Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

    Løntung sikkert, men ufarlig er da helt i hegnet. Effektiviteten igår er under al kritik, men igår kæmper manden, han skaber chancer og kommer til chancer.

    Har heller ikke været imponeret indtil nu, men det giver ikke mening for mig, at det er kampen igår som er dråben.
    Det er den brændte chance der gør hele forskellen. Jeg var også sygt frustreret over ham igår, men når man lige faldt ned og kom hjem og så kampen igen kunne man godt finde en masse gode ting. Havde han scoret kunne han jo sagtens have været blandt de 3-4 bedste i 1. Halvleg.

    Men man sidder bare med den fornemmelse at det nok aldrig rigtig bliver helt godt. Heldigvis har den fornemmer før taget fejl

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Det er den brændte chance der gør hele forskellen. Jeg var også sygt frustreret over ham igår, men når man lige faldt ned og kom hjem og så kampen igen kunne man godt finde en masse gode ting. Havde han scoret kunne han jo sagtens have været blandt de 3-4 bedste i 1. Halvleg.

      Men man sidder bare med den fornemmelse at det nok aldrig rigtig bliver helt godt. Heldigvis har den fornemmer før taget fejl
      Og lad os nu se når han også spiller kontinuerligt og 7-9-13 kan undgå skader.

      Vi har været ret uheldige i denne sæson med at når en spiller kommer i omdrejninger så kommer der en skade til ham, der sætter ham tilbage.

      Tror vores offensiv (angribere) kan blive spændende næste sæson.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Det er den brændte chance der gør hele forskellen. Jeg var også sygt frustreret over ham igår, men når man lige faldt ned og kom hjem og så kampen igen kunne man godt finde en masse gode ting. Havde han scoret kunne han jo sagtens have været blandt de 3-4 bedste i 1. Halvleg.

        Men man sidder bare med den fornemmelse at det nok aldrig rigtig bliver helt godt. Heldigvis har den fornemmer før taget fejl
        Det er også helt fair, jeg vil da også lyve, hvis der ikke blev sagt nogle mindre positive gloser og måske fløj der også genstande gennem luften
        Men det hjælper bare ikke, når man skal evaluere på noget. Det samlede billede af Jebalis indsats igår er positivt.
        Jeg havde ondt af manden, det vil være bedst for alle at han fik succes.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

          Det er også helt fair, jeg vil da også lyve, hvis der ikke blev sagt nogle mindre positive gloser og måske fløj der også genstande gennem luften
          Men det hjælper bare ikke, når man skal evaluere på noget. Det samlede billede af Jebalis indsats igår er positivt.
          Jeg havde ondt af manden, det vil være bedst for alle at han fik succes.
          Det er ikke kun chancen som han brænder, som i øvrigt er i kategorien bizar.
          Det er den samlede pakke hvor chancen kun er endnu en i en lang række af horrible aktioner. Hvor længe skal man vente på han giver noget tilbage til holdet?
          Hvor mange mål har han scoret? Hvor mange mål har han lagt op til?
          Det er helt sikkert publikum på stadion har mistet troen på han slår igennem. Det er ikke pæne ord han får med på vejen under kampen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

            Det er også helt fair, jeg vil da også lyve, hvis der ikke blev sagt nogle mindre positive gloser og måske fløj der også genstande gennem luften
            Men det hjælper bare ikke, når man skal evaluere på noget. Det samlede billede af Jebalis indsats igår er positivt.
            Jeg havde ondt af manden, det vil være bedst for alle at han fik succes.
            Jeg tror da Jebali selv, er den der er mest frustreret over den gårsdagens brændte direktør

            Jeg kan egentligt ikke se at han gør noget galt - bolden rammer en knold og springer op, så Jebali rammer den med ankel/skinneben. Dét ben er sgu sat i sving, inden bolden rammer knolden!

            Han løb 7,4km på 45 minutter (afair), og Benji og jeg sad og talte om, at presset fra vores angribere på ACH’s bagkæde, var MARKANT ændret, efter Jebali gik ud.

            Derudover, brød han deres opspil flere gange og havde flere gode returløb, så forstår ikke hvis folk sidder og kalder ham doven, lad eller hvad ved jeg, i gårsdagens kamp.

            Bevares, han har ikke spillet sådan i alle kampe, men ros til den som roses skal.
            Nu har han et eller andet sted bare selv raised the bar, og vi vil fremadrettet sammenligne hans performances med den han lagde for dagen i går - nøjagtigt som vi vil sidde og skrige “IKKE IGEN FFS?!”, hvis han endnu en gang står 3 meter fra målet og tyrer den op på Middelfartvej

            Og ja ... han skal stadig blive bedre til at se sine medspillere og ikke kun til at se dem, men også til at aflevere til dem, og ikke drible ind i en “mur”

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Det er ikke kun chancen som han brænder, som i øvrigt er i kategorien bizar.
              Det er den samlede pakke hvor chancen kun er endnu en i en lang række af horrible aktioner. Hvor længe skal man vente på han giver noget tilbage til holdet?
              Hvor mange mål har han scoret? Hvor mange mål har han lagt op til?
              Det er helt sikkert publikum på stadion har mistet troen på han slår igennem. Det er ikke pæne ord han får med på vejen under kampen.
              Du har i hvert fald. Jeg håber han score til 2-1 mod Horsens i overtiden og får lidt medvind.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Det er ikke kun chancen som han brænder, som i øvrigt er i kategorien bizar.
                Det er den samlede pakke hvor chancen kun er endnu en i en lang række af horrible aktioner. Hvor længe skal man vente på han giver noget tilbage til holdet?
                Hvor mange mål har han scoret? Hvor mange mål har han lagt op til?
                Det er helt sikkert publikum på stadion har mistet troen på han slår igennem. Det er ikke pæne ord han får med på vejen under kampen.
                Det er også en blanding af mange ting, som gør lige præcis han bliver udsat for måske unødig hård kritik. Igår bringer han sig i så mange fine situationer, hvor Horsens måske laver 10 frispark på ham, så han ikke får muligheden for at blive afgørende. I andre situationer, som der var væsentligt færre af lige igår, der smider han bolden væk og så puster han til ilden ved lige at brænde årtiets største chance i Odense. Men sidder man og iagttager kampen igår, så kæmper han som en gal for at komme ind i kampen. Han tager ansvar og gør sig spilbar konstant. Og igår kom han sågar til chancer. Ingen tvivl om at han mangler slutprodukt og at han skal have mere ud af de chancer han fik igår. Det ændre bare ikke på at han spiller en ligeså stor rolle i sejren igår som de fleste andre på holdet. Han starter helt sikkert inde næste gang, for han har nogen kvaliteter i sin måde at sige boldene til sig på. Man kan altid spille ham og det er altså værdifuldt på et hold som vores, hvor hverken forsvar eller midtbane altid er lige kølige ift. at skille sig konstruktivt af med bolden, når modstanderen forsøger at presse højt

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                  Jeg tror da Jebali selv, er den der er mest frustreret over den gårsdagens brændte direktør

                  Jeg kan egentligt ikke se at han gør noget galt - bolden rammer en k old og springer op, så Jebali rammer den med ankel/skinneben. Dét ben er sgu sat i sving, inden bolden rammer knolden!

                  Han løb 7,4km på 45 minutter (afair), og Benji og jeg sad og talte om, at presset fra vores angribere på ACH’s bagkæde, var MARKANT ændret, efter Jebali gik ud.

                  Derudover, brød han dets opspil flere gange og havde flere gode returløb, så forstår ikke hvis folk sidder og kalder ham doven, lad eller hvad ved jeg, i gårsdagens kamp.

                  Bevares, han har ikke spillet sådan i alle kampe, men ros til den som roses skal.
                  Nu har han et eller andet sted bare selv raised the bar, og vi vil fremadrettet sammenligne hans performances med den han lagde for dagen i går - nøjagtigt som vi vil sidde og skrige “IKKE IGEN FFS?!”, hvis han endnu en gang står 3 meter fra målet og tyrer den op på Middelfartvej

                  Og ja ... han skal stadig blive bedre til at se sine medspillere og ikke kun til at se dem, men også til at aflevere til dem, og ikke drible ind i en “mur”
                  Er enig, har også kun rost ham for kampen

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                    Du har i hvert fald. Jeg håber han score til 2-1 mod Horsens i overtiden og får lidt medvind.
                    Det håber vi skam alle han gør.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                      Jeg tror da Jebali selv, er den der er mest frustreret over den gårsdagens brændte direktør

                      Jeg kan egentligt ikke se at han gør noget galt - bolden rammer en k old og springer op, så Jebali rammer den med ankel/skinneben. Dét ben er sgu sat i sving, inden bolden rammer knolden!

                      Han løb 7,4km på 45 minutter (afair), og Benji og jeg sad og talte om, at presset fra vores angribere på ACH’s bagkæde, var MARKANT ændret, efter Jebali gik ud.

                      Derudover, brød han dets opspil flere gange og havde flere gode returløb, så forstår ikke hvis folk sidder og kalder ham doven, lad eller hvad ved jeg, i gårsdagens kamp.

                      Bevares, han har ikke spillet sådan i alle kampe, men ros til den som roses skal.
                      Nu har han et eller andet sted bare selv raised the bar, og vi vil fremadrettet sammenligne hans performances med den han lagde for dagen i går - nøjagtigt som vi vil sidde og skrige “IKKE IGEN FFS?!”, hvis han endnu en gang står 3 meter fra målet og tyrer den op på Middelfartvej

                      Og ja ... han skal stadig blive bedre til at se sine medspillere og ikke kun til at se dem, men også til at aflevere til dem, og ikke drible ind i en “mur”
                      Helt enig. Der var kampe hvor han virkede langt væk fra holdets sammenarbejde især i hensigt af pressspillet. Men i går viste han hvor godt han kan være også på den disciplin. Der var rigtig gode bolderobringer som skabte chancer for os. Han stressede Horsens forsvar hele tid. Hvis han fortsætter på den måde og undlader lidt af de galerispilerier til fordel af hurtigere og mere simple afleveringer så kan det stadig blive godt med ham for os.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Det er også en blanding af mange ting, som gør lige præcis han bliver udsat for måske unødig hård kritik. Igår bringer han sig i så mange fine situationer, hvor Horsens måske laver 10 frispark på ham, så han ikke får muligheden for at blive afgørende. I andre situationer, som der var væsentligt færre af lige igår, der smider han bolden væk og så puster han til ilden ved lige at brænde årtiets største chance i Odense. Men sidder man og iagttager kampen igår, så kæmper han som en gal for at komme ind i kampen. Han tager ansvar og gør sig spilbar konstant. Og igår kom han sågar til chancer. Ingen tvivl om at han mangler slutprodukt og at han skal have mere ud af de chancer han fik igår. Det ændre bare ikke på at han spiller en ligeså stor rolle i sejren igår som de fleste andre på holdet. Han starter helt sikkert inde næste gang, for han har nogen kvaliteter i sin måde at sige boldene til sig på. Man kan altid spille ham og det er altså værdifuldt på et hold som vores, hvor hverken forsvar eller midtbane altid er lige kølige ift. at skille sig konstruktivt af med bolden, når modstanderen forsøger at presse højt
                        Mener faktisk enhver anden dommer end det gule svin der klart dømte de 2 hold anderledes havde delt flere ostemadder ud til horsens for alle deres til tider ret hårde frispark på midten mod især jebali
                        Last edited by newbenji; 25-07-2020, 09:03.

                        Comment


                          Mht. til Jebali, så tror jeg også at det har noget at gøre med at ham og Sander slet ikke fungerer sammen, da de minder for meget om hinanden og tager de samme løb. Er ikke et sekund i tvivl om at begge spillere bliver langt bedre når de spiller sammen med en type som Fenger der er mere klassisk boksangriber - synes kampen mod Horsens gav lidt kredit til den 'teori'.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg

                            Mener faktisk enhver anden dommer end det gule svin der klart dømte de 2 hold anderledes havde delt flere ostemadder ud til horsens for alle deres til tider ret hårde frispark på midten mod især jebali
                            Der var ingen linje der nej. Jeg synes også Horsens begår flere grovere frispark end de to frispark KL og ML får advarsel for. Specielt KL's var jo helt ude i hampen.

                            Comment


                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...dsholdsspiller

                              Endnu en angriber til OB? Næppe
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                                Han er godt nok ikke nævnt i EBs artikel, men så vidt jeg kan se, har de Uros Matic tilbage fra leje. Det kunne jeg godt leve med.
                                https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ne-til-qarabag
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X