Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Den samlede Max Fenger tråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Den verden tror jeg ikke vi bliver inviteret ind i...

    Men nej. Kvantitetsmæssigt har vi rigeligt. Frygter dog at vi sælger Tverskov og bare erstatter ham i truppen.. Så skærer vi igen en topspiller ud af truppen og erstatter med noget der er 1 niveau lavere som vi næsten altid gør
    Eneste frygt jeg har ved et salg af Tverskov er at det bliver et af de sædvanlige salg til 4 mill og vi derfor ikke styrkes nævneværdigt økonomisk og at man på vanlig vis ikke har lavet et ordenligt forarbejde i forhold til
    at have udpeget en afløser hvilket hør at vi igen ender op med en spiller som hverken har niveau, salgs eller udviklingsmuligheder.

    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      Sorry to sat, men enten skal der købes kvalitet ellers satses på de unge og så må talen om top 6 forstumme. Skal vi i top 6 så er Tverskov og KL vel det
      mindste niveau der skal til. De øvrige er ikke gode nok Lund, AJA og Oli.
      Enig har længe ønsket og talt for en ændret kurs så vi rent faktisk prøver at leve op til klubbens egen udmelding om at satse på egen udviklede unge tilsat profiler.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Eneste frygt jeg har ved et salg af Tverskov er at det bliver et af de sædvanlige salg til 4 mill og vi derfor ikke styrkes nævneværdigt økonomisk og at man på vanlig vis ikke har lavet et ordenligt forarbejde i forhold til
        at have udpeget en afløser hvilket hør at vi igen ender op med en spiller som hverken har niveau, salgs eller udviklingsmuligheder.
        Fuldstændig enig. Eller også får de den tanke, at afløseren allerede er i truppen. Hvilket han ikke er.
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Eneste frygt jeg har ved et salg af Tverskov er at det bliver et af de sædvanlige salg til 4 mill og vi derfor ikke styrkes nævneværdigt økonomisk og at man på vanlig vis ikke har lavet et ordenligt forarbejde i forhold til
          at have udpeget en afløser hvilket hør at vi igen ender op med en spiller som hverken har niveau, salgs eller udviklingsmuligheder.
          Det er også min frygt, for er der en eller anden plan om at han skal væk denne sommer, så har hans præstationer i denne sæson ikke retfærdiggjort at han skal sælges for mere end i omegnen af 4-6 mio kr. Jeg vil dog sige at han har været stærkt spillende efter corona, men gennem hele sæsonen har han begået store fejl og ikke spillet med samme autoritet, som vi husker ham fra sidste sæson. Jeg håber virkelig at man holder ham en sæson mere. Han er holdets vigtigste spiller lige nu i min optik. Det bliver svært at erstatte det med en mand til under 5 mio kr.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Eneste frygt jeg har ved et salg af Tverskov er at det bliver et af de sædvanlige salg til 4 mill og vi derfor ikke styrkes nævneværdigt økonomisk og at man på vanlig vis ikke har lavet et ordenligt forarbejde i forhold til
            at have udpeget en afløser hvilket hør at vi igen ender op med en spiller som hverken har niveau, salgs eller udviklingsmuligheder.
            Enig. Men vi ved jo også alle at Tverskov fortjener at komme afsted og man nok har en aftale om at det kan ske. Det har jeg det okay med.
            Men hvis det så er KL og AJA/Lund der er midtforsvaret næste sæson er der jo hverken Top 6 kvalitet eller udviklingsmuligheder i det.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Enig. Men vi ved jo også alle at Tverskov fortjener at komme afsted og man nok har en aftale om at det kan ske. Det har jeg det okay med.
              Men hvis det så er KL og AJA/Lund der er midtforsvaret næste sæson er der jo hverken Top 6 kvalitet eller udviklingsmuligheder i det.
              Netop
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Enig. Men vi ved jo også alle at Tverskov fortjener at komme afsted og man nok har en aftale om at det kan ske. Det har jeg det okay med.
                Men hvis det så er KL og AJA/Lund der er midtforsvaret næste sæson er der jo hverken Top 6 kvalitet eller udviklingsmuligheder i det.
                Det gør han, men havde 3 år mon ikke været nok, hvis hele humlen ved aftalen var at han skulle skydes af denne sommer? Jeg håber og tror vi får ham overtalt til et år mere. Sætter man sig fornuftigt ned og taler med ham tror jeg man kan komme til enighed om at hverken han eller OB har haft den sæson de håbede på og at man i forening kan bruge en sæson mere på at sætte ham i en bedre situation for både ham selv og OB som sælger.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                  Det gør han, men havde 3 år mon ikke været nok, hvis hele humlen ved aftalen var at han skulle skydes af denne sommer? Jeg håber og tror vi får ham overtalt til et år mere. Sætter man sig fornuftigt ned og taler med ham tror jeg man kan komme til enighed om at hverken han eller OB har haft den sæson de håbede på og at man i forening kan bruge en sæson mere på at sætte ham i en bedre situation for både ham selv og OB som sælger.
                  Jeg tror sådan set ikke at OB på noget tidspunkt har nægtet ham at tage til udlandet. Der har nok bare ikke været et bud endnu der har lokket parterne.
                  Men jeg håber da også han bliver

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Jeg tror sådan set ikke at OB på noget tidspunkt har nægtet ham at tage til udlandet. Der har nok bare ikke været et bud endnu der har lokket parterne.
                    Men jeg håber da også han bliver
                    Syntes ikke han i denne sæson har været på et niveau der gør min urolig ift om han har tiltrukket dig opmærksomhed udefra. Tænker kun det kan være AGF eller AaB som vil kunne være lidt interesseret i ham herhjemme hvis det skal være et step op. Spørgsmålet er så måske om han på linje med CN bare vil ud for enhver pris om det så bliver en ligegyldig klub i næstbedste række et sted eller en midterklub i Holland
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Syntes ikke han i denne sæson har været på et niveau der gør min urolig ift om han har tiltrukket dig opmærksomhed udefra. Tænker kun det kan være AGF eller AaB som vil kunne være lidt interesseret i ham herhjemme hvis det skal være et step op. Spørgsmålet er så måske om han på linje med CN bare vil ud for enhver pris om det så bliver en ligegyldig klub i næstbedste række et sted eller en midterklub i Holland
                      Bare de betaler en god pris og Tverskov er glad..... Så er jeg glad. På hans vegne

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Syntes ikke han i denne sæson har været på et niveau der gør min urolig ift om han har tiltrukket dig opmærksomhed udefra. Tænker kun det kan være AGF eller AaB som vil kunne være lidt interesseret i ham herhjemme hvis det skal være et step op. Spørgsmålet er så måske om han på linje med CN bare vil ud for enhver pris om det så bliver en ligegyldig klub i næstbedste række et sted eller en midterklub i Holland
                        En midterklub i Holland er også et skridt op både økonomisk og sportsligt. Tænker dog ikke han er på blokken nogen steder.

                        Comment


                          #57
                          Tverskov virker egentlig glad for at være her, han er nærmest blevet vores anfører og det er trods alt en ganske fornem titel i en af Danmarks største klubber.

                          JD har jeg afskrevet, når han ikke har været skadet har han været småskadet og spillet på 80%. Jeg tror han er færdig, som starter for os desværre. Men han vil være glimrende som viceanfører og mon ikke Tverskov kan lokkes med en reel anfører titel?

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                            Tverskov virker egentlig glad for at være her, han er nærmest blevet vores anfører og det er trods alt en ganske fornem titel i en af Danmarks største klubber.

                            JD har jeg afskrevet, når han ikke har været skadet har han været småskadet og spillet på 80%. Jeg tror han er færdig, som starter for os desværre. Men han vil være glimrende som viceanfører og mon ikke Tverskov kan lokkes med en reel anfører titel?
                            Jeg tror ikke at en titel som anfører kan opveje en kontrakt som måske sikre ham økonomisk for livet. Eller nok mønter til at han kan tage sig en god uddannelse.
                            I moderne tid er spillerne sig selv og deres økonomi nærmest.
                            ​​​

                            Comment


                              #59
                              Denne tråd er efterhånden stukket helt af fra hvad fen omhandlede: Max Fenger.
                              Back on track, please

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Bare de betaler en god pris og Tverskov er glad..... Så er jeg glad. På hans vegne
                                Igen er vi ved det vi skrev om tidligere frygten for at det bliver de sædvanlige 4 mill som OB kan hente.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X