Svækkede OB AAB ved at hente de spillere? Det var da ikke fordi at OB blev synderligt styrket .. og AAB har da formået at blive mestre et par gange mens OB har “svækket” dem..
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Svækkede OB AAB ved at hente de spillere? Det var da ikke fordi at OB blev synderligt styrket .. og AAB har da formået at blive mestre et par gange mens OB har “svækket” dem..
Mit bedste bud er, at det var en joke fra Online...
Hvis Jesper Hansen havde hentet ham sidste år var der nok ikke faldet mange roser af.
God handel af aab. Han er jo gennemsnitlig. Men er spændt på det projekt aab har gang i nu. De har hentet endnu en lottokupon i dag. Det virker noget satset.
Hvis Jesper Hansen havde hentet ham sidste år var der nok ikke faldet mange roser af.
God handel af aab. Han er jo gennemsnitlig. Men er spændt på det projekt aab har gang i nu. De har hentet endnu en lottokupon i dag. Det virker noget satset.
Gennemsnitlig for superligaen, i så fald har du lagt et højt gennemsnit ... i den netop overståede sæson var han noget over gennemsnitlig, men jeg husker så også at du var efter Lucas Andersen, kort efter han kom til AAB :D.
Hvordan kvalificerer en spiller sig til at være en "lottokupon" og hvilke spillere kan ikke betegnes som det?
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment