Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Toke HC Se indlæg
    Hvad med ham Don Deedson fra Hobro? Han er vidst kun 18. Han så spændende ud i deres pokalkamp forleden, billig baggrund, i know...men der var da lidt potentiale at spore. Han minder dog måske lidt for meget om Sabbi?
    Har ikke set det store til ham mens vi spillede SL men det er da bestemt muligt at hente sådan et talent

    Comment


      Markus Henriksen ... han ville passe som en drøm på midtbanen. Jeg havde hentet ham for længst.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Markus Henriksen ... han ville passe som en drøm på midtbanen. Jeg havde hentet ham for længst.
        Med de penge, du ikke har ?

        Comment


          Helt ærligt - vi kan købe 2-3 klassespillere, men hvis vi ikke får styr på skaderne og årsagen, så er det nærmest ligegyldigt. Brug ressourcerne på at stable et “OB Lab” på benene, Milan og Bayern style. Det vil være investeringen 100 gange mere værd end en spiller eller tre, hvis de eller andre nøglespillere konstant skades.

          drop indkøb - brug pengene på at blive Danmarks dygtigste til at holde de spillere, vi har, på toppen og helt fit.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

            Jeg er ikke sådan super begejstret for ham, men jeg kan sagtens se idéen i at hente ham. Kun lige fyldt 21 og har vist et hæderligt Superliga-niveau, det vil være en god chance at tage. På kort sigt tror jeg ikke han kommer til at gøre den store forskel, men det kan han sagtens ende med om et par sæsoner eller tre.
            Det er jeg egentlig enig i, men på den helt korte bane må vi nok afvente og se om han bliver smidt ud af landet. Hobro og Hammer har glemt at forny opholdstilladelse

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...t-ud-af-landet

            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæg

              Tvivler på vi er aktuelle for Markus Henriksen, hvis både AaB og FCM er iblandt de interesserede.
              Ville personligt selv ikke vælge os fremfor de andre, hvis man tænker på de seneste resultater og faciliteter
              Med faciliteter, mener du så vores spritnye morderne Superligahus?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Har ikke set det store til ham mens vi spillede SL men det er da bestemt muligt at hente sådan et talent
                Heller ikke her. Tror ikke han har fået så mange kampe endnu. Men bliver spændende at følge ham lidt i 1. Div., og se om han vokser...for potentiale har han utvivlsomt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Med de penge, du ikke har ?
                  De har jo pengene. Hvis aab kan hente ham kan OB da også.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                    De har jo pengene. Hvis aab kan hente ham kan OB da også.
                    OSE kommer uden tvivl ud med et enormt underskud efter Corona ... jeg tror ikke du skal regne med at der er specielt mange kroner i kassen.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                      OSE kommer uden tvivl ud med et enormt underskud efter Corona ... jeg tror ikke du skal regne med at der er specielt mange kroner i kassen.
                      Det er nok rigtigt, men Niels kan jo vælge at gå all in når de andre lider. Han behøver ikke spare

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        Det er nok rigtigt, men Niels kan jo vælge at gå all in når de andre lider. Han behøver ikke spare
                        Det er kun resten af OSE der lider. Selve OB kører efter bogen rent økonomisk hører jeg

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Det er kun resten af OSE der lider. Selve OB kører efter bogen rent økonomisk hører jeg
                          Ja, og da Enrico kom til lagde han jo stor vægt på at overskuddet eller underskuddet i 'resten' af OSE skulle ikke dækkes af fodbolddelen(OB).
                          Nej kom der overskud skulle det gøre OB bedre, kom der minus skulle det dækkes fra andre steder.
                          Hvad de andre steder er tænker jeg er 'staten' (løn kompensation i år) og NT.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Jeg kan sagtens se ham udvikle sig til noget mere i OB der kan blive salgsbart i løbet af en sæson. Syntes lige han er den type vi mangler
                            Helt enig, og burde være noget vi økonomisk kan klare.

                            Comment


                              Der er nok stadig forskel på OB og AaBs økonomiske formåen her og nu. AaB har solgt spillere for i underkanten af 50 millioner i 2020, og kommer helt sikker over det, hvis de skyder Rinne af. Vi har solgt Bashkim for en godt 10 millioner, men hvis vi tager det beløb man i forvejen budgetterer med at sælge for, og de indtægter vi har mistet ved ikke at nå top 6, så er der nok ikke meget tilbage af de penge. Og AaB skal ikke lukke et hul for en misset top 6. Samtidig har vi hentet en del nye spillere det sidste år, og investeret rigtigt mange lønkroner i især Jebali og Sabbi. Vi har nok bundet en stor del af det sportslige budget i dem, og så må tiden så vise, om det var den rigtige beslutning.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                                Ja, og da Enrico kom til lagde han jo stor vægt på at overskuddet eller underskuddet i 'resten' af OSE skulle ikke dækkes af fodbolddelen(OB).
                                Nej kom der overskud skulle det gøre OB bedre, kom der minus skulle det dækkes fra andre steder.
                                Hvad de andre steder er tænker jeg er 'staten' (løn kompensation i år) og NT.
                                Indtil videre har det ihverfald virket som om at pengene ikke sidder løst. Sabbi forpligtede vi os til før Covid og så har vi hentet 4 unge op der til sammen vel får hvad Jebali tjener. Ingen forlængelser ud over det ene år til Fenger.
                                Jeg tror MAX vi skal forvente at vi henter 1 men skulle jeg gætte nu vil jeg sige ingen

                                Comment

                                Working...
                                X