Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Europakamp mod AGF eller FCK - optakt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Jeg ønsker naturligvis kun, at OB skal vinde - men den her kamp er altså dybt åndssvag. 7.pladsen bør ikke kunne stjæle noget fra 3. pladsen baseret på vundet nedrykningsslutspil. Den kamp er en latterlig opfindelse; den er usportslig og bør afskaffes hurtigst muligt. Det kunne være fedt at møde FCK og slå dem ud af Europa (nej, tror heller ikke det sker), om ikke andet så fordi det ville skabe et ramaskrig og muligvis hurtigst muligt få afskaffet den kamp. Indtil videre har der ikke været virak omkring denne kamp, men det er kun fordi 3.pladsen har vundet indtil videre.
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...off-ikke-fair/

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Jeg ønsker naturligvis kun, at OB skal vinde - men den her kamp er altså dybt åndssvag. 7.pladsen bør ikke kunne stjæle noget fra 3. pladsen baseret på vundet nedrykningsslutspil. Den kamp er en latterlig opfindelse; den er usportslig og bør afskaffes hurtigst muligt. Det kunne være fedt at møde FCK og slå dem ud af Europa (nej, tror heller ikke det sker), om ikke andet så fordi det ville skabe et ramaskrig og muligvis hurtigst muligt få afskaffet den kamp. Indtil videre har der ikke været virak omkring denne kamp, men det er kun fordi 3.pladsen har vundet indtil videre.
      Ja, strukturen er latterligt og helt væk. De måtte bare skaffe noget at spille om i de to puljer ellers ville det ja blive fuldstændig kedeligt når man er ude af nedrykningsfare og spiller kun mere om lidt placeringspenge. Og det bliver ikke bedre næste sæson med 12 hold. Det giver alt for let alt for mange ligegyldige kampe for alt for mange klubber. Når to eller tre klubber dominerer ligaen (også økonomisk) har man brug for den ufaire konstruktion med nummer tre mod nummer syv om at holde lidt spænding i ligaen...
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #18
        Lige nu ligner det at vi skal møde GF. De leger med BIF i perioder.

        Comment


          #19
          Agf sejler defensivt. Det kan altså udnyttes!

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
            Agf sejler defensivt. Det kan altså udnyttes!
            Ja fik lige rost dem for tidligt. Der kunne stå 3-3 nu

            Comment


              #21
              BIF foran.

              Comment


                #22
                Vi skal da 100% have GF. Vi har ikke mange chancer i parken. Mod GF nærmer vi os 50-50 på dagen. De har tur i den og ridder på den. Men de kan bestemt rystes, og vi løste det fint i Århus sidst. Historien kan måske også spille et puds. Vi har to gange sendt dem ned i vigtige kampe i Århus. Jeg tror de frygter os lidt, og at stå med helt ubrugelige bronze medaljer efter en flot sæson.

                Comment


                  #23
                  Og FcK foran... Det ligner meget det bliver AGF vi skal møde.
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #24
                    Det bliver GF. Spændende om de er brændt ud. De har masser af fart, men må være skuffet/mæt

                    Comment


                      #25
                      Så blev det agf i Århus. En kamp man kan gå til uden noget at tabe, men alt at vinde. Jeg vurderer chancen for 60-40 i agf favør.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        Det bliver GF. Spændende om de er brændt ud. De har masser af fart, men må være skuffet/mæt
                        Det har de og deres genpres er det bedste i superligaen når de er mest på dupperne. Til gengæld efterlader de godt nok meget plads. Kan vi spille den op på Fenger og jebali og løbe i de rum vi efterlader, så viste Bøf i dag at der er mange muligheder imod dem. Når vi så samtidig har et meget velfungerende forsvar for tiden, så kan det ikke udelukkes at vi kan udnytte det. Spørgsmålet er hvor meget der er tilbage i tanken. Vi skal spille igen lige om lidt og i begge de sidste halvlege i kampene imod Horsens så vi flade ud. Der skal mere end en god halvleg til at slå AGF og med tilskuerne i ryggen, tror jeg ikke de går ned. Det er op til trænerteamet at gøre truppen klar over det er sæsonens sidste kamp og at de skal give endnu mere end de egentlig har. 2 halvlege som de sidste imod Horsens og så bliver vi skudt i sænk i Aarhus

                        Comment


                          #27
                          Perfekt scenarie for os. AGF smider sølvet efter de troede de havde vundet det i Parken. De møder op som et halvsåret dyr. De er stadig bedre end os, og vi kommer med én sejr i de sidste 12 udekampe, men vi har en fin chance.

                          Comment


                            #28
                            Jeg har fulgt dårligt med, hvad angår muligheden for europæisk bold, da det nok interesserer mig mindre end mange andre. Hvis OB slår AGF - hvad er det så helt præcist, vi går videre til?

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Så blev det agf i Århus. En kamp man kan gå til uden noget at tabe, men alt at vinde. Jeg vurderer chancen for 60-40 i agf favør.
                              Tænker vi har lige meget at tabe. Om de har fået bronze og vi er nr. 7, så er det præcis det samme vi spiller om, når nu vi står i finalen

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

                                Tænker vi har lige meget at tabe. Om de har fået bronze og vi er nr. 7, så er det præcis det samme vi spiller om, når nu vi står i finalen
                                Sådan fungerer det mentale spil sgu ikke. AGF har været fodbolddanmarks kæledægger i mange måneder nu, der er blevet snakket om en kæmpe forløsning, sværdet op af stenen og jeg skal komme efter dig, og der var jo decideret folkefest i Århus den anden dag, da de troede de havde taget sølvet fra FCK i Parken. Det er stadig en fremragende sæson for AGF, og vi har spillet en sløj sæson, men det er altså os der kommer fra baghjul og hvor der har været snakket om trænerfyring. Vi har ikke noget at tabe, hvis AGF smider Europa-pladsen står folk i kø for at kalde det AGF-classic og til at kalde dem overvurderede og one-season wonders.

                                Comment

                                Working...
                                X