Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-SIF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • hankatten
    replied
    Hold da kæft mand. Det er virkelig med fuld pedal at der spares spillere i dag! Hvad skal det så betyde startmæssigt?

    Bernat
    Østrøm KL Obbe Lund
    Klynge kløve JD Opondo
    Svendsen Hylle

    Det er dælme interessant!!

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Shit for en trup. Det bliver vel med en start gennemsnitsalder på 21-22 år og en bænk på 19?

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    6 spillere fra egne rækker er der allerede blevet givet debut til i denne sæson på første holdet. Det tal kommer sgu til at stige i aften. Det stærkt

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Er helt vild med den trup!!

    Leave a comment:


  • Qwenned
    replied
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...-silkeborg-if/

    Leave a comment:


  • Oblisk
    replied
    Fuck jeg elsker truppen til i aften. Om det er skader der gør det er underordnet. Jeg glæder mig så meget til kampen

    Leave a comment:


  • Bambiinsel
    replied
    Jeg glæder mig pludseligt rigtig meget til aftenens kamp. Fedt at give så mange af de unge chancen for at få en pejling om deres niveau.

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Nu når han står til at starte inde i aften, er der så en venlig sjæl der har set noget u19, der vil fortælle hvad Klynges kompetencer og styrker er som spiller? Har kun set ham i de få indhop i superligaen og selvom det har set lovende ud, så har det været lidt svært at danne sig et indtryk på så få minutter.

    Leave a comment:


  • LasseArpe
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brix Se indlæg
    Jeg har en billet til Richard Møller tribunen imorgen, jeg ikke får brugt alligevel, hvis nogen har interesse?
    Den napper jeg gerne :)

    Leave a comment:


  • Brix
    replied
    Jeg har en billet til Richard Møller tribunen imorgen, jeg ikke får brugt alligevel, hvis nogen har interesse?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    SF mener at OB stiller med Klynge og Østrøm fra start i morgen

    https://fyens.dk/artikel/sport-fyn-m...n-ryster-posen

    Leave a comment:


  • Chuck
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    SIF har Hedvall på mål i morgen. Hvis han viser samme niveau som i starten af sæsonen, skal vi stort set bare ramme målet for at score. Men han har måske også godt af, at der ikke længere er noget pres på
    De har vist også meldt ud, at Romo forlader klubben når sæsonen er ovre.

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    SIF har Hedvall på mål i morgen. Hvis han viser samme niveau som i starten af sæsonen, skal vi stort set bare ramme målet for at score. Men han har måske også godt af, at der ikke længere er noget pres på

    Leave a comment:


  • OensBK
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Synes det er vigtigt vi hiver alle procenter ud af spillerne. De her knald eller fald-kampe er generelt lidt hårdere at spille end en almindelig kamp i indledende runde, da resultatet i den enkelte kamp kan være så fatal. Derfor synes jeg det vil være dumt at bringe folk som Tverskov og Frø i en ligegyldig kamp inden potentielt 5 super vigtige. Spillerne har haft et tæt program, så de skal i min bog have den gratis hvile de kan få, for at optimere os til playoff-kampene.
    Jeg tror i øvrigt ikke det vil røre de unge spillere en tøddel, hvis vi skulle gå hen og tabe. De er lige blevet danmarksmestre, det lever de formentlig højt på i nogen tid.
    God pointe. Vi så selvfølgelig også, hvordan hele holdet rejste sig efter Silkeborg.

    Leave a comment:


  • chrisser1990
    replied
    Hvornår melder de ud angående truppen til i morgen?

    Leave a comment:

Working...
X