Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Den samlede Max Fenger tråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvad siger folket? Smutter Fenger på en fri eller får vi den forlænget?

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-hvad-der-sker

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
      Hvad siger folket? Smutter Fenger på en fri eller får vi den forlænget?

      https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-hvad-der-sker
      Frygter lidt vi er handlingslammet til Bjørn tiltræder og håber bare det bliver ikke for sent. Ville være pisseærgerligt ikke at skrive forlængelse med Max.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Frygter lidt vi er handlingslammet til Bjørn tiltræder og håber bare det bliver ikke for sent. Ville være pisseærgerligt ikke at skrive forlængelse med Max.
        Vi kan ikke være så handlingslammelse at vi ikke kan skrive en forlængelse af en kontrakt?

        Jeg håber da at vi forlænger den ellers ville det da være et seriøst tilbageslag for strategien, så kan vi bruge en masse ressourcer på at uddanne de her unge mennesker og så smutter de gratis, lad os prøve og gøre os umage med at lade være med at gøre det.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
          Hvad siger folket? Smutter Fenger på en fri eller får vi den forlænget?

          https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-hvad-der-sker
          Kan jo også blive solgt her til vinter men jeg tror at de bliver enige om en forlængelse hvis han er indstillet på at det bliver som nu “Jeg er glad for at være i OB, som det er nu“. Han har ikke ligefrem brændt superligaen af efter sin skade og så længe man bruger Kadrii forrest og Breum ser ud til at skulle overtage venstrekanten så er det nok svært at finde en startplads da Frø og Jebali tager 10’eren og Sabbi sidder tungt på højrekanten.
          Overtager Jebali 10’eren igen efter landskamppausen så rykker Frø vel ud på venstrekanten og så er der endnu længere til spilletid ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Fenger stormede frem; siden har skader og manglende tid på 9eren gjort det svært at bedømme, om det er fugl eller fisk.

            Nogen oplagt kant i en 4-3-3 ser jeg ham ikke som. Han har dog så små fået gang i målene på denne plads alligevel.

            Hvis Fenger har den samme agent som sidst, så er jeg meget lidt imponeret. Jeg håber, vi forlænger, men Fenger står i en svagere forhandlingsposition end ved sidste forlængelse,

            Comment


              At Fenger er rent ind i ham fra "dagens mand" er måske mindre hensigtsmæssigt, men så må der vel være nogle mere etablerede spillere i truppen der kan tage fat i Max og hooke ham op med en ordentlig agent.

              Det går jo ikke det der, Max skal selvsagt have sine minutter men han er altså et talent og ikke en SL profil, det kan han måske blive.

              Han burde skrive en kontrakt til 2024/25 og så skal han nok blive skudt af.

              Comment


                Han burde måske lige gribe fat fat i nogle af de ældre spillere i klubben som Bashkim, Tverskov, Kasper Larsen og Skjelvik, nogen af dem der har været i gamet i en del år og høre om de synes hans agent repræsenterer ham godt nok, de virker til at være nogle ordentlige mennesker der vil fortælle ham sandheden og måske kan hooke ham op med noget andet hvis det er nødvendigt.

                Jeg er fandme glad for det ikke er mig der skal stå som 20-årig og navigere i det der. Agenter tjener jo også penge på deres klienter.

                Comment


                  Fenger skiftede agent til Michael Bolvig for et års tid siden.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Fenger skiftede agent til Michael Bolvig for et års tid siden.
                    Så er det jo bare at få den kontrakt forlænget, så må bolden ligge hos OB.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Fenger skiftede agent til Michael Bolvig for et års tid siden.
                      Yderst fornuftigt!

                      Den korte forlængelse var virkelig højt spil af agenten.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                        Hvad siger folket? Smutter Fenger på en fri eller får vi den forlænget?

                        https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-hvad-der-sker
                        Jeg håber virkelig vi forlænger med Fenger og når kuglepennen alligevel er fremme så skal Breum også have en lang kontrakt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                          Hvad siger folket? Smutter Fenger på en fri eller får vi den forlænget?

                          https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-hvad-der-sker
                          Jeg synes desværre det lyder på Fenger som om han vil afsøge sine muligheder andet steds. Enten her til vinter, eller ved udløb til sommer.
                          Jeg går ud fra hemmingsen allerede har forsøgt at forlænge. Og hvis Fenger havde været interesseret, havde de formentlig kunne få enderne til at mødes.

                          Jeg tror dog det ville være bedst for Fengers udvikling at forlænge og spille mere eller mindre fast, som han gør pt.
                          Jeg ved ikke hvilke forestillinger om kommende klub han har, men ved ikke hvor mange tilbud på højere niveau der vil komme.
                          Han bragede ind på scenen, men siden har det jo været begrænset.

                          Jeg synes han har stort potentiale og jeg håber vi forlænger. Men tvivler ret meget.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                            Jeg synes desværre det lyder på Fenger som om han vil afsøge sine muligheder andet steds. Enten her til vinter, eller ved udløb til sommer.
                            Jeg går ud fra hemmingsen allerede har forsøgt at forlænge. Og hvis Fenger havde været interesseret, havde de formentlig kunne få enderne til at mødes.

                            Jeg tror dog det ville være bedst for Fengers udvikling at forlænge og spille mere eller mindre fast, som han gør pt.
                            Jeg ved ikke hvilke forestillinger om kommende klub han har, men ved ikke hvor mange tilbud på højere niveau der vil komme.
                            Han bragede ind på scenen, men siden har det jo været begrænset.

                            Jeg synes han har stort potentiale og jeg håber vi forlænger. Men tvivler ret meget.
                            Det er også dér min tvivl ligger, jeg har bare meget svært ved at forstå hvorfor en spiller som Fenger ikke skulle ville forlænge?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                              Det er også dér min tvivl ligger, jeg har bare meget svært ved at forstå hvorfor en spiller som Fenger ikke skulle ville forlænge?
                              Hvis hans agent hvisker ham i øret han kan komme til en større klub, hvis OBs tilbud minder om en ungdomskontrakt, eller hvis Fenger vil hjem til Sjælland..
                              De potentielle muligheder er vel rimelig mange.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                                Jeg synes desværre det lyder på Fenger som om han vil afsøge sine muligheder andet steds. Enten her til vinter, eller ved udløb til sommer.
                                Jeg går ud fra hemmingsen allerede har forsøgt at forlænge. Og hvis Fenger havde været interesseret, havde de formentlig kunne få enderne til at mødes.

                                Jeg tror dog det ville være bedst for Fengers udvikling at forlænge og spille mere eller mindre fast, som han gør pt.
                                Jeg ved ikke hvilke forestillinger om kommende klub han har, men ved ikke hvor mange tilbud på højere niveau der vil komme.
                                Han bragede ind på scenen, men siden har det jo været begrænset.

                                Jeg synes han har stort potentiale og jeg håber vi forlænger. Men tvivler ret meget.
                                Hvis man trykker sig ind på linket til den originale artikel, der er lavet af BT, så står der, at Max intet har hørt fra OB.

                                Comment

                                Working...
                                X