Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd SDJ-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Ja synes også Klynge har spillet sig til en kontrakt. Ved ikke hvorfor han ikke er på kontrakt endnu.
    Syntes også at Klynge er kommet fra baghjul det sidste 1-1,5 år. Troede mere på en Valdemar Ibsen men Klynge har bare overhalet ham.

    Klynge vil nok ikke blive nogen profil i superligaen men det vil godt ikke passe ind i vores røde tråd at lade ham gå. Giv ham 1-2 år og få noget af det andet dyre tynde øl ud af døren hurtigst muligt

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

      Yes, han er efterhånden vores omdrejningspunkt i offensiven. Han bliver for alvor spændende næste år.
      Håber bare han får nogle gode legekammerater. Ville godt have set ham sammen med Bashkim i denne form.

      Comment


        #78
        En ret kedelig kamp. But, so what? Vi spillede ja uden vores farligste angriber. :-)
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #79
          Kan ikke finde klippet men i et interview med MH ville han ikke garantere at JM var træner i OB næste sæson. Han snakkede konstant uden om selvom han blev spurgt direkte. Også da han blev spurgt om JM forlængelse og sommertransfers. Jeg sad og krummede tær
          Det eneste han svarede direkte på var omkring akademiet og dets fremgang. Kan ikke huske det specifikke spørgsmål

          Kan jeg virkelig være den eneste der syntes det interview var meget ukonkret og uld i mund fra MH?

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Kan ikke finde klippet men i et interview med MH ville han ikke garantere at JM var træner i OB næste sæson. Han snakkede konstant uden om selvom han blev spurgt direkte. Også da han blev spurgt om JM forlængelse og sommertransfers. Jeg sad og krummede tær
            Det eneste han svarede direkte på var omkring akademiet og dets fremgang. Kan ikke huske det specifikke spørgsmål

            Kan jeg virkelig være den eneste der syntes det interview var meget ukonkret og uld i mund fra MH?
            Helt enig. Tænkte præcis det samme.
            Det virkede lidt som om han undgik at svare på det.

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

              Helt enig. Tænkte præcis det samme.
              Det virkede lidt som om han undgik at svare på det.
              Lidt meget vil jeg sige.. Direkte pinligt at se på. Jeg ville godt nok tænke mit hvis jeg var Jakob her 2 uger efter hvor Hemmingsen bakkede 1000% op om ham i klare vendinger efter SIF.. Giver simpelthen ingen mening..

              Troede simpelthen ikke at kommunikationen kunne gå ned af bakke efter JH. Jeg tog fejl. JH på sine bedste dage lød jo mere som en Troels Bech ift ham her

              Jeg er med på at han måske ikke skal måles på interviews, men mere på trupsammensætninger og transfervinduer mm.
              Og her har han heller ikke overbevist mig efter et horribelt vinter vindue

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

                Helt enig. Tænkte præcis det samme.
                Det virkede lidt som om han undgik at svare på det.
                Jeg har ikke set interviewet, men jeg forestiller mig at sæsonen, og herunder træneren, bliver evalueret når den er slut. I så fald kunne MH måske bare sige det. "Vinder" vi 7. pladsen og har adgang til europa er det en succes - ryger vi ud til RFC i første kamp er det fiasko. Hele skadesituationen må også med i det samlede billede i evalueringen.

                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Kan ikke finde klippet men i et interview med MH ville han ikke garantere at JM var træner i OB næste sæson. Han snakkede konstant uden om selvom han blev spurgt direkte. Også da han blev spurgt om JM forlængelse og sommertransfers. Jeg sad og krummede tær
                  Det eneste han svarede direkte på var omkring akademiet og dets fremgang. Kan ikke huske det specifikke spørgsmål

                  Kan jeg virkelig være den eneste der syntes det interview var meget ukonkret og uld i mund fra MH?
                  Har ikke set eller hørt det. Kom til at tænke på en artikel jeg så for nogen dage siden med Bo Henriksen, der var noget vævende om sin fremtid i Horsens. Den artikel kan jeg så heller ikke finde......

                  Har fundet det om Bo. https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...gtens-ske-nyt/
                  Last edited by Polle; 05-07-2020, 07:40.

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                    Har ikke set eller hørt det. Kom til at tænke på en artikel jeg så for nogen dage siden med Bo Henriksen, der var noget vævende om sin fremtid i Horsens. Den artikel kan jeg så heller ikke finde......
                    Det vil være et drømmescenarie. Bo der råber og skriger af jebali når han lunter dovent rundt
                    Jeg tror så ikke på han bliver træner i OB. Er ret sikker på JM fortsætter mindst 1 år mere.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      Det vil være et drømmescenarie. Bo der råber og skriger af jebali når han lunter dovent rundt
                      Jeg tror så ikke på han bliver træner i OB. Er ret sikker på JM fortsætter mindst 1 år mere.
                      Må indrømme, jeg synes (også) det ville være mærkeligt at skifte træner nu. Selvfølgelig ingen top 6, men vi har reddet røven i nogenlunde god tid og lige nu er resultaterne bestemt okay. Desuden kan jeg godt lide vores spillestil, meget mere OB-DNA end under Kent.

                      Er der noget under opsejling, så må der være noget på de indre linjer vi ikke kender til.

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Lidt meget vil jeg sige.. Direkte pinligt at se på. Jeg ville godt nok tænke mit hvis jeg var Jakob her 2 uger efter hvor Hemmingsen bakkede 1000% op om ham i klare vendinger efter SIF.. Giver simpelthen ingen mening..

                        Troede simpelthen ikke at kommunikationen kunne gå ned af bakke efter JH. Jeg tog fejl. JH på sine bedste dage lød jo mere som en Troels Bech ift ham her

                        Jeg er med på at han måske ikke skal måles på interviews, men mere på trupsammensætninger og transfervinduer mm.
                        Og her har han heller ikke overbevist mig efter et horribelt vinter vindue
                        Er helt på linje med dig, MH er umanerlig ringe foran en mikrofon. Hans påstand om at vi kom styrket ud ad vintervinduet og at vi er et top 6 hold har ikke gavnet ham ift tilliden og troen på at vi har fået en sportsdirektør som flytter os sportsligt.
                        Vil dog lige sige at JH på ingen parametre overhovedet tåler den fjerneste sammenligning med TB ud i kommunikation . Det svarer til at jeg påstår at jeg kan vinde Le Mens i en Fiat Panda.

                        Jeg tror bare det er ekstremt klodset kommunikation af MH og at JM ikke er i fare forud for næste sæson.
                        Last edited by Magge; 05-07-2020, 08:46.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                          Må indrømme, jeg synes (også) det ville være mærkeligt at skifte træner nu. Selvfølgelig ingen top 6, men vi har reddet røven i nogenlunde god tid og lige nu er resultaterne bestemt okay. Desuden kan jeg godt lide vores spillestil, meget mere OB-DNA end under Kent.

                          Er der noget under opsejling, så må der være noget på de indre linjer vi ikke kender til.
                          JM er selvfølgelig ikke uden fejl mht. denne sæson. Men det primære problem i OB er ikke JM, det er ledelsen eller mangel på samme.
                          Jeg hører en del Mediano og det er ikke fordi de altid rammer rigtigt, men OB har faktisk præsteret godt på mange underliggende parametre i forhold til vores placering. Det betyder ikke at truppen er til top 6 og intet skal forbedres, men det viser at OB i de sidste to år præsterer bedre end vi har gjort i de foregående år.
                          Det kan virke som noget sludder, men det er nogle af de samme parametre FCM måler efter, fordi tabellen ikke altid giver et retvisende billede af ens performance. Mange har grint af, at FCM kigger på deres egen tabel, hvor de sjovt nok altid ligger godt til. Men det er dem som er ved at vinde DM, og sælger og køber spillere, som vi ikke er i nærheden af. Ved godt at økonomi også har en gigantisk indflydelse, men forvaltningen af økonomien er mindst lige så vigtig.

                          Jeg mener at det vil være et selvmål at fyre JM, da han har præsteret fint. Det går bedre og bedre, hvilket ikke er ensbetydende med at alt er godt.
                          Hvis ledelsen står fast på, at de rammer som de har sat til rådighed for JM er til top 6, og der ikke er plads til svipsere, så sSKAL de fyre ham.

                          Det jeg håber der sker er, at de læser Sheeds indlæg fra igår omkring den skillevej OB står ved (mener det er under sæson tråden). Ledelsen gror sig en rygrad med et tilhørende par nosser (Str. +XL), og så melder man helt klart ud:
                          Hvad er det OBs strategi er herfra, den kan sagtens bestå af flere dele.
                          Hvordan er det man har tænkt sig at gøre dette, hvilket igen ikke er en knap man trykker på, men flere knapper.
                          Og sidst men ikke mindst, hvorfor er det at man gør det? Hvad er rationalet bag OBs strategi?

                          Hvorfor må vi fans ikke vide det? Jeg er lidt af den holdning (den er meget simpelt, I know), at den primære årsag til at man ikke melder noget ud er, at man simpelthen ikke har en plan man tror på.

                          Comment


                            #88
                            Men det er altså godt nok vildt hvor lidt vi skaber når Jebali og Sander spiller sammen på toppen. De minder simpelthen alt for meget om hinanden spillemæssigt. Det er helt vildt at se hvordan der nærmest aldrig er nogen af dem der tager et 'angriberløb' mod den ene af stolperne - Max er jo netop lykkedes så godt fordi han komplementerer de andre spillere omkring ham. Så jeg må ærligt indrømme at jeg har svært ved at se hvor Jebali skal starte? - Ville personligt placere ham på venstrekanten, men det er jo også svært nu hvor Frøkjær virkelig har steppet op + vi har Sabbi til den anden kant næste sæson.

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                              Men det er altså godt nok vildt hvor lidt vi skaber når Jebali og Sander spiller sammen på toppen. De minder simpelthen alt for meget om hinanden spillemæssigt. Det er helt vildt at se hvordan der nærmest aldrig er nogen af dem der tager et 'angriberløb' mod den ene af stolperne - Max er jo netop lykkedes så godt fordi han komplementerer de andre spillere omkring ham. Så jeg må ærligt indrømme at jeg har svært ved at se hvor Jebali skal starte? - Ville personligt placere ham på venstrekanten, men det er jo også svært nu hvor Frøkjær virkelig har steppet op + vi har Sabbi til den anden kant næste sæson.
                              Eneste sted jeg kan se jebali starte er i den weekend hvor der er indendørs stævne. Han er slet ikke god nok til superligaen. Kan han ikke afskibes til Baskims klub?

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Kan ikke finde klippet men i et interview med MH ville han ikke garantere at JM var træner i OB næste sæson. Han snakkede konstant uden om selvom han blev spurgt direkte. Også da han blev spurgt om JM forlængelse og sommertransfers. Jeg sad og krummede tær
                                Det eneste han svarede direkte på var omkring akademiet og dets fremgang. Kan ikke huske det specifikke spørgsmål

                                Kan jeg virkelig være den eneste der syntes det interview var meget ukonkret og uld i mund fra MH?
                                Tror (og håber) at det er bare MHs klodset måde at udtale sig i offentligheden. Det ville være fuldstændigt idiotisk at skyde af med JM nu. Reaktionen efter den katastrofekamp i Silkeborg viser vel helt klart at han ikke har tabt omklædningsrummet, tværtimod. Han lykkedes nu at indbygge unge talenter og styrede os ud af en farlig situation. En situation som udstod pga af ledelsens beslutning at lade Bashkim rejse videre uden at erstatte gam. Bashkim som var udstående vigtig i vores offensive og som ikke blev erstattet på samme niveau.
                                Håber den sidste udvikling fører til mere tiltro til de unge hos JM, synes det var ret tyndt i fortiden og håber de kigger seriøst hvorfor vi får så mange skader i truppen. Det er de eneste punkter jeg har lidt kritik til trænerteamet. Men det kan rettes og har stor tiltro til JM.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X