Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Tror JM mener han kan spille en af angriberne i en 3-5-2. Det kan så diskuteres og det vil jeg se før jeg tror det
    Det tror jeg nu godt han kunne, nok mest i kampe hvor vi skal spille på kontraer, men der kunne han også være rigtigt farlig i den rolle. Jeg tror så heller ikke på, at vi får det at se, det er simpelthen for står en hovedpine med alle de angribere der ikke får noget spilletid, hvis Sabbi pludselig også skal være en del af den kabale.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

      Det tror jeg nu godt han kunne, nok mest i kampe hvor vi skal spille på kontraer, men der kunne han også være rigtigt farlig i den rolle. Jeg tror så heller ikke på, at vi får det at se, det er simpelthen for står en hovedpine med alle de angribere der ikke får noget spilletid, hvis Sabbi pludselig også skal være en del af den kabale.
      Hvis det viser sig at han ligepludselig bragede igennem som en anden Bundu på en angriberplads vil Jacob nok lære at leve med det.
      Men jeg er enig

      Jeg tror simpelthen bare ikke han er god nok(læs: scorer nok mål) og derfor skal bruge sine offensive forcer fra en kant

      Comment


        Hold da op

        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ck-olsen-i-aab

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Ja, der sker (desværre) spændende ting i de andre suppeklubber

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Ja, der sker (desværre) spændende ting i de andre suppeklubber
            Man kan altid diskutere om det er en god handel. Men hold nu op hvor de begynder at steppe op udad til og viser at vi vil det her og vi er klar til at gøre hvad der skal til.

            Men det gør jo så bare at vi skal arbejde 5% hårdere som er MHs svar på hvordan vi henter AGF. Så vi er vel snart på 115% hårdt arbejde

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              P. Olsen er en okay spiller, men heller ikke mere i min optik. Det der gør at jeg misunder AGF er at de virker til at have en helt klar strategi og handle spillere der passer perfekt ind i den spillestil som de gerne vil praktisere. Her virker P. Olsen som en sindsygt gennemtænkt transfer, og hvor jeg ikke tror han ville løfte OBs spil nævneværdigt, vil jeg ikke blive overrasket hvis han ender som en markant profil i Davids AGF. Uanset hvad må AaB fans efterhånden føle sig godt voldtaget af Aarhus, av av

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Man kan altid diskutere om det er en god handel. Men hold nu op hvor de begynder at steppe op udad til og viser at vi vil det her og vi er klar til at gøre hvad der skal til.

                Men det gør jo så bare at vi skal arbejde 5% hårdere som er MHs svar på hvordan vi henter AGF. Så vi er vel snart på 115% hårdt arbejde
                Hvis truppen skal arbejde endnu hårdere ifølge MH... hvordan vil skadessituationen så se ud i den kommende sæson (ved godt at det forhåbentlig ikke kun er den fysiske situation, han mener)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                  P. Olsen er en okay spiller, men heller ikke mere i min optik. Det der gør at jeg misunder AGF er at de virker til at have en helt klar strategi og handle spillere der passer perfekt ind i den spillestil som de gerne vil praktisere. Her virker P. Olsen som en sindsygt gennemtænkt transfer, og hvor jeg ikke tror han ville løfte OBs spil nævneværdigt, vil jeg ikke blive overrasket hvis han ender som en markant profil i Davids AGF. Uanset hvad må AaB fans efterhånden føle sig godt voldtaget af Aarhus, av av
                  Han ville have været den perfekte afløser for Casper Nielsen i OB i sin tid, men ham havde vi så bare ikke scoutet.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                    P. Olsen er en okay spiller, men heller ikke mere i min optik. Det der gør at jeg misunder AGF er at de virker til at have en helt klar strategi og handle spillere der passer perfekt ind i den spillestil som de gerne vil praktisere. Her virker P. Olsen som en sindsygt gennemtænkt transfer, og hvor jeg ikke tror han ville løfte OBs spil nævneværdigt, vil jeg ikke blive overrasket hvis han ender som en markant profil i Davids AGF. Uanset hvad må AaB fans efterhånden føle sig godt voldtaget af Aarhus, av av
                    Synes heller ikke PO er noget nævneværdigt ift. de har Bror Blume, som jeg synes er deres mest undervurderede spiller og jeg misunder dem gange 1000 de hentede ham i sin tid. Men det viser bare de virkelig er ambitiøse og har økonomiske muskler. Han har helt sikkert ikke været billig og er når vi skal være ærlige nok også lige 5% bedre end dem vi har rendende hos os. Meeen lad os nu se. Synes nu Aab's og AGF's måde at spille fodbold på er rimelig forskellig, så PO kan få det svært.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Hvis truppen skal arbejde endnu hårdere ifølge MH... hvordan vil skadessituationen så se ud i den kommende sæson (ved godt at det forhåbentlig ikke kun er den fysiske situation, han mener)
                      Mange gode spørgsmål. Som vi som OB fans er stillet i udsigt at dem får vi ikke klare svar på

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Man kan altid diskutere om det er en god handel. Men hold nu op hvor de begynder at steppe op udad til og viser at vi vil det her og vi er klar til at gøre hvad der skal til.

                        Men det gør jo så bare at vi skal arbejde 5% hårdere som er MHs svar på hvordan vi henter AGF. Så vi er vel snart på 115% hårdt arbejde
                        Enig. AGF gør jo bare det at de investerer nogle af de penge som de fik ind på Bundu salget. Patrick Olsen tror jeg passer perfekt ind i David Nielsens koncept og så er det da også et signal om at AGF ikke blot satser på at forbedre sig igennem hårdere træning og kontinuitet. Vi mangler power på vores hold, hvis vi ikke skal køres over af bl.a. AGF IGEN , især på vores centrale midtbane.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                          Synes heller ikke PO er noget nævneværdigt ift. de har Bror Blume, som jeg synes er deres mest undervurderede spiller og jeg misunder dem gange 1000 de hentede ham i sin tid. Men det viser bare de virkelig er ambitiøse og har økonomiske muskler. Han har helt sikkert ikke været billig og er når vi skal være ærlige nok også lige 5% bedre end dem vi har rendende hos os. Meeen lad os nu se. Synes nu Aab's og AGF's måde at spille fodbold på er rimelig forskellig, så PO kan få det svært.
                          Jeg har lidt på fornemmelsen, at vi om 1 år kommer til at sige "Det var edermame godt set af PC" mens vores "træn hårdere for at kompensere for spændende tilgange" approach endnu engang har resulteret i lige dele op og nedture og en anonym placering som nr. 7.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                            Synes heller ikke PO er noget nævneværdigt ift. de har Bror Blume, som jeg synes er deres mest undervurderede spiller og jeg misunder dem gange 1000 de hentede ham i sin tid. Men det viser bare de virkelig er ambitiøse og har økonomiske muskler. Han har helt sikkert ikke været billig og er når vi skal være ærlige nok også lige 5% bedre end dem vi har rendende hos os. Meeen lad os nu se. Synes nu Aab's og AGF's måde at spille fodbold på er rimelig forskellig, så PO kan få det svært.
                            Fuldstændig enig. Som jeg ser det, er det Aab der er vinderen af denne transfer, især hvis rygtet er sandt med en pris på over 1 mio euro. PO har kun været en profil i en sæson, og som jeg husker det var en ikke en kæmpe profil, da han spillede Superliga i Helsingør, så han kan sagtens have overpræsteret sidste sæson. Tror heller ikke Aab havde regnet med at han skulle være en profil da de hentede ham sidste sommer. Jeg syntes også at PO var bedste når han var på banen med Lukas Andersen og Kasper Kusk og typer som dem er der ikke mange af i AGF vel nærmest kun Thorstiensson. Han skal nok komme til at gøre det udmærket i AGF, men om han bliver så god som sidste sæson tvivler jeg på.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                              P. Olsen er en okay spiller, men heller ikke mere i min optik. Det der gør at jeg misunder AGF er at de virker til at have en helt klar strategi og handle spillere der passer perfekt ind i den spillestil som de gerne vil praktisere. Her virker P. Olsen som en sindsygt gennemtænkt transfer, og hvor jeg ikke tror han ville løfte OBs spil nævneværdigt, vil jeg ikke blive overrasket hvis han ender som en markant profil i Davids AGF. Uanset hvad må AaB fans efterhånden føle sig godt voldtaget af Aarhus, av av
                              Hører vel også til at AGF samtidigt svækket en konkurrent ligesom man har set BIF og FCK gøre det tidligere ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Hører vel også til at AGF samtidigt svækket en konkurrent ligesom man har set BIF og FCK gøre det tidligere ..
                                ... og som vi gjorde med AAB

                                Comment

                                Working...
                                X