Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Den samlede Max Fenger tråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg

    Hvis man trykker sig ind på linket til den originale artikel, der er lavet af BT, så står der, at Max intet har hørt fra OB.
    Med den nuværende ledelse kan man jo ikke udelukke noget, men det ville alligevel være ud over almindelig idioti, hvis man end ikke har forsøgt at forlænge.
    I den "perfekte" OB-verden bliver det snart meldt ud, at Fengers kontrakt løber ud, men til gengæld har vi sikret Lieder på en 3-årig kontrakt. Så ville jeg kende mit OB igen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

      Jeg synes desværre det lyder på Fenger som om han vil afsøge sine muligheder andet steds. Enten her til vinter, eller ved udløb til sommer.
      Jeg går ud fra hemmingsen allerede har forsøgt at forlænge. Og hvis Fenger havde været interesseret, havde de formentlig kunne få enderne til at mødes.

      Jeg tror dog det ville være bedst for Fengers udvikling at forlænge og spille mere eller mindre fast, som han gør pt.
      Jeg ved ikke hvilke forestillinger om kommende klub han har, men ved ikke hvor mange tilbud på højere niveau der vil komme.
      Han bragede ind på scenen, men siden har det jo været begrænset.

      Jeg synes han har stort potentiale og jeg håber vi forlænger. Men tvivler ret meget.
      Really??
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Jeg skider på gulvet inde i det nye klubhus hvis man ikke har forsøgt at forlænge den kontrakt. Så er jeg ligeglad, det er simpelthen for dumt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

          Really??
          Selvfølgelig har man overblik over hvem i truppen der har udløb hvornår. Og man har naturligvis haft en snak i ledelsen om, hvem der skal forlænges med.
          Hvis man så er kommet frem til at Fengers kontrakt skal udløbe, så er man jo helt væk fra vinduet og så følger man ikke strategien.
          Så derfor kan jeg ikke tro på, at man ikke har snakket kontrakt med Fenger. Eller i hvert fald hans agent

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

            Selvfølgelig har man overblik over hvem i truppen der har udløb hvornår. Og man har naturligvis haft en snak i ledelsen om, hvem der skal forlænges med.
            Hvis man så er kommet frem til at Fengers kontrakt skal udløbe, så er man jo helt væk fra vinduet og så følger man ikke strategien.
            Så derfor kan jeg ikke tro på, at man ikke har snakket kontrakt med Fenger. Eller i hvert fald hans agent
            Det lyder bare underligt hvis Fenger ikke har hørt noget?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

              Det lyder bare underligt hvis Fenger ikke har hørt noget?
              Jeg er sikker på, at agenten har hørt noget. Håber ikke de kører samme stil som sidst (ved godt at han har skiftet agent).

              Comment


                Der er også noget i at der er ingen der har fået kontraktforlængelser, hverken Breum, JJ, Fenger eller Tverskov, ikke så vidt jeg ved.

                Hvis det er fordi man sidder og venter på Bjørn W, så må han passe den del af arbejdet fra Sverige eller acceptere at det bliver gjort i hans fravær, det er jo en betydelig del af klubbens aktiver.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                  Selvfølgelig har man overblik over hvem i truppen der har udløb hvornår. Og man har naturligvis haft en snak i ledelsen om, hvem der skal forlænges med.
                  Hvis man så er kommet frem til at Fengers kontrakt skal udløbe, så er man jo helt væk fra vinduet og så følger man ikke strategien.
                  Så derfor kan jeg ikke tro på, at man ikke har snakket kontrakt med Fenger. Eller i hvert fald hans agent
                  Det er Hemmingsen .. jeg anser intet for at være en selvfølge …
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                    Det er Hemmingsen .. jeg anser intet for at være en selvfølge …
                    Enig. Hemme har helt sikker overblik på banen, men på kontoret...
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Enig. Hemme har helt sikker overblik på banen, men på kontoret...
                      Vi kan kun håbe hans overblik er bedre end hans kommunikation
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                        Der er også noget i at der er ingen der har fået kontraktforlængelser, hverken Breum, JJ, Fenger eller Tverskov, ikke så vidt jeg ved.

                        Hvis det er fordi man sidder og venter på Bjørn W, så må han passe den del af arbejdet fra Sverige eller acceptere at det bliver gjort i hans fravær, det er jo en betydelig del af klubbens aktiver.
                        Der er da forlydender om at kontrakten med Breum er på plads - mon ikke den præsenteres på hans 18-års fødselsdag? Jeg tror simpelthen ikke på, at man bevidst lader stå til indtil Bjørn W kommer til.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          Der er da forlydender om at kontrakten med Breum er på plads - mon ikke den præsenteres på hans 18-års fødselsdag? Jeg tror simpelthen ikke på, at man bevidst lader stå til indtil Bjørn W kommer til.
                          Vi krydser fingre for prinsen af Fyn. I forhold til de andre så er det jo mærkeligt at der ikke har været nogle forlængelser af kontrakter, Fenger er jo en aktiv del af førsteholdstruppen og JJ og Tver er nøglespillere, så der burde ihvertfald forsøges forlænges, selvom jeg tror Tver tager et smut til udlandet, hvilket jeg sagtens kan unde ham.
                          ​​​​​

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                            Vi krydser fingre for prinsen af Fyn. I forhold til de andre så er det jo mærkeligt at der ikke har været nogle forlængelser af kontrakter, Fenger er jo en aktiv del af førsteholdstruppen og JJ og Tver er nøglespillere, så der burde ihvertfald forsøges forlænges, selvom jeg tror Tver tager et smut til udlandet, hvilket jeg sagtens kan unde ham.
                            ​​​​​
                            Hylle har heller ikke hørt noget

                            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ket-i-dilemma/

                            Comment


                              Maaske kommer udmeldingen om forlaengelsen af kontrakten med Breum för kampen mod Viborg hjemme, den 19.11.21? Sidst blev der jo ogsaa kontrakten med Magnus Nielsen praesenteret i optakten til hjemmekampen mod Vejle. Men udmeldingen om Nielsens nye kontrakt kom för hans 18. födselsdag...Jeg krydser ihvertfald alt hvad der er muligt for at det kommer i hus hurtigst muligt. Og undkyld for de manglende danske bogstaver i min indlaeg, jeg kan bare ikke finde dem paa min laptop...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                                Maaske kommer udmeldingen om forlaengelsen af kontrakten med Breum för kampen mod Viborg hjemme, den 19.11.21? Sidst blev der jo ogsaa kontrakten med Magnus Nielsen praesenteret i optakten til hjemmekampen mod Vejle. Men udmeldingen om Nielsens nye kontrakt kom för hans 18. födselsdag...Jeg krydser ihvertfald alt hvad der er muligt for at det kommer i hus hurtigst muligt. Og undkyld for de manglende danske bogstaver i min indlaeg, jeg kan bare ikke finde dem paa min laptop...
                                Bestemt ikke umuligt. Grunden til at kontrakten til Magnus kom før han fylder 18 er nok at hans kontrakt skulle være på 3 år som er det max tilladte.
                                Lyder til at man ønsker at skrive 4-5 år med Breum. Og der skal han være fyldt 18

                                Comment

                                Working...
                                X