Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

    Røv.
    De må købe Aron for 22 millioner.

    Comment


      Det passer vel nogenlunde, hvis de låner os pengene til stadion. :)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        De må købe Aron for 22 millioner.
        det ville da være et plaster på såret

        Comment


          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

          det ville da være et plaster på såret
          Hader den klub, men må nok også erkende at de ikke bare har indhentet og overhalet os, men de har også distanceret os i sådan en grad at vi med vores nuværende setup aldrig vil kunne blive en ligeværdig konkurrent.
          Det vil stadig lykkedes gor os at vinde ca hver tiende kamp mod dem, og hvis vi får en spiller de finder interesse for så vil de til enhver tid med et fingerknips hapse ham.. fuck det er trist. Men det viser jo bare at handling og visioner bringer mere med sig end planløs ledelse og Tom snak.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Hader den klub, men må nok også erkende at de ikke bare har indhentet og overhalet os, men de har også distanceret os i sådan en grad at vi med vores nuværende setup aldrig vil kunne blive en ligeværdig konkurrent.
            Det vil stadig lykkedes gor os at vinde ca hver tiende kamp mod dem, og hvis vi får en spiller de finder interesse for så vil de til enhver tid med et fingerknips hapse ham.. fuck det er trist. Men det viser jo bare at handling og visioner bringer mere med sig end planløs ledelse og Tom snak.
            True shit Magge. Hvor er det deprimerende rigtigt

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Hader den klub, men må nok også erkende at de ikke bare har indhentet og overhalet os, men de har også distanceret os i sådan en grad at vi med vores nuværende setup aldrig vil kunne blive en ligeværdig konkurrent.
              Det vil stadig lykkedes gor os at vinde ca hver tiende kamp mod dem, og hvis vi får en spiller de finder interesse for så vil de til enhver tid med et fingerknips hapse ham.. fuck det er trist. Men det viser jo bare at handling og visioner bringer mere med sig end planløs ledelse og Tom snak.
              They walk the talk, mens ledelsen i OB taler bullshit og nonsens.

              Comment


                FCM lever i dette årti, og de agerer derefter. I en stor del af de andre danske klubber, lever man stadig efter samme paradigmer, som gjorde sig gældende i en svunden tid uden ‘big data’.

                Sådan er det, og jeg nyder da stadig, når OB spiller FCK ud af banen, og det hele går op i en højere enhed med Frø, Jebali og Sabbi, men jeg tror slet ikke på, at OB kommer til at stadfæste sig som noget helst, og mindre kan vel også gøre det.

                Comment


                  Er vi 20 min væk fra en fyring af Ståle?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Er vi 20 min væk fra en fyring af Ståle?
                    Det mål der ........ ha ha ha ha ha. Hold nu kæft det er komisk

                    Comment


                      Farvel til Ståle

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                        Det mål der ........ ha ha ha ha ha. Hold nu kæft det er komisk
                        Ja Ankersen skulle redde dem og hans mål mod Vejle var ret flot.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Farvel til Ståle
                          Hvis Ståle forsvinder fra Parken, så er det fordi han går selv. Jeg nægter at tro på, nogen bestyrelse i PS&E nogensinde sætter ham på porten.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                            Hvis Ståle forsvinder fra Parken, så er det fordi han går selv. Jeg nægter at tro på, nogen bestyrelse i PS&E nogensinde sætter ham på porten.
                            2 af de 3 ejere er ikke særlig interesseret i fodbold. De er nok tilbøjelig til at ændre på personale fronten. Spørgsmålet er hvad Bestyrelsen vælger, Bo, Troels, Zorniger, David, Jon eller Laudrup

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              2 af de 3 ejere er ikke særlig interesseret i fodbold. De er nok tilbøjelig til at ændre på personale fronten. Spørgsmålet er hvad Bestyrelsen vælger, Bo, Troels, Zorniger, David, Jon eller Laudrup
                              David Nielsen er et godt bud som ny træner i FCK, hvis Ståle ryger.
                              Jeg håber OB forlænger med Jakob Michelsen , men hvis det ikke kan lade sig gøre så kunne jeg faktisk godt se Bo Henriksen som en OB træner.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                                2 af de 3 ejere er ikke særlig interesseret i fodbold. De er nok tilbøjelig til at ændre på personale fronten. Spørgsmålet er hvad Bestyrelsen vælger, Bo, Troels, Zorniger, David, Jon eller Laudrup
                                Tænker kun David Nielsen vil være et bud resten af dem du nævner ser jeg ikke for mig værende kandidater.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X