i hvert fald ikke urutineret.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                  Synes ikke man gambler med ret meget. Uanset hvem man hiver ind, så tror jeg næppe det kan lade sig gøre det bliver så ringe vi rykker ned. Det vil være en falliterklæring at hive en Ove P-type ind til at køre en sæson hjem, hvor vi er 6-9 point Over stregen. Vi bliver ganske enkelt nødt til at bruge den her elendige situation til at kickstarte den strategi OB angiveligt snart fremlægger. Om ikke andet så må MH jo selv ned og træne. Han er da i hvert fald ikke urutineret.
                  ER uenig. Hemmer er i forvejen meget meget udfordret. Hvis han også skal stå for træningen, så vil han fortsat ikke være mellem de 25 bedste sportschefer i Danmark.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af allanribe Se indlæg

                    Et eller andet sted, så kunne man "håbe på en nedrykning"...Mon ikke det ville få ledelsen til at vågne op....

                    En anden ting....hvis jeg havde en virksomhed i Odense/på Fyn ville jeg ikke smide penge i OBs profafdeling...Får dem der er sponsorer gratis hårde hvidevarer til dem selv og alle ideres familie resten af livet, eller hvorfor smider de penge ud til OB....
                    Der kan da ikke være goodwill i at støtte en bolsjebutik, uden stratelig, visionær ledelse eller "styr på resten"
                    Jeg ville støtte de mindre omegnsklubber, her er der visioner og mandsmod
                    Lyt til udsendelse nr 222 af Stemmer fra Ådalen, her forklarer 2 sponsorer ret fint hvorfor man vælger at blive sponsor i OB

                    Comment


                      I følge FS får Sabbi 2 spilledages karantæne

                      https://fyens.dk/artikel/ob-stadig-u...s-bedste-backs

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        I følge FS får Sabbi 2 spilledages karantæne

                        https://fyens.dk/artikel/ob-stadig-u...s-bedste-backs
                        Redder vil jo ikke tabe ansigt. Men indrømmer da at tacklingen er til gult. 1 dag for gult/rødt havde været passende. Gad godt at vide, hvad der udløste det første gule.
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                          Kald mig bare naiv, men jeg kan ikke se det ske. Dels skal vi nok hente nogle point her og der, men jeg kan slet ikke se Lyngby eller Horsens sætte en stime sammen med mange sejre, som er nødvendigt for dem, hvis de skal redde sig. I de sæsoner hvor et hold har reddet sig fra en meget svær situation, har det næsten altid været fordi, at de har haft en eller flere offensive spillere som har kunne lave mange mål for dem og tippe de tætte kampe over til deres fordel. Da Randers reddede sig dengang var det Movsisyan og Beckmann der gjorde det, da Sønderjyske gjorde det nogle år efter, var det ham Okotie der lavede masser af mål, og da AaB reddede sig i sidste sekund, var det også fordi, at Duncan var kommet hjem og havde lavet nogle afgørende mål for dem der holdte dem i live.

                          Jeg kan simpelthen ikke se, hvem det skal være der kan gøre det for hverken Horsens eller Lyngby. Vi har 18 kampe tilbage af sæsonen, hvis vi bare vinder et par stykker af dem og spiller en 4-5 uafgjorte, hvilket vel ikke ligefrem er et hyperoptimistisk scenarie, så er vi ude i, at Horsens eller Lyngby skal snitte mindst 1,5 point pr. kamp og nok vinde en 7-8 af de sidste 18. For to hold der har vundet 1 af de første 14 kampe og ikke snitter over 0,5 point, er det bare meget svært at se for mig.
                          Kald mig fortsat naiv, men jeg tror simpelthen ikke på, at vi kan nå at rykke ned. Og så meget desto mindre grund til at blive ved med at sylte Frøkjær, Hylle, Østrøm, Vestergaard osv. og spille Lieder, AJA, Marco Lund osv. Lad os nu investere lidt i fremtiden og bygge op mod næste sæson.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                            Kald mig fortsat naiv, men jeg tror simpelthen ikke på, at vi kan nå at rykke ned. Og så meget desto mindre grund til at blive ved med at sylte Frøkjær, Hylle, Østrøm, Vestergaard osv. og spille Lieder, AJA, Marco Lund osv. Lad os nu investere lidt i fremtiden og bygge op mod næste sæson.
                            Amen!
                            Men tror ikke det sker med JM, desværre. Han har dit ry og fremtidige amsættelsesmuligheder på spil, så kan egentlig godt forstå han går med det, han mener er bedst nu og her - også selvom jeg ikke er sikker på det reelt er 28+-holdet, der vil gøre det bedst.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                              Kald mig fortsat naiv, men jeg tror simpelthen ikke på, at vi kan nå at rykke ned. Og så meget desto mindre grund til at blive ved med at sylte Frøkjær, Hylle, Østrøm, Vestergaard osv. og spille Lieder, AJA, Marco Lund osv. Lad os nu investere lidt i fremtiden og bygge op mod næste sæson.
                              Enig. Jeg bliver så træt af at se på dem.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                                Amen!
                                Men tror ikke det sker med JM, desværre. Han har dit ry og fremtidige amsættelsesmuligheder på spil, så kan egentlig godt forstå han går med det, han mener er bedst nu og her - også selvom jeg ikke er sikker på det reelt er 28+-holdet, der vil gøre det bedst.
                                Helt enig. Enest der kan tale i mod, er hvis de unge shiner, å vil han kunne skrive talentudvikler på cvet.

                                Comment

                                Working...
                                X