Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Og så hedder det oktober og vi er tilbage ved det samme lort.
    Han er fantastisk med bold. Men det var unødvendigt at trække det kort. Om det så kun burde have været gult er vel en smagssag.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Nogen tips til hvordan man kan se kampen mod Vejle uden at skulle tegne Dplay abonnement?
      Jeg har Yousee og her er det ikke muligt at tilvælge Discoverys kanaler.
      Yousee er ikke pengene værd. Dplay koster 100 kr om måneden. Det er da ikke meget

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

        Yousee er ikke pengene værd. Dplay koster 100 kr om måneden. Det er da ikke meget
        Havde det engang og det var ringe billedekvalitet.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

          Yousee er ikke pengene værd. Dplay koster 100 kr om måneden. Det er da ikke meget
          Det koster 179 pr. måned hvis du skal kunne se OB spille på E2.

          Comment


            Når jeg ser på de hold der ligger over os i tabellen pt, kan jeg slet ikke se os komme i top seks i år. Kan måske se Vejle og FCK bytte plads, men tror også Vejle slutter over os. Jeg håber jeg tager fejl, men er godt nok pessimistisk lige nu. Det virker som om alle andre har gang i projekter med et fokus. Man kan se hvad de satser på skal bringe dem i gennem. Jeg kan ikke se hvad der skulle give os et forspring. Undskyld negativiteten. Sidder bare og er trist.
            Sorrig og glæde de vandre til hobe,
            lykke, ulykke de gange på rad,
            medgang og modgang hinanden tilråbe,
            solskin og skyer de følges og ad.
            Jorderigs guld
            er prægtig muld,
            Himlen er ene af salighed fuld.
            - Kingo, 1681

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg
              Når jeg ser på de hold der ligger over os i tabellen pt, kan jeg slet ikke se os komme i top seks i år. Kan måske se Vejle og FCK bytte plads, men tror også Vejle slutter over os. Jeg håber jeg tager fejl, men er godt nok pessimistisk lige nu. Det virker som om alle andre har gang i projekter med et fokus. Man kan se hvad de satser på skal bringe dem i gennem. Jeg kan ikke se hvad der skulle give os et forspring. Undskyld negativiteten. Sidder bare og er trist.
              Det bliver en lang kamp mod nedrykning. OB nægter åbenbart at forstærke truppen og så må man forvente at kæmpe mod nedrykning. Hemmingsen aner jo ikke at vinduet lukker om 1 døgn. Skræmmende.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Det bliver en lang kamp mod nedrykning. OB nægter åbenbart at forstærke truppen og så må man forvente at kæmpe mod nedrykning. Hemmingsen aner jo ikke at vinduet lukker om 1 døgn. Skræmmende.
                Vi får sikkert en forblommet tale om,at vi forsøger at skabe kontinuitet med de spillere vi har og tror på. Og så Kom vi jo i den grad styrkede ud af sidste vindue,hvor vi ikke har set den fulde effekt endnu.
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                  Vi får sikkert en forblommet tale om,at vi forsøger at skabe kontinuitet med de spillere vi har og tror på. Og så Kom vi jo i den grad styrkede ud af sidste vindue,hvor vi ikke har set den fulde effekt endnu.
                  Du glemmer, at vi også har været tæt på spillere fra PL og Bundesligaen, men det smuttede desværre i sidste øjeblik. Hvis ikke der sker mere, kommer vi desværre i bund 6 og kæmpe for at undgå nedrykning.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                    Du glemmer, at vi også har været tæt på spillere fra PL og Bundesligaen, men det smuttede desværre i sidste øjeblik. Hvis ikke der sker mere, kommer vi desværre i bund 6 og kæmpe for at undgå nedrykning.
                    Er sikker på vi ikke kommer i nedrykningsfare, men tror vi kommer til at ligge i laget 7-9 og dermed igen et af de grå, triste og ligegyldige hold i ligaen som ikke tiltrækker sig opmærksomhed.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Tror heller ikke, at vi kommer i nedrykningsfare, men at vi bare, endnu en gang, har meldt os ind i det anonyme midterfelt. De næste fire kampe efter landskamppausen ser ikke specielt lovende ud, med tre udekampe (FCM, Lyngby og BIF), og en hjemmekamp (Horsens). Realistisk set giver de fire point - hvilket så vil betyde, at vi efter 8 kampe står med 8 point. Jeg lader mig da meget gerne overraske positivt.
                      Sæsonstarten var da ganske god - men hvis vi ikke får tilstrækkeligt med point i de gode tider, så skal vi have dem, når vi ikke spiller godt. Og det har så heller ikke været tilfældet de sidste mange år. Hvilket, trods statistikker om expected goals med mere, viser, at vi ikke er bedre end der, hvor vi ligger. I midten.

                      Comment


                        Hvordan ville i optimere opstillingen, hvis vi ikke handler i dag?

                        i første omgang er vi uden Jebali. Skal han direkte erstattes i de kommende kampe eller skal vi skifte system?

                        personligt ville jeg godt se Max og Ryan inde og Frø i en mere fri rolle. Omvendt fungerer ting jo ok. Fraset resultaterne :/

                        Comment


                          Ser gerne vores nye Islænding i front og en masse indlæg også Ryan ind i stedet for Oli. Tror simpelthen ikke hverken Max eller især Hylle har niveauet.

                          Altså i næste kamp. Når Jebali er klar igen er han 1. valget!

                          Comment


                            Der skal altså komme en fragang af en angriber, Og vi mangler en med kvalitet til midtbanen. Især finder jeg Aron for dårlig, når vi spiller mod bare lidt hurtige spillere/hold.
                            Det OB-hold, der rykkede ned, var også på papiret godt, Held og uheld og skader og karantæner kan gøre udslaget for hvem der rykker ned. Vores hold spiller ikke til nedrykning. Men helt udelukke det, tør jeg da ikke.
                            Last edited by Tåhyler; 05-10-2020, 14:07.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Hylle, Fenger og Sabbi i front.
                              Frø ned på midten sammen med JJT og Kløve eller Opondo.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlæg
                                Ser gerne vores nye Islænding i front og en masse indlæg også Ryan ind i stedet for Oli. Tror simpelthen ikke hverken Max eller især Hylle har niveauet.

                                Altså i næste kamp. Når Jebali er klar igen er han 1. valget!
                                Med de indlæg vores backs kan levere pt, så er det ikke oplagt. Desuden kender jeg ikke niveauet på vores nye spiller, men Max blev skiftet ind først så tvivler på han er første valg.

                                Comment

                                Working...
                                X