Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd SDJ-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Eneste sted jeg kan se jebali starte er i den weekend hvor der er indendørs stævne. Han er slet ikke god nok til superligaen. Kan han ikke afskibes til Baskims klub?
    Nogen der har Update på skaderne til Jebali, JJT, og muligvis Fenger.
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
      Men det er altså godt nok vildt hvor lidt vi skaber når Jebali og Sander spiller sammen på toppen. De minder simpelthen alt for meget om hinanden spillemæssigt. Det er helt vildt at se hvordan der nærmest aldrig er nogen af dem der tager et 'angriberløb' mod den ene af stolperne - Max er jo netop lykkedes så godt fordi han komplementerer de andre spillere omkring ham. Så jeg må ærligt indrømme at jeg har svært ved at se hvor Jebali skal starte? - Ville personligt placere ham på venstrekanten, men det er jo også svært nu hvor Frøkjær virkelig har steppet op + vi har Sabbi til den anden kant næste sæson.
      Jeg ser heller ikke Jebali som angriber. Mere som noget offensiv midtbane lige bag angriberne. Men kan da godt se at det bliver besværligt at få ham passet ind i en 4-4-2 med Sabbi og Frøkjær på kanterne

      Comment


        #93
        https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...ltid-skabe-sig
        Ved ikke om den har været fremme herinde men ellers lige et godt grin her. Frø gør hvad der passer ham

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...ltid-skabe-sig
          Ved ikke om den har været fremme herinde men ellers lige et godt grin her. Frø gør hvad der passer ham
          Simpelthen et konge interview

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...ltid-skabe-sig
            Ved ikke om den har været fremme herinde men ellers lige et godt grin her. Frø gør hvad der passer ham
            Han er godt nok en speciel karakter, men helt sikkert en vi har hungret efter længe i vores parade af kedelige spillere både på og udenfor banen. Ingen tvivl om at han er fremtidens publikumsfavorit, hvis også han fortsætter sin udvikling på banen.

            Og så kan man i øvrigt kun bakke op om at Glen er pisse irriterende

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

              Han er godt nok en speciel karakter, men helt sikkert en vi har hungret efter længe i vores parade af kedelige spillere både på og udenfor banen. Ingen tvivl om at han er fremtidens publikumsfavorit, hvis også han fortsætter sin udvikling på banen.

              Og så kan man i øvrigt kun bakke op om at Glen er pisse irriterende

              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                Han er godt nok en speciel karakter, men helt sikkert en vi har hungret efter længe i vores parade af kedelige spillere både på og udenfor banen. Ingen tvivl om at han er fremtidens publikumsfavorit, hvis også han fortsætter sin udvikling på banen.

                Og så kan man i øvrigt kun bakke op om at Glen er pisse irriterende
                Trods en del år på Fyn har han da bevaret en Københavner attitude, og det er fedt at Glenn får "svar på tiltale". Lækker indstilling at have til kampen "flyt dig .. jeg skal ud og vinde en fodboldkamp og du står i vejen" kan jeg næsten høre ham sige til Glenn ...

                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #98
                  https://twitter.com/JRenulle/status/...800597504?s=09

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                    Tror (og håber) at det er bare MHs klodset måde at udtale sig i offentligheden. Det ville være fuldstændigt idiotisk at skyde af med JM nu. Reaktionen efter den katastrofekamp i Silkeborg viser vel helt klart at han ikke har tabt omklædningsrummet, tværtimod. Han lykkedes nu at indbygge unge talenter og styrede os ud af en farlig situation. En situation som udstod pga af ledelsens beslutning at lade Bashkim rejse videre uden at erstatte gam. Bashkim som var udstående vigtig i vores offensive og som ikke blev erstattet på samme niveau.
                    Håber den sidste udvikling fører til mere tiltro til de unge hos JM, synes det var ret tyndt i fortiden og håber de kigger seriøst hvorfor vi får så mange skader i truppen. Det er de eneste punkter jeg har lidt kritik til trænerteamet. Men det kan rettes og har stor tiltro til JM.
                    Enig med dig i at det ikke lige er tid til trænerskifte på trods af misset målsætning. Men det skal heller ikke blive en sovepude for ledelsen at vi har gjort det godt i en taber slutspilpulje mod Lyngby i krise og sønderjysk.
                    Det må samtidig være et kæmpemæssigt vink med en vognstang til JM om at start 11’eren med fordel kan indeholde nogle af de unge fremfor flere af de udefra hentet “ profiler” så må han bide i det sure æble og erkende at flere af dem er skidt indkøbt.

                    Den korte pause inden næste sæson gør tidspunktet for trænerskifte endnu mere risikabelt, så lad os se når vi igen møder nogle af de gode hold om der er noget at bygge videre på med JM.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Enig med dig i at det ikke lige er tid til trænerskifte på trods af misset målsætning. Men det skal heller ikke blive en sovepude for ledelsen at vi har gjort det godt i en taber slutspilpulje mod Lyngby i krise og sønderjysk.
                      Det må samtidig være et kæmpemæssigt vink med en vognstang til JM om at start 11’eren med fordel kan indeholde nogle af de unge fremfor flere af de udefra hentet “ profiler” så må han bide i det sure æble og erkende at flere af dem er skidt indkøbt.

                      Den korte pause inden næste sæson gør tidspunktet for trænerskifte endnu mere risikabelt, så lad os se når vi igen møder nogle af de gode hold om der er noget at bygge videre på med JM.
                      Jeg får totalt deja-vu til de mange halvgode perioder under Kent i nedrykningspuljerne, hvor ledelsen fuldstændigt overvurderede præstationerne, og følte det nok var rigeligt til at at klare sig godt i næste sæson, med den forudsigelige nedtur til følge. Jeg tror desværre at de to "flotte" sejre over et Lyngby hold i frit fald, bliver oversat til en pragtpræstation og vidne om et hold der er klar til top-6. Så bliver der forlænget med hele trænerteamet, indkøbt nogle 2. rangs spillere eller lottokuponer fra Qatar, og så står vi næste år igen igen i bund-6.

                      Men hey, jeg elsker øllene på stadion, og synes det er hyggeligt at mødes med mine kammerater, det der fodbold tjaa, forventer intet længere alligevel.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Simpelthen et konge interview
                        absolut klasse med noget lir. Men fandme også respekt til Glenn, for at stå ved at være en pisseirriterende hadefigur. It takes two

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

                          JM er selvfølgelig ikke uden fejl mht. denne sæson. Men det primære problem i OB er ikke JM, det er ledelsen eller mangel på samme.
                          Jeg hører en del Mediano og det er ikke fordi de altid rammer rigtigt, men OB har faktisk præsteret godt på mange underliggende parametre i forhold til vores placering. Det betyder ikke at truppen er til top 6 og intet skal forbedres, men det viser at OB i de sidste to år præsterer bedre end vi har gjort i de foregående år.
                          Det kan virke som noget sludder, men det er nogle af de samme parametre FCM måler efter, fordi tabellen ikke altid giver et retvisende billede af ens performance. Mange har grint af, at FCM kigger på deres egen tabel, hvor de sjovt nok altid ligger godt til. Men det er dem som er ved at vinde DM, og sælger og køber spillere, som vi ikke er i nærheden af. Ved godt at økonomi også har en gigantisk indflydelse, men forvaltningen af økonomien er mindst lige så vigtig.

                          Jeg mener at det vil være et selvmål at fyre JM, da han har præsteret fint. Det går bedre og bedre, hvilket ikke er ensbetydende med at alt er godt.
                          Hvis ledelsen står fast på, at de rammer som de har sat til rådighed for JM er til top 6, og der ikke er plads til svipsere, så sSKAL de fyre ham.

                          Det jeg håber der sker er, at de læser Sheeds indlæg fra igår omkring den skillevej OB står ved (mener det er under sæson tråden). Ledelsen gror sig en rygrad med et tilhørende par nosser (Str. +XL), og så melder man helt klart ud:
                          Hvad er det OBs strategi er herfra, den kan sagtens bestå af flere dele.
                          Hvordan er det man har tænkt sig at gøre dette, hvilket igen ikke er en knap man trykker på, men flere knapper.
                          Og sidst men ikke mindst, hvorfor er det at man gør det? Hvad er rationalet bag OBs strategi?

                          Hvorfor må vi fans ikke vide det? Jeg er lidt af den holdning (den er meget simpelt, I know), at den primære årsag til at man ikke melder noget ud er, at man simpelthen ikke har en plan man tror på.
                          Hvilke parametre er det? det lyder utroligt fluffy i mine ører. Det er meget svært for mig at se i nogle stats, at vi er specielt godt kørende.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Lidt meget vil jeg sige.. Direkte pinligt at se på. Jeg ville godt nok tænke mit hvis jeg var Jakob her 2 uger efter hvor Hemmingsen bakkede 1000% op om ham i klare vendinger efter SIF.. Giver simpelthen ingen mening..

                            Troede simpelthen ikke at kommunikationen kunne gå ned af bakke efter JH. Jeg tog fejl. JH på sine bedste dage lød jo mere som en Troels Bech ift ham her

                            Jeg er med på at han måske ikke skal måles på interviews, men mere på trupsammensætninger og transfervinduer mm.
                            Og her har han heller ikke overbevist mig efter et horribelt vinter vindue
                            Vintervinduet var helt og holdent Jesper Hansens. MH var jo lige ansat

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                              Vintervinduet var helt og holdent Jesper Hansens. MH var jo lige ansat
                              Sandt nok. Det generer mig bare at han starter sit job med at tale ned til fans og sælger lort som lagkage. Det pisser mig simpelthen af

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                                Jeg får totalt deja-vu til de mange halvgode perioder under Kent i nedrykningspuljerne, hvor ledelsen fuldstændigt overvurderede præstationerne, og følte det nok var rigeligt til at at klare sig godt i næste sæson, med den forudsigelige nedtur til følge. Jeg tror desværre at de to "flotte" sejre over et Lyngby hold i frit fald, bliver oversat til en pragtpræstation og vidne om et hold der er klar til top-6. Så bliver der forlænget med hele trænerteamet, indkøbt nogle 2. rangs spillere eller lottokuponer fra Qatar, og så står vi næste år igen igen i bund-6.

                                Men hey, jeg elsker øllene på stadion, og synes det er hyggeligt at mødes med mine kammerater, det der fodbold tjaa, forventer intet længere alligevel.
                                OB oversælger altid de små og betydningsløse succeser der er så som når vi får nogle sejre i træningskampene så er vi ihh og Åhh så gode, eller når det går nogenlunde i taberslutspillet eller midt i en sæson. Det er ikke så mange uger siden man atter engang kunne høre praleri om at vi var meget tæt på bronze.
                                Jeg tænker ikke man sætter sig og kigger på hvor skidt det gik i medaljeslutspillet hvor vi startede med et forspring på 4 point og på trods af at vi fik en sejr foræret af Herning/Ikast alligevel sluttede 4 point efter.
                                Hvis vi tager Herning/Ikast kampen ud af regnestykket så blev det til 7 point i 9 kampe det ville ihvertfald give mig anledning til at tænke over om vi nu også havde kvaliteterne til at være et top 6 hold.
                                Hos OB der giver det blot mere optimisme og flere salgstaler om hvor gode vi er og man tænker endda at man sagtens kan sælge din bedste spiller og alligevel stille sig op og berette at vi da bestemt er et top 6 hold.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X