Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Horsens-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Ryan og Hyllegaard fra start. Det tyder på, der skal spilles omstillingsspil på fuld skrue fra første fløjt. Det kan godt blive en underholdende kamp!

    Comment


      #47
      Hyllegaard med i startopstilling. Hvad med Fenger? Skadet eller på bænken?
      Oliver
      Kasper Tverskov O. Lund
      Ryan Aron Kløve Frø Skjelvik
      Hyllegaard Jebali
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #48
        Det har regnet rimelig voldsomt i Horsens hele natten og også i formiddags (Jeg er i Horsens). Det her kan godt gå hen og blive en vild kamp og på Horsens præmisser langt henad vejen. Jeg forestiller mig en regulær slåskamp med mange hovedstødsdueller i vores felt. Hvis BH har fået dem råbt op til kamp kan de måske føre kvaliteten i spillet fra 2. halvleg i Odense videre på hjemmebanen og så kommer de flyvende fra start af som de gjorde i Odense. Så er spørgsmålet om vi kan sætte noget godt kontraspil sammen mod dem på sådan en våd og (efter noget tid) knoldet bane og om vores defensiv kan hænge sammen under et langt pres med høje bolde. Jeg håber det virkelig meget. Et bud på resultatet i dag vil være 2-1.

        Comment


          #49
          Fenger ikke på bænken... må også være skadet...

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Hyllegaard med i startopstilling. Hvad med Fenger? Skadet eller på bænken?
            Oliver
            Kasper Tverskov O. Lund
            Ryan Aron Kløve Frø Skjelvik
            Hyllegaard Jebali
            Mærkeligt med Fenger. Men ser ikke ud til han er på bænken. Må være skadet. Måske overbelastning.

            men for pokker en vigtig kamp. Og den er ekstra vigtig for jebali. Vis nu seneste kamp ikke var en enlig svale. Kæmp for tingene, scor måske ligefrem et mål.

            jeg er bange for, at han er Michelsens seneste prægtige projekt, ala hvad Kent havde med Jønsson. En mand der SKAL spille, fordi det burde være godt.

            Comment


              #51
              Er jeg den eneste der er træt af OBs hemmeligheds fulde tilgang? Hvorfor må vi ikke vide Fenger er skadet? Hvorfor er Marco ikke med? Det er voldsomt frustrerende, når nogle spillere bare lige pludselig ikke er med.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                Er jeg den eneste der er træt af OBs hemmeligheds fulde tilgang? Hvorfor må vi ikke vide Fenger er skadet? Hvorfor er Marco ikke med? Det er voldsomt frustrerende, når nogle spillere bare lige pludselig ikke er med.
                Marco er i karantæne. Så den må du tage på egen kappe

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

                  Marco er i karantæne. Så den må du tage på egen kappe


                  Det er fandme for dårligt! Hvem giver ham dog karantæne? Hehe

                  Comment


                    #54
                    Fenger har bøvlet med knæet tidligere.

                    Sander er altså fjerdevalg nu. Mon ikke han sendes videre snart.

                    Comment


                      #55
                      Nu kampregner det igen i Horsens... sikke et vejr

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

                        Marco er i karantæne. Så den må du tage på egen kappe
                        Det kan man vel godt melde ud?
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                          Fenger har bøvlet med knæet tidligere.

                          Sander er altså fjerdevalg nu. Mon ikke han sendes videre snart.
                          Fjerdevalg og topscorer

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Fjerdevalg og topscorer
                            Ja, det er lettere specielt. Omvendt kan OB vel få en fornuftig mønt for ham.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              Det kan man vel godt melde ud?
                              Ahhh , hvis man følger bare en lille smule med, så ved man også hvem der er i karantæne.

                              Comment


                                #60
                                Fra TV: Fenger fik slag i hovedet sidste kamp, let hovedpine siden. Derfor er han ikke med. Sander ude af taktiske årsager.

                                Comment

                                Working...
                                X