Oprindeligt indsendt af Toke HC
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020
Collapse
X
-
Helt ærligt - vi kan købe 2-3 klassespillere, men hvis vi ikke får styr på skaderne og årsagen, så er det nærmest ligegyldigt. Brug ressourcerne på at stable et “OB Lab” på benene, Milan og Bayern style. Det vil være investeringen 100 gange mere værd end en spiller eller tre, hvis de eller andre nøglespillere konstant skades.
drop indkøb - brug pengene på at blive Danmarks dygtigste til at holde de spillere, vi har, på toppen og helt fit.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Jeg er ikke sådan super begejstret for ham, men jeg kan sagtens se idéen i at hente ham. Kun lige fyldt 21 og har vist et hæderligt Superliga-niveau, det vil være en god chance at tage. På kort sigt tror jeg ikke han kommer til at gøre den store forskel, men det kan han sagtens ende med om et par sæsoner eller tre.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...t-ud-af-landet
Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæg
Tvivler på vi er aktuelle for Markus Henriksen, hvis både AaB og FCM er iblandt de interesserede.
Ville personligt selv ikke vælge os fremfor de andre, hvis man tænker på de seneste resultater og faciliteter
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Har ikke set det store til ham mens vi spillede SL men det er da bestemt muligt at hente sådan et talent
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
De har jo pengene. Hvis aab kan hente ham kan OB da også.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det er kun resten af OSE der lider. Selve OB kører efter bogen rent økonomisk hører jeg
Nej kom der overskud skulle det gøre OB bedre, kom der minus skulle det dækkes fra andre steder.
Hvad de andre steder er tænker jeg er 'staten' (løn kompensation i år) og NT.
Comment
-
Der er nok stadig forskel på OB og AaBs økonomiske formåen her og nu. AaB har solgt spillere for i underkanten af 50 millioner i 2020, og kommer helt sikker over det, hvis de skyder Rinne af. Vi har solgt Bashkim for en godt 10 millioner, men hvis vi tager det beløb man i forvejen budgetterer med at sælge for, og de indtægter vi har mistet ved ikke at nå top 6, så er der nok ikke meget tilbage af de penge. Og AaB skal ikke lukke et hul for en misset top 6. Samtidig har vi hentet en del nye spillere det sidste år, og investeret rigtigt mange lønkroner i især Jebali og Sabbi. Vi har nok bundet en stor del af det sportslige budget i dem, og så må tiden så vise, om det var den rigtige beslutning.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
Ja, og da Enrico kom til lagde han jo stor vægt på at overskuddet eller underskuddet i 'resten' af OSE skulle ikke dækkes af fodbolddelen(OB).
Nej kom der overskud skulle det gøre OB bedre, kom der minus skulle det dækkes fra andre steder.
Hvad de andre steder er tænker jeg er 'staten' (løn kompensation i år) og NT.
Jeg tror MAX vi skal forvente at vi henter 1 men skulle jeg gætte nu vil jeg sige ingen
Comment
Comment