Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Den samlede Max Fenger tråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

    Ja, men nu svarede jeg til en som sætter spørgsmåltegn ved netop dette. Og hvis MH er den blinde høne, så skal han skiftes. Så langt er du vel enig?
    Åhhh jo. Men det er han jo ikke.

    Et scenarie kunne også være at han forlanger en 5 årig kontrakt til 200.000kr/måned samt en frikøbsklausul. Eller noget i den stil.

    Hvad skal han så gøre den kære general?

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Åhhh jo. Men det er han jo ikke.

      Et scenarie kunne også være at han forlanger en 5 årig kontrakt til 200.000kr/måned samt en frikøbsklausul. Eller noget i den stil.

      Hvad skal han så gøre den kære general?
      Det har jeg stadig ikke skrevet. Hvis Fenger af en eller anden grund kommer med ovenstående krav, hvilket jeg tvivler på. Så kan MH melde ud at kravene fra Fenger ikke hænger sammen med hvad OB kan tilbyde. Og derfor er det desværre ikke muligt at forlænge.
      meget simpelt og ærligt

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Åhhh jo. Men det er han jo ikke.

        Et scenarie kunne også være at han forlanger en 5 årig kontrakt til 200.000kr/måned samt en frikøbsklausul. Eller noget i den stil.

        Hvad skal han så gøre den kære general?
        Så skal han bare sige, ingen over klubben, kammerat.
        Held og lykke fremover.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

          Det har jeg stadig ikke skrevet. Hvis Fenger af en eller anden grund kommer med ovenstående krav, hvilket jeg tvivler på. Så kan MH melde ud at kravene fra Fenger ikke hænger sammen med hvad OB kan tilbyde. Og derfor er det desværre ikke muligt at forlænge.
          meget simpelt og ærligt
          Tror jeg heller ikke han gør. Det er bare ikke udelukkende op til MH at forlænge. Eneste jeg vil frem til. Prøver ikke at ligge nogen ord i munden på dig...

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

            Så skal han bare sige, ingen over klubben, kammerat.
            Held og lykke fremover.
            Sker ikke. Tænker at der allerede er snakke nu.

            Hvad tænker vi om Anders Klynge? Kontrakt eller ikke?
            Han er jo sidste års U19 tænker jeg. Så noget skal hvis han skal blive

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Tror jeg heller ikke han gør. Det er bare ikke udelukkende op til MH at forlænge. Eneste jeg vil frem til. Prøver ikke at ligge nogen ord i munden på dig...
              Fino, og enig. Der skal to til en tango

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Sker ikke. Tænker at der allerede er snakke nu.

                Hvad tænker vi om Anders Klynge? Kontrakt eller ikke?
                Han er jo sidste års U19 tænker jeg. Så noget skal hvis han skal blive
                Jeg kunne godt lide den energi Anders Klynge kom ind med. Ok, han var tæt på udvisning efter 30 sekunder og det havde naturligvis været noget lort. Men jeg synes typer som Anders Klynge og Max Fenger viser meget af det fight og fodbold intelligens som jeg har savnet fra OB siden de gamle dage med folk som Moseby, Ziegler, Hemmingsen, Leon Hansen osv..
                Der skal bare forlænges med begge de gutter der og det samme gælder Breum, Østrøm, Obbekær osv.. Tænker der er endnu flere i den kaliber på vej fra vores Akademi. Det er den vej vi skal gå.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                  Jeg kunne godt lide den energi Anders Klynge kom ind med. Ok, han var tæt på udvisning efter 30 sekunder og det havde naturligvis været noget lort. Men jeg synes typer som Anders Klynge og Max Fenger viser meget af det fight og fodbold intelligens som jeg har savnet fra OB siden de gamle dage med folk som Moseby, Ziegler, Hemmingsen, Leon Hansen osv..
                  Der skal bare forlænges med begge de gutter der og det samme gælder Breum, Østrøm, Obbekær osv.. Tænker der er endnu flere i den kaliber på vej fra vores Akademi. Det er den vej vi skal gå.
                  Generelt enig. I SFÅ var de dog enige om at Klynge ikke får kontrakt bakket op af Leif Rasmussen.

                  Breum og Østrøm har begge for nyligt skrevet kontrakter til 2022. Så tænker ikke man stresser over det. Men det er ungdomskontrakter og 2 år går hurtigt og uddannelser skal fuldføres.
                  Max Fenger skal dog bare have mindst 4 år og det kan kun gå for langsomt

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Generelt enig. I SFÅ var de dog enige om at Klynge ikke får kontrakt bakket op af Leif Rasmussen.

                    Breum og Østrøm har begge for nyligt skrevet kontrakter til 2022. Så tænker ikke man stresser over det. Men det er ungdomskontrakter og 2 år går hurtigt og uddannelser skal fuldføres.
                    Max Fenger skal dog bare have mindst 4 år og det kan kun gå for langsomt
                    Ja, to år går hurtigt. Og især i hensigt af Østrøm ville det være beroligende at sikre ham for længere tid. Han er en kæmpestor talent og ser ham som endnu bedre end Obbekjær.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Ja, to år går hurtigt. Og især i hensigt af Østrøm ville det være beroligende at sikre ham for længere tid. Han er en kæmpestor talent og ser ham som endnu bedre end Obbekjær.
                      Obbekjær har åbenbart ikke helt tilliden fra træneren endnu siden han ikke har været brugt mere på trods af en masse skader/karantæner.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                        Ja, to år går hurtigt. Og især i hensigt af Østrøm ville det være beroligende at sikre ham for længere tid. Han er en kæmpestor talent og ser ham som endnu bedre end Obbekjær.
                        Enig. Det forventer jeg at de har styr på dernede og får løst snarest.

                        Godt nok også spændt på det næste kæmpetalent Marcus Alstrup som nok næste sæson bliver fast målmand på U19 i en alder af 16 år hvad man kan drive ham til og han måske hurtigt bliver 3. Målmand hvis man kan afskibe Mandé i løbet af det næste års tid.
                        Ham har man også på ungdomskontrakt i et par år endnu. Den skal man heller ikke vente for længe med

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                          Obbekjær har åbenbart ikke helt tilliden fra træneren endnu siden han ikke har været brugt mere på trods af en masse skader/karantæner.
                          Enig. Og næste sæson kommer Vestergaard også som nok skal gøre sig til hvis han kan holde sig skadesfri. Han fylder dog først 18 her til sommer så der er stadig tid og udviklingsmuligheder. Hvis han altså gider at vente på det

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Enig. Og næste sæson kommer Vestergaard også som nok skal gøre sig til hvis han kan holde sig skadesfri. Han fylder dog først 18 her til sommer så der er stadig tid og udviklingsmuligheder. Hvis han altså gider at vente på det
                            Så det er ikke centrale forsvarsspillere vi skal bruge penge på :-) Kunne godt tænke mig at høre mere om arbejdet med disse unge spillere.
                            Man kan selvfølgelig ikke snakke specifikke kontraktvilkår, men man kunne godt fortælle mere generelt om hvilke snakke man har, når man laver kontrakten. Hvilke opfølgende snakke planlægger man på forhånd, hvor meget tages ad hoc, arbejder man med scenarier osv.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

                              Så det er ikke centrale forsvarsspillere vi skal bruge penge på :-) Kunne godt tænke mig at høre mere om arbejdet med disse unge spillere.
                              Man kan selvfølgelig ikke snakke specifikke kontraktvilkår, men man kunne godt fortælle mere generelt om hvilke snakke man har, når man laver kontrakten. Hvilke opfølgende snakke planlægger man på forhånd, hvor meget tages ad hoc, arbejder man med scenarier osv.
                              Den verden tror jeg ikke vi bliver inviteret ind i...

                              Men nej. Kvantitetsmæssigt har vi rigeligt. Frygter dog at vi sælger Tverskov og bare erstatter ham i truppen.. Så skærer vi igen en topspiller ud af truppen og erstatter med noget der er 1 niveau lavere som vi næsten altid gør

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg


                                Den verden tror jeg ikke vi bliver inviteret ind i...

                                Men nej. Kvantitetsmæssigt har vi rigeligt. Frygter dog at vi sælger Tverskov og bare erstatter ham i truppen.. Så skærer vi igen en topspiller ud af truppen og erstatter med noget der er 1 niveau lavere som vi næsten altid gør
                                Sorry to sat, men enten skal der købes kvalitet ellers satses på de unge og så må talen om top 6 forstumme. Skal vi i top 6 så er Tverskov og KL vel det
                                mindste niveau der skal til. De øvrige er ikke gode nok Lund, AJA og Oli.
                                Last edited by tOrnBjerg; 27-06-2020, 12:27.

                                Comment

                                Working...
                                X