Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Du har sikkert ret, men indirekte har det vel haft indflydelse på dagens udmelding .. den tæller også med i det samlede billede af udbredelsen af smitte i hele landet.

    Måske, uanset så er det pisse belastende. Hader den satans kineser syge
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Jeg forstår ikke logikken. Man mener godt at man kan samle 500 til fodbold så længe afstandskrav etc. kan overholdes, men flere isolerede sektioner af 500 hvor afstandskrav osv. ligeledes kan overholdes, kan klubberne simpelthen ikke få lov til?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
        Jeg forstår ikke logikken. Man mener godt at man kan samle 500 til fodbold så længe afstandskrav etc. kan overholdes, men flere isolerede sektioner af 500 hvor afstandskrav osv. ligeledes kan overholdes, kan klubberne simpelthen ikke få lov til?
        Der går måske også om vejen til stadion hvor samles mange mennesker.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Dagens FS har en fantastisk +artikel om JJT og hans plads i truppen, hans fysik osv. Følgende er sakset fra artiklen som er særdeles læseværdig.

          " Jeg har det godt. Jeg er fri for alle former for skader og går ikke og trækker eller tærer på noget som helst. Jeg har fået kontinuitet og har lagt meget på, så måske har træneren ret. Jeg har lært en masse af Janus Drachmann i 6'er-rollen. Janus er jo nærmest lavet til at være aggressiv på den position. Han går til stålet, og det skal jeg også kunne, siger Thomasen, der ikke ser den store forskel i hans opgaver i en 4-3-3 i forhold til 3-5-2." Min personlige fornemmelse er at der ikke ses meget efter en 6'er type til at supplere med, og at der måske satses på at JJT kan få et dejligt langt forløb og Drachmann måske ses mere som supplement til JJT/Kløve-konstellationen

          Avisen melder også at Drachmann har fået et tilbageslag i skaden, og at han måtte forlade træningen da han ikke kunne spurte igennem.
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Dagens FS har en fantastisk +artikel om JJT og hans plads i truppen, hans fysik osv. Følgende er sakset fra artiklen som er særdeles læseværdig.

            " Jeg har det godt. Jeg er fri for alle former for skader og går ikke og trækker eller tærer på noget som helst. Jeg har fået kontinuitet og har lagt meget på, så måske har træneren ret. Jeg har lært en masse af Janus Drachmann i 6'er-rollen. Janus er jo nærmest lavet til at være aggressiv på den position. Han går til stålet, og det skal jeg også kunne, siger Thomasen, der ikke ser den store forskel i hans opgaver i en 4-3-3 i forhold til 3-5-2." Min personlige fornemmelse er at der ikke ses meget efter en 6'er type til at supplere med, og at der måske satses på at JJT kan få et dejligt langt forløb og Drachmann måske ses mere som supplement til JJT/Kløve-konstellationen

            Avisen melder også at Drachmann har fået et tilbageslag i skaden, og at han måtte forlade træningen da han ikke kunne spurte igennem.
            Det er ærgerligt med Drachmann. Manden har jo været ude i et helt år snart. Positivt med Jens Jakob derimod, nu må vi bare håbe han holder sig skadefri hele efteråret fordi han er enormt vigtigt for holdet.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Det er ærgerligt med Drachmann. Manden har jo været ude i et helt år snart. Positivt med Jens Jakob derimod, nu må vi bare håbe han holder sig skadefri hele efteråret fordi han er enormt vigtigt for holdet.
              Det håber jeg også meget på han gør. I artiklen nævnes det også at han hans temperament var i kog i et par situationer i FCK-kampen hvor han "løftede den store megafon" og fik markeret sig godt vokalt .. det er superfedt hvis han tillægger sig den attitude.

              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Så kom Vejle som forventet i gang. Og det overhypede Sønderjyske ned på jorden igen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Det håber jeg også meget på han gør. I artiklen nævnes det også at han hans temperament var i kog i et par situationer i FCK-kampen hvor han "løftede den store megafon" og fik markeret sig godt vokalt .. det er superfedt hvis han tillægger sig den attitude.
                  Måske JD skal bære assistent træner. De fleste klubber har flere end os. Han har noget rutine, men spørgsmålet er om han kommer tilbage.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                    Måske JD skal bære assistent træner. De fleste klubber har flere end os. Han har noget rutine, men spørgsmålet er om han kommer tilbage.
                    Det synes jeg faktisk lyder som en interessant tanke. Jeg tror dog at muligheden for det sker er minimal, men overordnet set en frisk tanke synes jeg.

                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                      Måske JD skal bære assistent træner. De fleste klubber har flere end os. Han har noget rutine, men spørgsmålet er om han kommer tilbage.
                      Jeg tror sagtens han kan blive en god assistent træner. Han er en rigtig ledertype, har masser af erfaring og er vellidt.

                      Comment


                        JM i Onside kl 21 i morgen.

                        Comment


                          Håber Horsens henter ét point mod AaB i morgen.
                          Hvad ville det være fedt med FCK som bundproppen med 0 point.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Reserveholdets trup idag

                            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...by-res-ob-res/

                            Ryan er udtaget

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Reserveholdets trup idag

                              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...by-res-ob-res/

                              Ryan er udtaget
                              Ryan i startostilling!
                              Og Gudjohnson må også vise hvad han kan.

                              S"er dagens Reserveliga-kamp mod Brøndby IF fløjtet i gang. Her er vores startopstilling:
                              Sayouba Mandé
                              Ryan Johnson, Daniel Obbekjær, Marco Lund, Oliver Lund.
                              Magnus Saaby
                              Mikkel Hyllegaard, Aron Thràndarson, Max Fenger, Sander Svendsen
                              Sveinn Aron Gudjohnsen ⚪️
                              #obdk"
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Håber seriøst ikke de giver Ryan mere end 30-45 min! Få ham nu helt klar denne gang!

                                nogen der ser kampen på Brøndbys app?

                                Comment

                                Working...
                                X