Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Horsens-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    AJA har været skadet i 1,5 måned Chuck følg nu med.......
    Amen jeg er bare presset og har været det i 2-3 måneder nu, og med alle de skader kan jeg ikke hitte rundt i, hvem der er skadet, kommet tilbage, er skadet igen igen og ...

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

      Amen jeg er bare presset og har været det i 2-3 måneder nu, og med alle de skader kan jeg ikke hitte rundt i, hvem der er skadet, kommet tilbage, er skadet igen igen og ...


      Skader pt:
      Mart Lieder
      Alexander Juel
      Janus Drachmann
      Ryan J Laursen
      Oliver Lund
      Jens Jakob Thomasen
      Tarik Ibrahimagic

      Karantæne:
      Marco Lund

      Skånekost:
      Moses Opondo

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg



        Skader pt:
        Mart Lieder
        Alexander Juel
        Janus Drachmann
        Ryan J Laursen
        Oliver Lund
        Jens Jakob Thomasen
        Tarik Ibrahimagic

        Karantæne:
        Marco Lund

        Skånekost:
        Moses Opondo
        Håber Lund og JJT bliver klar. De er vigtige i sådan en kamp.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Obbekjær har været ude af truppen de sidste kampe hvor Østrøm har været med som eneste gardering i forsvaret. Tænker at Obbekjær er blevet overhalet og måske max er med som reserve
          Har set begge med U19 og må sige at Obbejkjær var godt men om Østrøm var jeg dybest imponeret. Derudover kan Østræn spille back og cf. Tror en del af Obbekjærs præstation i U19 kommer ud af hans fysiske styrke, der er sikker foran andre U19 spiller, men det er noget helt andet på seniorniveau. Der skal han lægge til og det bruger tid. Det kan vel forklare hvorfor han rykkede tilbage i hierarkiet.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            Har set begge med U19 og må sige at Obbejkjær var godt men om Østrøm var jeg dybest imponeret. Derudover kan Østræn spille back og cf. Tror en del af Obbekjærs præstation i U19 kommer ud af hans fysiske styrke, der er sikker foran andre U19 spiller, men det er noget helt andet på seniorniveau. Der skal han lægge til og det bruger tid. Det kan vel forklare hvorfor han rykkede tilbage i hierarkiet.
            Har desværre ikke tid til at se ungdomsfodbold, men jeg synes klart det virker som om at han er for langsom på alle parametre. Han vender som en færge og får simpelthen ikke fulgt sine markeringer selvom han gør hvad han kan. Der skal arbejdes på at få mere fart i de stylter, så tror jeg hans fysik kan klare resten. Østrøm har til gengæld en fin fart og næsten ligeså stærk fysik, så ham ville jeg ikke have noget imod at bruge som back. Er OL ikke klar, så synes jeg han skal ind til også at håndtere Horsens dødbolde.
            Opondo og frø klarer kanterne imens Aron og Kløve smadre igennem centralt. Klynge kommer ind i pausen i stedet for Opondo og så må Hylle og Svendsen ind for de mest trætte.
            Ender det med vi er så skadesplaget, så er det vigtigt vi får sat os igennem fra start, så Horsens ikke får overtaget. Det bliver en frygtelig kamp, hvis Horsens hurtigt er på 1-0 og vi så skal have den der ene scoring til forskel på liv og død hængende over os imens vi ikke rigtig har noget at skyde med fra bænken. Det er os som skal frem i bussen og få det 1-0 mål så vi dræber kampen og vores smalle trup aldrig bliver et issue.

            Comment


              #21
              Synes det er svært.
              Håber et eller andet sted, at vi holde fast i 3-5-2 og så fylder op med det vi har.
              Obbekjær i stedet for Marco
              Ostrøm i stedet for OL
              Kløve, Aron og Frø på midten.

              Ostrøm og Obbe har folk at læne sig op af, og jeg er ret sikre på at vi scorer min et mål.

              Er bange for at hvis vi går tilbage til 4-4-2, så bliver det defensivt og forkrampet, og det er guf for Horsens

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                Synes det er svært.
                Håber et eller andet sted, at vi holde fast i 3-5-2 og så fylder op med det vi har.
                Obbekjær i stedet for Marco
                Ostrøm i stedet for OL
                Kløve, Aron og Frø på midten.

                Ostrøm og Obbe har folk at læne sig op af, og jeg er ret sikre på at vi scorer min et mål.

                Er bange for at hvis vi går tilbage til 4-4-2, så bliver det defensivt og forkrampet, og det er guf for Horsens
                Har du set Obbekjær spille fodbold? Han skal ikke i nærheden af 1. Holdet så længe der er noget på spil.

                Comment


                  #23
                  Det lignede lidt en muskelskade med 3-4 ugers pause (og med JJT måske 6-7 uger), gjorde det ikke?

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                    Har desværre ikke tid til at se ungdomsfodbold, men jeg synes klart det virker som om at han er for langsom på alle parametre. Han vender som en færge og får simpelthen ikke fulgt sine markeringer selvom han gør hvad han kan. Der skal arbejdes på at få mere fart i de stylter, så tror jeg hans fysik kan klare resten. Østrøm har til gengæld en fin fart og næsten ligeså stærk fysik, så ham ville jeg ikke have noget imod at bruge som back. Er OL ikke klar, så synes jeg han skal ind til også at håndtere Horsens dødbolde.
                    Opondo og frø klarer kanterne imens Aron og Kløve smadre igennem centralt. Klynge kommer ind i pausen i stedet for Opondo og så må Hylle og Svendsen ind for de mest trætte.
                    Ender det med vi er så skadesplaget, så er det vigtigt vi får sat os igennem fra start, så Horsens ikke får overtaget. Det bliver en frygtelig kamp, hvis Horsens hurtigt er på 1-0 og vi så skal have den der ene scoring til forskel på liv og død hængende over os imens vi ikke rigtig har noget at skyde med fra bænken. Det er os som skal frem i bussen og få det 1-0 mål så vi dræber kampen og vores smalle trup aldrig bliver et issue.
                    Kan god li din indstilling, men Aron og Kløve på midten smadre næppe et Horsens hold der er blevet sat op af smadremanden.
                    noget andet er at vi vil få det svært i Parken (eller Århus) med alle klar. Med de skader der er, at skal vi godt nok være heldige for at stå med EL bold næste sæson.
                    så lige at Okusun har vundet 96 flere hovedsdueller end nummer 2 på listen. Han kunne være en interessant forstærkning, som en af de 3 nye vi forhåbentlig henter for at komme inden for sandsynlig rækkevidde af top 6 næste år.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                      Kan god li din indstilling, men Aron og Kløve på midten smadre næppe et Horsens hold der er blevet sat op af smadremanden.
                      noget andet er at vi vil få det svært i Parken (eller Århus) med alle klar. Med de skader der er, at skal vi godt nok være heldige for at stå med EL bold næste sæson.
                      så lige at Okusun har vundet 96 flere hovedsdueller end nummer 2 på listen. Han kunne være en interessant forstærkning, som en af de 3 nye vi forhåbentlig henter for at komme inden for sandsynlig rækkevidde af top 6 næste år.
                      Syntes de sagde på tv forleden at hans næste destination er udlandet. Men ja. Han er godt nok vild i luften

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        Kan god li din indstilling, men Aron og Kløve på midten smadre næppe et Horsens hold der er blevet sat op af smadremanden.
                        noget andet er at vi vil få det svært i Parken (eller Århus) med alle klar. Med de skader der er, at skal vi godt nok være heldige for at stå med EL bold næste sæson.
                        så lige at Okusun har vundet 96 flere hovedsdueller end nummer 2 på listen. Han kunne være en interessant forstærkning, som en af de 3 nye vi forhåbentlig henter for at komme inden for sandsynlig rækkevidde af top 6 næste år.
                        Det er ikke sikkert de kan det, men jeg synes nu de gjorde et hæderligt forsøg i torsdags, og de er mit bedste bud på nogen som kan hamle op med Horsens.
                        Når vi videre så giver jeg dig ret i det bliver svært. Her skal vi helt sikkert have et par stykker mere klar. Der bliver klasseforskel ift. en udekamp i Horsens

                        Comment


                          #27
                          https://fyens.dk/artikel/sport-fyn-v...gOTMAfkhCTeA94
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #28
                            Står der noget spændende udover at Aron erstatter JJT?

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Jelnegaard47 Se indlæg

                              Står der noget spændende udover at Aron erstatter JJT?
                              Jeps, det er det der står. Det kan dog ikke helt udelukkes at JJT bliver klar, han var blevet i Odense og trænede ikke med. Det står også at Oliver Lund trænede med så han er sikkert klar til kamp, og erstatter Marco i cf. Ryan trænede med men varmede op på cykel så det er lidt tvivlsomt om han kan klare en hel kamp, alternativt hedder erstatningen Østrøm

                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #30
                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...c-horsens-ob-8
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X