Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Så kom der et billede med Obbekjærs navn på

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/skarpe...aesonoptakten/
    Allerede , efter kun 16 mdr i førsteholdstruppen ;-)
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Max Fenger nu også skadet og derfor ikke med for u-landsholdet.
      siden 1887

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
        Max Fenger nu også skadet og derfor ikke med for u-landsholdet.
        Ja selvfølgelig

        Comment


          Det meste er jo lort omkring OB lige nu - det er medgivet. MH sejler rundt. 1/3 af truppen er skadet. Der er flere spørgsmål end svar i disse tider. Træningskampene, som skulle have været med til at starte kontinuitet omkring en stamme af spillere, kan ikke bruges til noget sådant, da mange (forventelige?) stamspillere er ude med skader. Så disse kampe er tæt på ingenting værd i forhold til de lange linjer i spil- og holdudviklingen. Men er der da intet vi kan glæde os over?

          Det eneste som jeg i øjeblikket hæfter mig ved som noget positivt, er JM udmelding om, at han ønsker et udtryk, hvor der presses højt og aggressivt. Det har været et af de helt store problemer i sidste sæson. Det samlede pres som hold har været ikke eksisterende i mange kampe og i store dele af de fleste kampe. Der presses "uintelligent", idet man ikke skærmer en mulig spilmulighed, men løber direkte på boldholder i stedet for at lukke spilvinkler. Det er det ene problem. Det andet er at ikke hele holdet deltager i presset - eller hurtigt nok. De forreste indleder et pres, men spillere længere tilbage på banen skubber ikke frem på de spillere, som presspillerne er tvunget til at lade stå tilbage. Det kan der være flere årsager til:
          a) har OB spillertyperne, som kan og vil presspil nok. b) har spillerne på holdet tilliden til hinanden, så man tør at gå i helhjertet pres - hvis én spiller ikke gør det rigtige kan man blive overspillet så let som ingen ting? c) er spillerne i en fysisk forfatning, så man kan praktisere denne meget fysisk krævende spillestil?

          Det positive er i den sammenhæng, at JM offentligt melder ud, hvad vi skal og hvad vi har gjort forkert. Nu kan alle se, hvem der falder igennem - dem som ikke magter højt presspil som en spillestil. Samtidig er det i min optik en seværdig - lidt hektisk - spillestil, som hvis den praktiseres godt udløser mange omstillinger og afslutninger.

          Comment


            Ser ud til at man på ob.dk har lyttet lidt til hårtop kritikken herinde

            https://www.ob.dk/foersteholdet/#spillerne

            Dog mangler der stadig billede af Fenger og Nissen

            Comment


              Vi har haft en snak med Kasper Larsen om opstarten, den kommende kamp mod FCK og vores startprogram.

              http://obstruktion.dk/startprogramme...kasper-larsen/

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                Vi har haft en snak med Kasper Larsen om opstarten, den kommende kamp mod FCK og vores startprogram.

                http://obstruktion.dk/startprogramme...kasper-larsen/
                "Hvis det er en rigtig god start, skal vi jo have 15 point. Det er svært at sidde og sige, men hvis vi lukker af, og ikke giver så mange mål væk, er det jo en god start, og kan vi selv putte den i kassen engang imellem, ser det jo endnu bedre ud. Så hvis vi får ti point, og gerne mere."
                Yep. 10+Point! Så skal de bare levere! :-)
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  "Hvis det er en rigtig god start, skal vi jo have 15 point. Det er svært at sidde og sige, men hvis vi lukker af, og ikke giver så mange mål væk, er det jo en god start, og kan vi selv putte den i kassen engang imellem, ser det jo endnu bedre ud. Så hvis vi får ti point, og gerne mere."
                  Yep. 10+Point! Så skal de bare levere! :-)
                  KØBT! 10+ point med det startprogram vil jo være en drømmestart. Men det skal jeg sgu også lige se, før jeg tror på det.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                    KØBT! 10+ point med det startprogram vil jo være en drømmestart. Men det skal jeg sgu også lige se, før jeg tror på det.
                    9 point vil også være fint
                    siden 1887

                    Comment


                      Spillede OC for U21 idag?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Spillede OC for U21 idag?
                        Det tror jeg, men det er ikke meget referet jeg har kunnet finde fra kampen så jeg aner ikke om han var involveret i nogle særlige aktioner. Han havde vist en stille dag på kontoret

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Spillede OC for U21 idag?
                          Ja han stod en fejlfri kamp.

                          Comment


                            Tak

                            Comment


                              Jeg ved ikke om dette er den rette tråd for dette indlæg.

                              Men er jeg den eneste der lidt uro i kroppen over vores klub for tiden? Jeg synes godt nok, at der er mange løse ender og underlige forhold:
                              - Vi har en træner med udløb næste sommer, og ud fra SFÅs seneste interview med ham, så tyder det ikke på, at det bare er en formalitet. Det lød på ham som om, at de ikke snakker sammen om forlængelse endnu.
                              - Hele fadæsen med Skjelviks manglende forlængelse.
                              - Sagen om den fysiske træning, hvor vi har en spillertrup, som har følt sig nødsaget til selv at råbe op om spillernes fysiske forfatning. En træner der vedkender sig, at der er et problem, men ikke uddyber, hvad man har ændret. Og så en sportschef, der lettere arrogant giver udtryk for, at der intet ekstraordinært er i det, og tilmed serverer sin sædvanlige omgang floskler.
                              - Skadessituationen i sig selv. Vi står ikke særligt meget bedre end i foråret. Vi har stadig et hav af skader.
                              - Vi har efter et forår, hvor vores trupbredde er blevet udstillet på det groveste ikke gjort noget som helst på transfermarkedet her under en uge inden, vi spiller om point. Dog synes jeg, at det er en gangbar undskyldning, at corona også må have haft indflydelse på vores muligheder, især når vi i forvejen har kastet en stor løn efter Sabbi.

                              Kommunikativt har vi virkeligt nogle komplicerede sager, der ikke er afklarede i offentligheden i hvert fald. Gruer lidt for, at det hænger på Hemmingsen at skulle styre os igennem nogle af de ovenstående problemfelter. Ikke så meget om hans relle evne til at træffe de rigtige beslutninger. Dem har jeg ikke kendskab til. Min bekymring omhandler hovedsageligt det kommunikative internt såvel som eksternt.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
                                Jeg ved ikke om dette er den rette tråd for dette indlæg.

                                Men er jeg den eneste der lidt uro i kroppen over vores klub for tiden? Jeg synes godt nok, at der er mange løse ender og underlige forhold:
                                - Vi har en træner med udløb næste sommer, og ud fra SFÅs seneste interview med ham, så tyder det ikke på, at det bare er en formalitet. Det lød på ham som om, at de ikke snakker sammen om forlængelse endnu.
                                - Hele fadæsen med Skjelviks manglende forlængelse.
                                - Sagen om den fysiske træning, hvor vi har en spillertrup, som har følt sig nødsaget til selv at råbe op om spillernes fysiske forfatning. En træner der vedkender sig, at der er et problem, men ikke uddyber, hvad man har ændret. Og så en sportschef, der lettere arrogant giver udtryk for, at der intet ekstraordinært er i det, og tilmed serverer sin sædvanlige omgang floskler.
                                - Skadessituationen i sig selv. Vi står ikke særligt meget bedre end i foråret. Vi har stadig et hav af skader.
                                - Vi har efter et forår, hvor vores trupbredde er blevet udstillet på det groveste ikke gjort noget som helst på transfermarkedet her under en uge inden, vi spiller om point. Dog synes jeg, at det er en gangbar undskyldning, at corona også må have haft indflydelse på vores muligheder, især når vi i forvejen har kastet en stor løn efter Sabbi.

                                Kommunikativt har vi virkeligt nogle komplicerede sager, der ikke er afklarede i offentligheden i hvert fald. Gruer lidt for, at det hænger på Hemmingsen at skulle styre os igennem nogle af de ovenstående problemfelter. Ikke så meget om hans relle evne til at træffe de rigtige beslutninger. Dem har jeg ikke kendskab til. Min bekymring omhandler hovedsageligt det kommunikative internt såvel som eksternt.
                                Læs lidt rundt i trådene - ni ud af ti har det lige som dig. Jeg har personligt valgt at give MH muligheden for at styrke truppen / foretage nogle gode salg, og se de første 6 kampe, inden jeg vil fælde den endelige dom over MH og setup´et.. Sæsonen er tæt på afgjort, hvis vi der kun har hentet 5 point eller mindre på det tidspunkt. Der skal et mirakel til at vende sådan en sæsonstart og det sker ikke med alle de "skavanker", som du oplister.

                                Comment

                                Working...
                                X