https://mobile.twitter.com/Bruun6ere...27055295389697 Aha. Den kære Bruun mener åbenbart det bare er reserver OB stiller med idag. Og er negativ over billet prisen.
Havde jeg ikke sæsonkort.
Så ville jeg sgu glædeligt betale 120 kr for at støtte klubben og se de unge gutter spille for 1 holdet. Og se flere U19 spillere få debut
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-SIF
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Batman60 Se indlægVild trup og spændende hvem der starter inde. Gætter på de fleste får spilletid. Derudover så er Jonathan Harboe med igen?
1. Marcus Alstrup
13. Hans Christian Bernat
2. Oliver Lund
5. Kasper Larsen
8. Janus Drachmann
10. Sander Svendsen
17. Jonathan Harboe
22. Daniel Obbekjær
23. Troels Kløve
25. Moses Opondo
26. Mikkel Hyllegaard
41. Jakob Breum
42. Robin Østrøm
43. Anders Klynge
44. Mathias Brems
45. Rasmus Nissen
46. Jonas Skytte
47. Mikkel Michelsen
MvH ChrisOB
- Likes 3
Leave a comment:
-
Vild trup og spændende hvem der starter inde. Gætter på de fleste får spilletid. Derudover så er Jonathan Harboe med igen?
1. Marcus Alstrup
13. Hans Christian Bernat
2. Oliver Lund
5. Kasper Larsen
8. Janus Drachmann
10. Sander Svendsen
17. Jonathan Harboe
22. Daniel Obbekjær
23. Troels Kløve
25. Moses Opondo
26. Mikkel Hyllegaard
41. Jakob Breum
42. Robin Østrøm
43. Anders Klynge
44. Mathias Brems
45. Rasmus Nissen
46. Jonas Skytte
47. Mikkel Michelsen
Leave a comment:
-
Kampstart kl 20.00!! Når man så kigger på de enkeltes alder. Må de godt være oppe så længe
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Hold da kæft mand. Det er virkelig med fuld pedal at der spares spillere i dag! Hvad skal det så betyde startmæssigt?
Bernat
Østrøm KL Obbe Lund
Klynge kløve JD Opondo
Svendsen Hylle
Det er dælme interessant!!
Leave a comment:
-
Kæft en fed chance for de unge folk. Og for os at se dem i aktion på den "store" scene. De skal bare ind at give den gas. Bliver da en uforglemmelig uge for mange af dem med U19-guld og Superliga-debut.
Var tidligere mere hooked på at gå efter at vinde og dermed holde momentum, men nu hvor jeg sidder og ser truppen er jeg totalt i den anden lejr nu!
- Likes 1
Leave a comment:
-
U19 Guldhold på banen i dag!! For satan jeg glæder mig til at se dem i kamp i aften
Max Fenger ikke udtaget må vel betyde at han er skadet??
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
Oliver er ikke udtaget til den 18 mand store trup, så det tvivler jeg på.
Jeg glæder mig ualmindeligt meget til at sidde og se en meget interessant kamp i aften på Mekka.
Hvis vi vinder og spiller god fodbold, er det noget kan give gejst og optimisme i Ådalen - én som vi ikke har set i meeeeeget langtid..
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlægNu når han står til at starte inde i aften, er der så en venlig sjæl der har set noget u19, der vil fortælle hvad Klynges kompetencer og styrker er som spiller? Har kun set ham i de få indhop i superligaen og selvom det har set lovende ud, så har det været lidt svært at danne sig et indtryk på så få minutter.
Stor ros til vores akademi
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Hold da kæft mand. Det er virkelig med fuld pedal at der spares spillere i dag! Hvad skal det så betyde startmæssigt?
Bernat
Østrøm KL Obbe Lund
Klynge kløve JD Opondo
Svendsen Hylle
Det er dælme interessant!!
Leave a comment:
Leave a comment: