Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-SIF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • andlox
    replied
    HC
    O.Lund Larsen Obbekjær Østrøm
    Klynge Harboe Drachmann Breum
    Hyllegaard Nissen

    Den fedeste startopstilling siden laaaaang tid!!!
    Det er bare fantastisk at de unge få chancen. Tak JM!

    Leave a comment:


  • Obersthackel
    replied
    Nogen der har Dplay? Lige gyldigt hvad jeg gør kan jeg ikke få lov at logge ind

    Leave a comment:


  • stonebear
    replied
    Dumt spørgsmål, men hvis man købte en virtuel billet for et par uger siden får man så en stadionplatte og fadøl til aftenes kamp?

    Leave a comment:


  • ultimatew
    replied
    Om vores hold opstilling, hvad mener Brun med at de ikke har fortjent det? De har da lige vundet DM, det er vel svært at gøre mere for at gøre sig fortjent til det?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Jo, men mon ikke det er en gestus. Hans kontrakt udløb til jul, men han valgte frivilligt at hjælpe u19-holdet til guld som amatør, da han ikke lykkedes at få kontrakt andre steder. Derfor vil det være lidt overraskende, men også god stil af OB.
    Den udløb faktisk først 30/6-21 men blev ophævet her i Juni

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Stigekongen Se indlæg
    Kampstart kl 20.00!! Når man så kigger på de enkeltes alder. Må de godt være oppe så længe

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Oddset steg lige fra 1.90 til 3.40 på OB :-)
    4.75 nu... Er jo simpelthen nødt til at få OB med på en kupon. :-)

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Harboe? Lidt overraskende! Er han ikke fortid i klubben?? Eller har jeg forstået forkert?
    Jo, men mon ikke det er en gestus. Hans kontrakt udløb til jul, men han valgte frivilligt at hjælpe u19-holdet til guld som amatør, da han ikke lykkedes at få kontrakt andre steder. Derfor vil det være lidt overraskende, men også god stil af OB.

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

    For slet ikke tale om, at det er et reservespækket hold mod en allerede nedrykket klub i en totalt ligegyldig kamp; som hans arbejdsgivere forlanger fuld pris for.

    MvH ChrisOB
    Præcis. Kan godt være OB tager fuld pris for en billet. Men man får sgu da noget for prisen syntes jeg.

    1. Man får set fremtidens talenter. Som endda lige har vundet U19 guld
    2. Dem der køber billet til kampen. Dem der er udover aæaonkortene. Sætter da klubben med økonomi, som klubben jo har mistet noget af i denne tid.
    3. Ja bare det at komme på stadion igen.

    Så jeg for mig er der ikke mærkeligt med den pris

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Ifølge en bekendt med gode kilder:

    Bernat
    Robin - Larsen - Obbe - Lund
    Klynge- Harboe - Drachmann - Breum Martinsen
    Nissen - Hyllegaard
    Harboe? Lidt overraskende! Er han ikke fortid i klubben?? Eller har jeg forstået forkert?

    Leave a comment:


  • WhyNot?
    replied
    Deler begejstringen over vi har så mange unge med, men jeg har et lille men.

    Med den trup er der altså en risiko for at vi får endnu et stort nederlag til SIF. Jeg ved ikke hvor godt det er forud for en meget vigtig playoff kamp.

    Jeg ved godt kampen ikke betyder noget som helst, men havde nu gerne set vi havde hold momentum forud for de afgørende kampe.

    Når det er sagt glæder jeg mig til at se alle de unge drenge forhåbentlig giver den fuld gas :)

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg

    Haha ja men syntes bare det er en åndsvag tweet. Så kan man. Jo vende den om at dem der ser den i tv, betaler penge for en tv kanal /kamp, hvor der kan være problemer.med billede, lyd osv haha.
    For slet ikke tale om, at det er et reservespækket hold mod en allerede nedrykket klub i en totalt ligegyldig kamp; som hans arbejdsgivere forlanger fuld pris for.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

    Det er sgu da også træls for kommentatorerne, at de nu skal til at forberede sig ekstra og lære en masse nye navne og ansigter at kende
    Haha ja men syntes bare det er en åndsvag tweet. Så kan man. Jo vende den om at dem der ser den i tv, betaler penge for en tv kanal /kamp, hvor der kan være problemer.med billede, lyd osv haha.

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Ifølge en bekendt med gode kilder:

    Bernat
    Robin - Larsen - Obbe - Lund
    Klynge- Harboe - Drachmann - Breum Martinsen
    Nissen - Hyllegaard

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    https://mobile.twitter.com/Bruun6ere...27055295389697 Aha. Den kære Bruun mener åbenbart det bare er reserver OB stiller med idag. Og er negativ over billet prisen.

    Havde jeg ikke sæsonkort.

    Så ville jeg sgu glædeligt betale 120 kr for at støtte klubben og se de unge gutter spille for 1 holdet. Og se flere U19 spillere få debut
    Det er sgu da også træls for kommentatorerne, at de nu skal til at forberede sig ekstra og lære en masse nye navne og ansigter at kende

    Leave a comment:

Working...
X