Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    Jeg havde også misforstået det i første omgang.

    Ang. den samlede pris ved jeg ikke om det bliver dyrere, har ikke selv brug for den mulighed.
    12*69=828 vs 699

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

      Det er nok et temperaments spørgsmål. Han er kommet ud til meget ja, men det har også været satset i min bog. Vi må se i længden, om det er noget han bare har en god fornemmelse for.
      Ja, helt sikkert.

      Men tænk hvis han bare ved den er der hver gang og det passer.

      Crazy shit han kan blive vild :)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        12*69=828 vs 699
        Elsker alt den hjælp man kan få herinde :)

        Takker.
        Men er det ikke også noget med at Leasy gør det på samme måde ;)

        Det er jo altid lidt dyrere når man betaler i rater, sådan er det jo alle steder (inkl. i banker og sådan).

        Comment


          Ser ud til Sønderjyske har købt godt ind. God målmand og Wright i angrrebet.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            Ser ud til Sønderjyske har købt godt ind. God målmand og Wright i angrrebet.
            Og Del Hende

            Comment


              Godkendt start af Sønderjyske må man sige. Træls hvis de også byder sig til top 6 i år.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Godkendt start af Sønderjyske må man sige. Træls hvis de også byder sig til top 6 i år.
                Ja, de er jo mindst på vores niveau i start 11, men vores bænk er måske bedre.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                  Ja, de er jo mindst på vores niveau i start 11, men vores bænk er måske bedre.
                  Hvis vi er skadesfri er den nok bedre. Men vores start 11 skal sgu også være bedre, ellers så er det et problem.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                    Jeg havde også misforstået det i første omgang.

                    Ang. den samlede pris ved jeg ikke om det bliver dyrere, har ikke selv brug for den mulighed.
                    Jeg gav 699 for vores sæsonkort , månedskort koster vist 69/ md

                    men helt okay det koster lidt ekstra at købe på “ afbetaling”
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Godkendt start af Sønderjyske må man sige. Træls hvis de også byder sig til top 6 i år.
                      Super fedt Sønderjydke vinder ..
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Super fedt Sønderjydke vinder ..
                        Jeg foretrækker nu hellere en konkurrent taber end FCM gør det. Hvis vi skal have en chance for det top 6 der, så har jeg altså budgetteret med, at Sønderjyske skal være et af de hold vi ender over.

                        Comment


                          Nåja, de startede også med 7 point i 3 kampe sidste år og faldt sammen. Vi startede ad h til da vi kom i top 6. Jeg tror stadig nok vi skal være bedre end dem.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Nåja, de startede også med 7 point i 3 kampe sidste år og faldt sammen. Vi startede ad h til da vi kom i top 6. Jeg tror stadig nok vi skal være bedre end dem.
                            Jo men stadig point på kontoen, og de er forstærket.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                              Elsker alt den hjælp man kan få herinde :)

                              Takker.
                              Men er det ikke også noget med at Leasy gør det på samme måde ;)

                              Det er jo altid lidt dyrere når man betaler i rater, sådan er det jo alle steder (inkl. i banker og sådan).
                              Det skal også være dyrere, for abonnement-optionen gør det muligt efter et halvt år at opsige med en måneds opsigelse. Deb fleksibilitet har os traditionelle sæsonkortholdere jo ikke. Her synes jeg Ca. 100 kr. i forskel er helt fair.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                                Det skal også være dyrere, for abonnement-optionen gør det muligt efter et halvt år at opsige med en måneds opsigelse. Deb fleksibilitet har os traditionelle sæsonkortholdere jo ikke. Her synes jeg Ca. 100 kr. i forskel er helt fair.
                                Jeg syntes 69kr er billigt med kun 1 måneds opsigelse hvis den er det. Måske endda for billigt.
                                Men vi må bare erkende at vi pt ikke engang kommer til at sælge 5000 billetter til en premiere kamp mod FCK i tørvejr og 18-20 grader

                                Vanvittigt. Håber virkelig at dette dyk skyldes Covid19

                                Comment

                                Working...
                                X