Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kan godt se idéen i at hente forstærkning ind på backpladserne, men kan ikke se hvorfor man skulle hente en falleret profil ind som backup fremfor en yngre spiller, der kan udvikle sig som førstereserve for så forhåbentligt sidenhen at kunne blive førstevalg.

    Comment


      Oviedo kunne være en mulighed, hvis ikke Jørgen bliver.

      Comment


        FS bringer en +artikel om Sander Svendsens situation i OB. De mener klart at Sander er på vej væk dels p.gr.a. hans aktuelle plads i hierarkiet som noget der ligner 6.valg, og dels p.gr.a at FS havde ønsket et interview med ham, men kommunikationsafd. afslog med den begrundelse at han ville prioritere træningen fremfor at snakke med journalister. Der var ingen gisninger om der kunne være tale om en lejeaftale, salg eller ophævelse af kontrakten.

        https://fyens.dk/artikel/sander-svendsen-siver-stille
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          FS bringer en +artikel om Sander Svendsens situation i OB. De mener klart at Sander er på vej væk dels p.gr.a. hans aktuelle plads i hierarkiet som noget der ligner 6.valg, og dels p.gr.a at FS havde ønsket et interview med ham, men kommunikationsafd. afslog med den begrundelse at han ville prioritere træningen fremfor at snakke med journalister. Der var ingen gisninger om der kunne være tale om en lejeaftale, salg eller ophævelse af kontrakten.

          https://fyens.dk/artikel/sander-svendsen-siver-stille
          Det vil da være fuldstændig sindssygt at ophæve med sin suveræne topscorer. Manden sluttede vel som nr 3 i superligaen? Det tror jeg simpelthen ikke sker.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            FS bringer en +artikel om Sander Svendsens situation i OB. De mener klart at Sander er på vej væk dels p.gr.a. hans aktuelle plads i hierarkiet som noget der ligner 6.valg, og dels p.gr.a at FS havde ønsket et interview med ham, men kommunikationsafd. afslog med den begrundelse at han ville prioritere træningen fremfor at snakke med journalister. Der var ingen gisninger om der kunne være tale om en lejeaftale, salg eller ophævelse af kontrakten.

            https://fyens.dk/artikel/sander-svendsen-siver-stille
            Ophævelse ville være toppen af dumhed. Det sker 100% ikke.

            Men alle kan se der skal ske noget. Jeg håber det bliver ved salg

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              FS bringer en +artikel om Sander Svendsens situation i OB. De mener klart at Sander er på vej væk dels p.gr.a. hans aktuelle plads i hierarkiet som noget der ligner 6.valg, og dels p.gr.a at FS havde ønsket et interview med ham, men kommunikationsafd. afslog med den begrundelse at han ville prioritere træningen fremfor at snakke med journalister. Der var ingen gisninger om der kunne være tale om en lejeaftale, salg eller ophævelse af kontrakten.

              https://fyens.dk/artikel/sander-svendsen-siver-stille
              Hvis de lukker ned ønsket om et interview så sker der vel aktuelt noget bag kulisserne.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                Hvis de lukker ned ønsket om et interview så sker der vel aktuelt noget bag kulisserne.
                Det gør der 100%. Men tror det bliver svært at sælge ham i disse tider. Udleje ville nok være et scenarie

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Ophævelse ville være toppen af dumhed. Det sker 100% ikke.

                  Men alle kan se der skal ske noget. Jeg håber det bliver ved salg
                  Han levede godt af at BK tiltrak opmærksomhed, og så var han i bedre form end de øvrige. Jeg forstår godt at han er nederst i hierakiet fordi han er langsom og skal sættes op eller bringes i boksen. Kan han ikke sælges, så ville han vel kunne udlejes til Norge, eller Esbjerg som ikke ser skarpe ud i front.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    FS bringer en +artikel om Sander Svendsens situation i OB. De mener klart at Sander er på vej væk dels p.gr.a. hans aktuelle plads i hierarkiet som noget der ligner 6.valg, og dels p.gr.a at FS havde ønsket et interview med ham, men kommunikationsafd. afslog med den begrundelse at han ville prioritere træningen fremfor at snakke med journalister. Der var ingen gisninger om der kunne være tale om en lejeaftale, salg eller ophævelse af kontrakten.

                    https://fyens.dk/artikel/sander-svendsen-siver-stille
                    Sander er solgt inden vinduet smækker i. Tror man scorer 7-8 millioner på ham, og eftersom han er gledet ned i angrebshiearkiet (og i øvrigt slet ikke er afgørende nok på en kant, som vel ret beset er der, han ville komme til at spille), giver det absolut ingen mening at holde på ham.

                    Og selvfølgelig ophæver de ikke med en mand, der blev nummer 3 eller 4 på topscorerlisten sidste år, som er 22 og har et godt navn overall. Ville give 0% mening. Særligt når der for et par uger siden var rygter om, at engelske klubber var klar til at smide mellem 8 og 12 millioner for ham.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                      Sander er solgt inden vinduet smækker i. Tror man scorer 7-8 millioner på ham, og eftersom han er gledet ned i angrebshiearkiet (og i øvrigt slet ikke er afgørende nok på en kant, som vel ret beset er der, han ville komme til at spille), giver det absolut ingen mening at holde på ham.

                      Og selvfølgelig ophæver de ikke med en mand, der blev nummer 3 eller 4 på topscorerlisten sidste år, som er 22 og har et godt navn overall. Ville give 0% mening. Særligt når der for et par uger siden var rygter om, at engelske klubber var klar til at smide mellem 8 og 12 millioner for ham.
                      Håber. Men min fornemmelse siger han bliver udlejet.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Håber. Men min fornemmelse siger han bliver udlejet.
                        Hvad skulle være attraktivt for OB i sådan en aftale? Ja sparet løn men ellers? I mine øjne er kun et salg et tema, ellers skal han være angriber på lige fod med de 5 andre.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                          Hvad skulle være attraktivt for OB i sådan en aftale? Ja sparet løn men ellers? I mine øjne er kun et salg et tema, ellers skal han være angriber på lige fod med de 5 andre.
                          At please en ekstremt utilfreds spiller i en harmonisk trup?
                          At spare en masse lønkroner?
                          At han måske får stor succes og kan sælges for et højere beløb end nu?
                          At det ville give plads i truppen til en ny signing/evt leje?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            At please en ekstremt utilfreds spiller i en harmonisk trup?
                            At spare en masse lønkroner?
                            At han måske får stor succes og kan sælges for et højere beløb end nu?
                            At det ville give plads i truppen til en ny signing/evt leje?
                            Jeg kan selvfølgelig godt se begrundelserne for at leje ham ud, men jeg har svært ved at se hvad at det kunne være attraktivt for Sander ud over at få spilletid. Da vi hentede Sander for et år siden spillede vi på en anden måde som jeg syntes passer bedre til ham end det vi gør nu, selvom at det dog skal siges at han har erfaring i det system som vi spiller nu fra hans tid i Odd, hvor han spillede på venstre side i et tre mands angreb altså på Frøkjærs plads, og ham kan han selvfølgelig ikke slå af her, men at Fenger så er foran ham på den venstre angrebsplads er jeg mere uforstående over for, da jeg ser Fenger passe bedre på Jebalis plads i midten, hvor Fenger nok ikke ville få meget spille tid sådan som Jebali spiller i øjeblikket. Så hvis jeg lige skal komme med en begrundelse på hvorfor jeg ikke tror han bliver lejet ud er, at jeg tror at man ville have skiftet Sander ind i en af de første to kampe, hvis det var fordi JM mente at der var en fremtid for ham i klubben. og hvis det så var fordi han ikke var god nok, men at man mente der var en fremtid for ham kunne det være attraktivt for Sander, da man ville kunne bruge begrundelsen med at man kunne modne ham eller gøre ham til en bedre spiller og at han så var klar til at gå ind omkring holdet. Men hvis JM ikke mener han passer ind i systemet vil det ikke give nogle mening overhoved, da Sander nok heller ville hen til en klub der gerne vil ham og bruge ham i start-11.

                            Håber det giver mening og ikke er alt for kluderet :)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Justesen Se indlæg

                              Jeg kan selvfølgelig godt se begrundelserne for at leje ham ud, men jeg har svært ved at se hvad at det kunne være attraktivt for Sander ud over at få spilletid. Da vi hentede Sander for et år siden spillede vi på en anden måde som jeg syntes passer bedre til ham end det vi gør nu, selvom at det dog skal siges at han har erfaring i det system som vi spiller nu fra hans tid i Odd, hvor han spillede på venstre side i et tre mands angreb altså på Frøkjærs plads, og ham kan han selvfølgelig ikke slå af her, men at Fenger så er foran ham på den venstre angrebsplads er jeg mere uforstående over for, da jeg ser Fenger passe bedre på Jebalis plads i midten, hvor Fenger nok ikke ville få meget spille tid sådan som Jebali spiller i øjeblikket. Så hvis jeg lige skal komme med en begrundelse på hvorfor jeg ikke tror han bliver lejet ud er, at jeg tror at man ville have skiftet Sander ind i en af de første to kampe, hvis det var fordi JM mente at der var en fremtid for ham i klubben. og hvis det så var fordi han ikke var god nok, men at man mente der var en fremtid for ham kunne det være attraktivt for Sander, da man ville kunne bruge begrundelsen med at man kunne modne ham eller gøre ham til en bedre spiller og at han så var klar til at gå ind omkring holdet. Men hvis JM ikke mener han passer ind i systemet vil det ikke give nogle mening overhoved, da Sander nok heller ville hen til en klub der gerne vil ham og bruge ham i start-11.

                              Håber det giver mening og ikke er alt for kluderet :)
                              Jeg ved ikke hvor du har fra Max Fenger er prioriteret før Sander på venstre side i angrebet, det lyder lidt underligt hvis det er tilfældet alene fordi en af Max' spidskompetencer er at "være på det rigtige sted på det rigtige tidspunkt". Det har han med tydelighed vist han kan, og han ikke er bange for at tage slagsmålene i feltet med langt mere rutinerede spillere. Hvis Jebali i sin nuværende form sælges er Fenger og vores nye Gudjonson vel de bedste bud til den den position.

                              Det sidste der er markeret bliver jeg nødt til at læse et par gange mere inden jeg ved om jeg forstår det du skriver
                              Last edited by manner; 25-09-2020, 06:26.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Justesen Se indlæg

                                Jeg kan selvfølgelig godt se begrundelserne for at leje ham ud, men jeg har svært ved at se hvad at det kunne være attraktivt for Sander ud over at få spilletid. Da vi hentede Sander for et år siden spillede vi på en anden måde som jeg syntes passer bedre til ham end det vi gør nu, selvom at det dog skal siges at han har erfaring i det system som vi spiller nu fra hans tid i Odd, hvor han spillede på venstre side i et tre mands angreb altså på Frøkjærs plads, og ham kan han selvfølgelig ikke slå af her, men at Fenger så er foran ham på den venstre angrebsplads er jeg mere uforstående over for, da jeg ser Fenger passe bedre på Jebalis plads i midten, hvor Fenger nok ikke ville få meget spille tid sådan som Jebali spiller i øjeblikket. Så hvis jeg lige skal komme med en begrundelse på hvorfor jeg ikke tror han bliver lejet ud er, at jeg tror at man ville have skiftet Sander ind i en af de første to kampe, hvis det var fordi JM mente at der var en fremtid for ham i klubben. og hvis det så var fordi han ikke var god nok, men at man mente der var en fremtid for ham kunne det være attraktivt for Sander, da man ville kunne bruge begrundelsen med at man kunne modne ham eller gøre ham til en bedre spiller og at han så var klar til at gå ind omkring holdet. Men hvis JM ikke mener han passer ind i systemet vil det ikke give nogle mening overhoved, da Sander nok heller ville hen til en klub der gerne vil ham og bruge ham i start-11.

                                Håber det giver mening og ikke er alt for kluderet :)
                                Jeg forstår udemærket

                                Jeg føler bare ikke at han passer særlig godt ind på den venstre wing som Frøkjær spiller pt. Ved han har spillet den tidligere. Men han er klein, ikke særlig hurtig og ikke vildt god i presset. Og så passer han rigtig dårligt sammen med Jebali
                                For mig vil han være bedst i et 2 mands angreb og er noget mere i boksen. Han er en klinisk afslutter.

                                Og det interessante for Sander var jo netop at få spilletid et andet sted. For det kommer han ikke til at få i OB i den næste overskuelige fremtid

                                Comment

                                Working...
                                X