Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Den samlede Max Fenger tråd
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Præcis. I mange tilfælde er det bedre med 20 fugle i hånden en 25 på taget.
Hvis vi skal være ærlige omkring Fenger så har han jo ingen vilde spidskompetencer som gør han vildt interessant. Han er jo ikke et åbenlyst talent som Mathias Jørgensen var pga fart eller Zohores fysik. Han har bare lidt af det hele, vilje og en dejlig målnæse.
Fik OB et bud på 15 mill ville man også overveje det.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
selvføgelig ville man da det - syntes bare det er synd man har så travlt med at sende ham afsted nu der endelig er en angriber der viser lidt. For helt ærligt - de penge bliver jo ikke geninvesteret i truppen. Men man har jo også Mart Lieder....
Men jeg er stadig af den overbevisning at hvis vi jævnligt kan komme op og sælge spillere for 15-25 mill stykket vil vi kunne hæve budgettet betragtligt
Men ja. Vi har jo Lieder....
Comment
-
Nej hvis det bare ryger i et sort OSE hul hjælper det ikke os OB fans ret meget.
Men jeg er stadig af den overbevisning at hvis vi jævnligt kan komme op og sælge spillere for 15-25 mill stykket vil vi kunne hæve budgettet betragtligt
Men ja. Vi har jo Lieder....
- Syntes bare Fenger og Frækjær er kommet med noget energi - de har sgu skabt lidt begejstring - så finder det enomt trættende at man allerede begynder at tale om videresalg. For jeg finder sgutte meget begejstring i 3/4 af resten af vores angreb; Sander, Jebali eller Lieder...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
det er der nok ikke nogen tvivl om at det er en del af planen.
- Syntes bare Fenger og Frækjær er kommet med noget energi - de har sgu skabt lidt begejstring - så finder det enomt trættende at man allerede begynder at tale om videresalg. For jeg finder sgutte meget begejstring i 3/4 af resten af vores angreb; Sander, Jebali eller Lieder...
Næste sæson tænker jeg at Østrøm,Brems og Alstrup(hvis Mandé bliver træt af livet på bænken) kommer op. Breum hvis hans udvikling fortsætter
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Det ville vel være det næstdyreste salg i klubbens historie, så på den måde er det i hvert fald relativt højt. Kom der en klub og bød 20 mill i dag, er jeg da også ret sikker på, at vi ville acceptere med det samme. Men derfor kan jeg nu godt håbe, at vi får ham at se i klubbens trøje i hvert fald et par sæsoner og med et solidt antal mål for os inden han skal videre.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Jeg er af den overbevisning, at det ikke kun er penge og budget der afgør, om vi kan løfte holdet over de næste par år. Er faktisk af den overbevisning, at netop begejstring og opbakning omkring klubben, energi, vindermentalitet, vilje, selvtillid og hård fight på banen løfter os et godt stykke af vejen. Derfor ville et salg af Frø og Fenger allerede nu (efter min overbevisning) være mere skadeligt, end de millioner vi kunne få ind ville gavne os. Når de unge spiller godt og træder frem i rampelyset, betyder det så meget mere end resultaterne - det betyder håb for fremtiden.
Når de unge rammer dagen og spiller op til deres bedste, viser det os hvor vi er på vej hen.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlægJeg er af den overbevisning, at det ikke kun er penge og budget der afgør, om vi kan løfte holdet over de næste par år. Er faktisk af den overbevisning, at netop begejstring og opbakning omkring klubben, energi, vindermentalitet, vilje, selvtillid og hård fight på banen løfter os et godt stykke af vejen. Derfor ville et salg af Frø og Fenger allerede nu (efter min overbevisning) være mere skadeligt, end de millioner vi kunne få ind ville gavne os. Når de unge spiller godt og træder frem i rampelyset, betyder det så meget mere end resultaterne - det betyder håb for fremtiden.
Når de unge rammer dagen og spiller op til deres bedste, viser det os hvor vi er på vej hen.
Men jeg holder stadig på at den hurtigste vej frem sportsligt er nogle storsalg som sætter gang i hjulet
Comment
-
Kan sagtens se ideen i at holde på begge 1 år og håbe at de har en god sæson. Så burde de næste være klar nedefra.
Men jeg holder stadig på at den hurtigste vej frem sportsligt er nogle storsalg som sætter gang i hjulet
Fra januar 19 til januar 20, solgte vi spillere for +40 millioner.
Altså det kan da godt være det sætter gang i hjulet, men hvis det er et hjul med spillere som AJA, Madu, Lieder, osv. så lad os bare beholde Frø og co.
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Forstår hvad du mener, men sådan inderst inde, tror vi så helt på det?
Fra januar 19 til januar 20, solgte vi spillere for +40 millioner.
Altså det kan da godt være det sætter gang i hjulet, men hvis det er et hjul med spillere som AJA, Madu, Lieder, osv. så lad os bare beholde Frø og co.
Og det er da vildt frustrerende at se man ikke forvalter dem bedre
Men det ændrer ikke min holdning til at det må være den bedste stategi for OB
Comment
-
Åhh jo. Den kan jeg sagtens følge. Er nu ikke sikker på at det er 40+ men det er helt sikkert derop ad med Grubbe,Jørgensen,Kadrii,Casper osv.
Og det er da vildt frustrerende at se man ikke forvalter dem bedre
Men det ændrer ikke min holdning til at det må være den bedste stategi for OB
Ud over salg, er der også penge fra Eriksen salg, hvis vi skal tælle alt med.
Jamen jeg er da sådan set også enig. Der er heller ikke andre muligheder. Men om det sætter gang i hjulet, det ved jeg ikke helt om jeg tror på.
Måske man kunne håbe på, at OB begynder at gøre mere i at hente spillere med et større videresalgspotentiale.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment