Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Den samlede Max Fenger tråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Præcis. I mange tilfælde er det bedre med 20 fugle i hånden en 25 på taget.
    Hvis vi skal være ærlige omkring Fenger så har han jo ingen vilde spidskompetencer som gør han vildt interessant. Han er jo ikke et åbenlyst talent som Mathias Jørgensen var pga fart eller Zohores fysik. Han har bare lidt af det hele, vilje og en dejlig målnæse.

    Fik OB et bud på 15 mill ville man også overveje det.
    Målnæse, forud se hvor bolden lander er vel en egenskab.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Præcis. I mange tilfælde er det bedre med 20 fugle i hånden en 25 på taget.
      Hvis vi skal være ærlige omkring Fenger så har han jo ingen vilde spidskompetencer som gør han vildt interessant. Han er jo ikke et åbenlyst talent som Mathias Jørgensen var pga fart eller Zohores fysik. Han har bare lidt af det hele, vilje og en dejlig målnæse.

      Fik OB et bud på 15 mill ville man også overveje det.
      selvføgelig ville man da det - syntes bare det er synd man har så travlt med at sende ham afsted nu der endelig er en angriber der viser lidt. For helt ærligt - de penge bliver jo ikke geninvesteret i truppen. Men man har jo også Mart Lieder....

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        Målnæse, forud se hvor bolden lander er vel en egenskab.
        Selvfølgelig er det dét. Men næppe en spidskompetence som hurtighed, teknik eller fysik.
        Men en sund målnæse kan også være mange penge værd

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          selvføgelig ville man da det - syntes bare det er synd man har så travlt med at sende ham afsted nu der endelig er en angriber der viser lidt. For helt ærligt - de penge bliver jo ikke geninvesteret i truppen. Men man har jo også Mart Lieder....
          Nej hvis det bare ryger i et sort OSE hul hjælper det ikke os OB fans ret meget.
          Men jeg er stadig af den overbevisning at hvis vi jævnligt kan komme op og sælge spillere for 15-25 mill stykket vil vi kunne hæve budgettet betragtligt

          Men ja. Vi har jo Lieder....

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Nej hvis det bare ryger i et sort OSE hul hjælper det ikke os OB fans ret meget.
            Men jeg er stadig af den overbevisning at hvis vi jævnligt kan komme op og sælge spillere for 15-25 mill stykket vil vi kunne hæve budgettet betragtligt

            Men ja. Vi har jo Lieder....
            det er der nok ikke nogen tvivl om at det er en del af planen.

            - Syntes bare Fenger og Frækjær er kommet med noget energi - de har sgu skabt lidt begejstring - så finder det enomt trættende at man allerede begynder at tale om videresalg. For jeg finder sgutte meget begejstring i 3/4 af resten af vores angreb; Sander, Jebali eller Lieder...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

              det er der nok ikke nogen tvivl om at det er en del af planen.

              - Syntes bare Fenger og Frækjær er kommet med noget energi - de har sgu skabt lidt begejstring - så finder det enomt trættende at man allerede begynder at tale om videresalg. For jeg finder sgutte meget begejstring i 3/4 af resten af vores angreb; Sander, Jebali eller Lieder...
              Enig. Det ville da være træls at miste de 2 da de bringer begejstring og glæde blandt fans. Jeg ville også have blandede følelser. Men de må simpelthen bare have de næste klar nede fra U17 eller U19. Der skal bringes 3-4 op hver sæson der er gode nok som skal bringe den nye begejstring og gøre at vi kan sende folk som Frøkjær og Fenger videre i systemet for rigtig mange millioner
              Næste sæson tænker jeg at Østrøm,Brems og Alstrup(hvis Mandé bliver træt af livet på bænken) kommer op. Breum hvis hans udvikling fortsætter

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                Det ville vel være det næstdyreste salg i klubbens historie, så på den måde er det i hvert fald relativt højt. Kom der en klub og bød 20 mill i dag, er jeg da også ret sikker på, at vi ville acceptere med det samme. Men derfor kan jeg nu godt håbe, at vi får ham at se i klubbens trøje i hvert fald et par sæsoner og med et solidt antal mål for os inden han skal videre.
                Arrghh mon ikke vi har solgt mere end 1 spiller til over 20?
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Arrghh mon ikke vi har solgt mere end 1 spiller til over 20?
                  Fall - 35 mio
                  Borring 22 mio

                  Kan ikke rigtige huske om der er flere i det prisleje???

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af BN- Se indlæg

                    Det vil da overhovedet ikke være det næstdyreste salg i klubbens historie, det er jo ikke AGF det her.

                    Fall 40 mil.
                    Per P 25 mil.
                    Jesper C 25 mil.
                    Borring 21 mil.

                    Comment


                      Jeg er af den overbevisning, at det ikke kun er penge og budget der afgør, om vi kan løfte holdet over de næste par år. Er faktisk af den overbevisning, at netop begejstring og opbakning omkring klubben, energi, vindermentalitet, vilje, selvtillid og hård fight på banen løfter os et godt stykke af vejen. Derfor ville et salg af Frø og Fenger allerede nu (efter min overbevisning) være mere skadeligt, end de millioner vi kunne få ind ville gavne os. Når de unge spiller godt og træder frem i rampelyset, betyder det så meget mere end resultaterne - det betyder håb for fremtiden.
                      Når de unge rammer dagen og spiller op til deres bedste, viser det os hvor vi er på vej hen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                        Jeg er af den overbevisning, at det ikke kun er penge og budget der afgør, om vi kan løfte holdet over de næste par år. Er faktisk af den overbevisning, at netop begejstring og opbakning omkring klubben, energi, vindermentalitet, vilje, selvtillid og hård fight på banen løfter os et godt stykke af vejen. Derfor ville et salg af Frø og Fenger allerede nu (efter min overbevisning) være mere skadeligt, end de millioner vi kunne få ind ville gavne os. Når de unge spiller godt og træder frem i rampelyset, betyder det så meget mere end resultaterne - det betyder håb for fremtiden.
                        Når de unge rammer dagen og spiller op til deres bedste, viser det os hvor vi er på vej hen.
                        Kan sagtens se ideen i at holde på begge 1 år og håbe at de har en god sæson. Så burde de næste være klar nedefra.
                        Men jeg holder stadig på at den hurtigste vej frem sportsligt er nogle storsalg som sætter gang i hjulet

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Kan sagtens se ideen i at holde på begge 1 år og håbe at de har en god sæson. Så burde de næste være klar nedefra.
                          Men jeg holder stadig på at den hurtigste vej frem sportsligt er nogle storsalg som sætter gang i hjulet
                          Forstår hvad du mener, men sådan inderst inde, tror vi så helt på det?

                          Fra januar 19 til januar 20, solgte vi spillere for +40 millioner.
                          Altså det kan da godt være det sætter gang i hjulet, men hvis det er et hjul med spillere som AJA, Madu, Lieder, osv. så lad os bare beholde Frø og co.
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                            Forstår hvad du mener, men sådan inderst inde, tror vi så helt på det?

                            Fra januar 19 til januar 20, solgte vi spillere for +40 millioner.
                            Altså det kan da godt være det sætter gang i hjulet, men hvis det er et hjul med spillere som AJA, Madu, Lieder, osv. så lad os bare beholde Frø og co.
                            Åhh jo. Den kan jeg sagtens følge. Er nu ikke sikker på at det er 40+ men det er helt sikkert derop ad med Grubbe,Jørgensen,Kadrii,Casper osv.
                            Og det er da vildt frustrerende at se man ikke forvalter dem bedre

                            Men det ændrer ikke min holdning til at det må være den bedste stategi for OB

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Åhh jo. Den kan jeg sagtens følge. Er nu ikke sikker på at det er 40+ men det er helt sikkert derop ad med Grubbe,Jørgensen,Kadrii,Casper osv.
                              Og det er da vildt frustrerende at se man ikke forvalter dem bedre

                              Men det ændrer ikke min holdning til at det må være den bedste stategi for OB
                              Bare de 4 du nævner der, er allerede pænt over de 30 millioner. Og så er der Helenius, Ramon, Ludwig, Dessler, Greve, Eske, Mikkelsen, og muligvis flere.
                              Ud over salg, er der også penge fra Eriksen salg, hvis vi skal tælle alt med.

                              Jamen jeg er da sådan set også enig. Der er heller ikke andre muligheder. Men om det sætter gang i hjulet, det ved jeg ikke helt om jeg tror på.

                              Måske man kunne håbe på, at OB begynder at gøre mere i at hente spillere med et større videresalgspotentiale.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Ulrik Laursen og Traore var vidst også omkring de 20 mio kr hver.

                                Comment

                                Working...
                                X