Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2020/2021
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Ærgerligt man ikke lige havde Fcm efter deres chl kamp. Selv Horsens havde slået dem i dag. De var slet ikke til stede og fcm havde tabt til alle hold i dag.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
... selv hvis "man" ikke har set kampen, er det nemt at gætte hvem der lige har slået dem :D!
Det kan man sagtens udtale sig om selvom man ikke har set 1 eneste minut
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Tænker du på menneskehandlerne?
Altså, en hel del af holdene i superligaen har en opsætning som bestemt ikke er misundelsesværdig.
FCN med tvivlsomme metoder i "right to dream".
OB med en rigmand der er blevet rig på dyre lån og har forsøgt at tiltuske sig ulovlige sponsorpenge fra kommunen.
FCK med Lars Seier og tidligere Østergaard ... ekstrem kapitalist bosat i Schweiz og Østergaard der røg i brummen.
FCM med en ejer der ejer flere klubber og tilsyneladende har en eller anden økonomisk forbindelse mellem de to.
Brøndby med Jan Bech og tidligere Kasi-Jesper ... "Oscar" og svindleren Jesper.
Det er IKKE kønt og det gør det nemt, at lade være med at være fan!Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
FC Fup, hvis det er samme hold.
Altså, en hel del af holdene i superligaen har en opsætning som bestemt ikke er misundelsesværdig.
FCN med tvivlsomme metoder i "right to dream".
OB med en rigmand der er blevet rig på dyre lån og har forsøgt at tiltuske sig ulovlige sponsorpenge fra kommunen.
FCK med Lars Seier og tidligere Østergaard ... ekstrem kapitalist bosat i Schweiz og Østergaard der røg i brummen.
FCM med en ejer der ejer flere klubber og tilsyneladende har en eller anden økonomisk forbindelse mellem de to.
Brøndby med Jan Bech og tidligere Kasi-Jesper ... "Oscar" og svindleren Jesper.
Det er IKKE kønt og det gør det nemt, at lade være med at være fan!
Kan du ikke finde et andet sted ‘ikke at være fan’. Og det er et punktum, ej et spørgsmålstegn.
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Nej, hvor interessant.
Kan du ikke finde et andet sted ‘ikke at være fan’. Og det er et punktum, ej et spørgsmålstegn.
Jeg kommenterer når jeg finder det relevant og gør hvad jeg kan for at holde det faktuelt og og lødigt :)!Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
Comment