Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB fremtidsperspektiver...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Så forstår jeg ikke hvad vi skal bruge en scout til i Brasilien mm han er på kommision. For det kan da kun blive 7. Sorteringen vi kan hente..
    Man må godt skrive kontrakt med dem, de må bare ikke få debut før de er 18 år.

    Det var det man så med ham den nye i FCN - Kamal Deen.
    Ham havde de jo holdt skjult i Ghana (eller hvor Right to Dream nu ligger).
    Men da han så blev 18 år, så kunne han få debut for FCN og han er nu alligevel ret vild.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

      Man må godt skrive kontrakt med dem, de må bare ikke få debut før de er 18 år.

      Det var det man så med ham den nye i FCN - Kamal Deen.
      Ham havde de jo holdt skjult i Ghana (eller hvor Right to Dream nu ligger).
      Men da han så blev 18 år, så kunne han få debut for FCN og han er nu alligevel ret vild.
      Ahhh. Ja det kræver selvfølgelig at man så har en samarbejdsklub et sted uden for Danmark. For de kan jo ikke bare rende rundt og træne i Ådalen 2-3 år

      Men hvis de måtte skrive med ham Deen tidligt hvorfor så gemme ham væk?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Ahhh. Ja det kræver selvfølgelig at man så har en samarbejdsklub et sted uden for Danmark. For de kan jo ikke bare rende rundt og træne i Ådalen 2-3 år

        Men hvis de måtte skrive med ham Deen tidligt hvorfor så gemme ham væk?
        Fordi de kan få mere for ham når han har brændt igennem i superligaen.

        Et alm. talent får de omkring 20 mill. for.
        Når han har spillet i superligaen så kan de ende med at få f.eks. 65 mill. for ham.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

          Fordi de kan få mere for ham når han har brændt igennem i superligaen.

          Et alm. talent får de omkring 20 mill. for.
          Når han har spillet i superligaen så kan de ende med at få f.eks. 65 mill. for ham.
          Den er jeg med på. Men hvis de nu kan skrive med ham som 15 årig på en lang kontrakt. Lad os sige 5-6 år. Hvorfor så gemme ham væk indtil han bliver 18?
          Han er jo på kontrakt

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Den er jeg med på. Men hvis de nu kan skrive med ham som 15 årig på en lang kontrakt. Lad os sige 5-6 år. Hvorfor så gemme ham væk indtil han bliver 18?
            Han er jo på kontrakt
            Ja, okay.

            Det ved jeg faktisk ikke rigtigt.

            Ved heller ikke om det var en juridisk kontrakt eller en forhåndsaftale, ved bare de snakkede om at de havde ham på kontrakt og prøvede at holde ham lidt væk for at han slog benene væk på omverdenen i Superligaen.

            Comment


              Hvis man “leger” at OB beholder den samme trup næste sæson (med Sabbi). Hvordan vil en start-11 så se ud hvis alle er klar?

              OC
              Ryan - Tver - K.Larsen - Jørgen
              Sabbi - Janus - JJ - Frøkjær
              Lieder - Jebali


              Er de andre tilfredse med en bænkplads? Sander, Kløve, Marco Lund, Fenger, Aron, Moses.. Der er fyldt på de pladser..
              siden 1887

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                Hvis man “leger” at OB beholder den samme trup næste sæson (med Sabbi). Hvordan vil en start-11 så se ud hvis alle er klar?

                OC
                Ryan - Tver - K.Larsen - Jørgen
                Sabbi - Janus - JJ - Frøkjær
                Lieder - Jebali


                Er de andre tilfredse med en bænkplads? Sander, Kløve, Marco Lund, Fenger, Aron, Moses.. Der er fyldt på de pladser..
                Bestemt en mulighed. Men pt må Marco Lund være foran KL og Kløve foran Drachmann.
                Det skulle ikke undre mig at Jebali blev fast starter desværre. Pt er det jo næsten utænkeligt at Fenger skal starte ude..

                Men lad os nu se om Lieder og Drachmann er 100% klar til den nye sæson først

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                  Hvis man “leger” at OB beholder den samme trup næste sæson (med Sabbi). Hvordan vil en start-11 så se ud hvis alle er klar?

                  OC
                  Ryan - Tver - K.Larsen - Jørgen
                  Sabbi - Janus - JJ - Frøkjær
                  Lieder - Jebali


                  Er de andre tilfredse med en bænkplads? Sander, Kløve, Marco Lund, Fenger, Aron, Moses.. Der er fyldt på de pladser..
                  Godt spørgsmål, men jeg tror ikke det bliver sådan der. Eller, det kan godt være at vi starter sådan der ud, men jeg tror ikke på, at det bliver godt. Synes der er flere problemer ved den formation og nogle af rollerne. Skjelvik så klart bedre ud som wingback, så vil hellere have ham der. Sabbi tror jeg er bedre længere fremme end i en flad 4-mandsmidtbane, hellere noget 4-3-3/ 3-4-3 agtigt. Drachmann tvivler jeg på, at vi kan forvente at have til rådighed hver gang. Lieder og Jebali er forholdsvis gamle spillere vi nok ikke kan sælge videre for store beløb en dag, derfor skal de altså begge præstere på meget højt niveau nu og her, og det synes jeg ingen af dem har vist at de kan. Fenger og Sander er væsentligt yngre og har gjort det mindst ligeså godt som Lieder og Jebali, så jeg ser ikke nogen god grund til at de ikke skal spille.

                  Comment


                    Hvis alle spillere er klar bliver der godt nok konkurrence om pladserne da rigtig mange spillere er meget lige. Men det ændrer ikke ved at der stadig mangler kvalitet på mange pladser og bare fordi konkurrencen bliver stor er der stadig lang vej til toppen

                    Comment


                      Med 26 mand i truppen skal 8 spillere sorteres fra hver gang hvis truppen er skadesfri. Hmmm

                      Bernat
                      Nissen
                      Tarik
                      Obbekjær
                      Oli
                      Hyllegaard
                      Vestergaard
                      ?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                        Ja, okay.

                        Det ved jeg faktisk ikke rigtigt.

                        Ved heller ikke om det var en juridisk kontrakt eller en forhåndsaftale, ved bare de snakkede om at de havde ham på kontrakt og prøvede at holde ham lidt væk for at han slog benene væk på omverdenen i Superligaen.
                        Man må åbenbart godt hente 16 årige fra New Zealand til U holdene

                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-aarigt-talent

                        Comment


                          Er 80% sikker på at de regler der kun gælder Sydamerika og måske Afrika! :)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlæg
                            Er 80% sikker på at de regler der kun gælder Sydamerika og måske Afrika! :)
                            https://www.espn.com/soccer/blog-fif...ons-article-19

                            Det er ikke korrekt.

                            Comment

                            Working...
                            X