Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: AGF - OB 5. maj 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg har lige set Lange-chancen igen, og det er da bemærkelsesværdigt, så fri han står. Hvad foregår der med det midterforsvar? Hvorfor siger instinktet, at det er bedst at agere 2.- og 3.-målmand inde på stregen i den situation i stedet for at fylde noget i boksen? Selvfølgelig er der nerver på i situationen, men vores spillere skal være dygtigere end det.

    Comment


      Så vigtigt, det var den rigtige kamp, at hæve nogen af de marginaler som vi havde sat i banken.

      Kæft vi var nervøse, det mindede mig meget om noget fra de to katastrofe forår.

      Nu skal vi bare lige have matematikken på plads.

      Nu er jeg ikke odds ekspert, men OB-Randers stinker langt væk af to hold der gerne vil have 38 point efter næste kamp

      Comment


        Vi er sikret, med mindre man tror på rent vanvid: Både AGF og Viborg skal bruge max points i deres sidste 3 kampe, for at komme forbi os - med mindre det lykkes os at smide 17 +mål i forhold til Viborg, så kan de 'nøjes' med 7 points. AGF-sceneriet er alt for usandsynligt; især fordi de har indbyrdes kampe med FCV og Sønderjyske - så hvis AGF kommer forbi os, så skal både Sønderjyske OG FCV hente max points i deres to andre kampe. FCV har så lige AaB og Randers (ude), mens Sønderjyske har FCN og FCM. Nok er ligaen tosset i år, meeeen....

        Det efterlader det eneste minimalt sandsynlige scenarie: FCV får min 5, Sønderjyske min 6 og Viborg min 8 points. Det kræver bare lige, at Viborg vinder hjemme over FCK og FCN, og snupper Esbjerg i Esbjerg til dessert - jeg tør ikke helt gætte på odds for det udfald, men skal vi gætte på, at spiller man en hund, så er jordomrejsen hjemme?

        Comment


          Det var en fuldstændig katastrofal kamp. Vi havde intet spillemæssigt, vi var elendige i pasningsspillet, vi var groteskt ufarlige på den sidste tredjedel. Det er en af de dårligste kampe vi har spillet i år. Hvis Stephan Pedersen havde scoret på sin friløber havde det være godnat. Det var et lucky punch, skabt på en enkeltmandspræstation der gav os vores mål.

          Jeg er dybt, dybt bekymret, hvis det er niveauet efter halvandet års spillen sammen under TB...
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            Jeg er nu ikke så bekymret. Som Grønkjær også sagde: "Jeg tror ikke Troels Bech har været særligt bekymret".

            Så kampen som en taktisk klog kamp, hvor vi for alt i verden skulle undgå AGF-omstillinger imod os, med Stephan P, Lange og Osama i sprint.

            Ret tydeligt at man lod AGF skabe kampen, og ikke ville angribe med mange mand og aggressive løb der ville åbne op bagtil.

            Jeg synes det var fint af Troels, omend grimt at se på.

            Udover Langes field-goal var begge hold jo reelt også kun farlige på kontraer.

            Comment


              Jeg har ingen skjult agenda mod TB, men han mener at MT med sin superredning af Stefan Petersens afslutning bliver igangsætter af det angreb der fører til BK's herlige mål.

              MT redder flot, men bolden havner igen på GF-fødder og de får såmænd også bolden ind i feltet igen inden Ruud, tror jeg det er, tackler hårdt og der appelleres for straffe inden bolden havner hos RF midt på egen halvdel modtager bolden og, som jeg ser det er den reelle igangsætter af kontraen, men det er muligvis bare mig der har en anden opfattelse end TB....eller hur
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Det var en fuldstændig katastrofal kamp. Vi havde intet spillemæssigt, vi var elendige i pasningsspillet, vi var groteskt ufarlige på den sidste tredjedel. Det er en af de dårligste kampe vi har spillet i år. Hvis Stephan Pedersen havde scoret på sin friløber havde det være godnat. Det var et lucky punch, skabt på en enkeltmandspræstation der gav os vores mål.

                Jeg er dybt, dybt bekymret, hvis det er niveauet efter halvandet års spillen sammen under TB...
                spot on....
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                Comment


                  Nogen der ved om AMC måtte forlade kampen med en skade, eller han regulært blev skiftet ud.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Det var en fuldstændig katastrofal kamp. Vi havde intet spillemæssigt, vi var elendige i pasningsspillet, vi var groteskt ufarlige på den sidste tredjedel. Det er en af de dårligste kampe vi har spillet i år. Hvis Stephan Pedersen havde scoret på sin friløber havde det være godnat. Det var et lucky punch, skabt på en enkeltmandspræstation der gav os vores mål.

                    Jeg er dybt, dybt bekymret, hvis det er niveauet efter halvandet års spillen sammen under TB...
                    Det er desværre niveauet. Og nu kan TB pludre videre om alt og intet. Katastrofen indtræder så til/efter sommer, når der skal hentes nye spillere. Man kan være svært bange for kvaliteten, når klubbens økonomi er så anstrengt som de seneste tre regnskaber har vist. Kvalitet koster penge, og de er IKKE tilstede. Så en kombination af U19-spillere, og dem som de andre "ikke vil eje" giver voldsomt bange anelser for fremtiden!!!
                    418 kampe har TB stået i spidsen for et hold i Superligaen. Han har ALDRIG været i nærheden af at vinde noget som helst i ligaen - det er kan simpelthen ikke være en tilfældighed!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                      Nogen der ved om AMC måtte forlade kampen med en skade, eller han regulært blev skiftet ud.
                      mener man snakkede om en lille skade efterfølgende igår

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Det var en fuldstændig katastrofal kamp. Vi havde intet spillemæssigt, vi var elendige i pasningsspillet, vi var groteskt ufarlige på den sidste tredjedel. Det er en af de dårligste kampe vi har spillet i år. Hvis Stephan Pedersen havde scoret på sin friløber havde det være godnat. Det var et lucky punch, skabt på en enkeltmandspræstation der gav os vores mål.

                        Jeg er dybt, dybt bekymret, hvis det er niveauet efter halvandet års spillen sammen under TB...
                        helt enig, plus på kontoen for de 3 point...og det er så det

                        Jeg kan ikke se at Troels kan løfte holdet.....men han får nok en sæson mere

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          helt enig, plus på kontoen for de 3 point...og det er så det

                          Jeg kan ikke se at Troels kan løfte holdet.....men han får nok en sæson mere
                          Jeg tror nu ikke, at det var planen, at begge hold skulle være SÅ ringe. Jeg er ret sikker på, at det var nerverne, der sad uden på tøjet på begge hold. Jeg har set kampe, hvor vi har spillet noget af det bedste offensive fodbold i nyere tid. Men når det så er sagt, så mangler vi altså et monster i det centrale forsvar og en målscorer (Kadrii?), som kan afgøre de tætte kampe, så det ikke pludselig vipper over til modstanderen. Jeg ser dog stadig nogle "børnesygdomme" under Troels Bech, men over tid så kan det muligvis godt lade sig gøre, at blande sig i top-3.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                            Jeg tror nu ikke, at det var planen, at begge hold skulle være SÅ ringe. Jeg er ret sikker på, at det var nerverne, der sad uden på tøjet på begge hold. Jeg har set kampe, hvor vi har spillet noget af det bedste offensive fodbold i nyere tid. Men når det så er sagt, så mangler vi altså et monster i det centrale forsvar og en målscorer (Kadrii?), som kan afgøre de tætte kampe, så det ikke pludselig vipper over til modstanderen. Jeg ser dog stadig nogle "børnesygdomme" under Troels Bech, men over tid så kan det muligvis godt lade sig gøre, at blande sig i top-3.
                            nej mon dog ;)

                            kampens betydning har helt sikkert spillet ind.

                            Men vi spiller os ikke frem til noget - før agf næsten får bragt sig foran - kun pga pladsen fra deres kontra og fine individuelle detaljer fra flak/kadrii kommer vi igennem.

                            Efterfølgende har vi ihvertfald 2 muligheder, bodul og kadrii hvor kampen bare skal lukkes ned. Og så for lige at runde elendighederne af så lader vi Lange stå helt umarkeret så tæt inde under mål - og så er det pludselig kun held der gør vi får alle 3 point med derfra.

                            Jeg tror ikke længere på at Troels er den rigtige men han får vel endnu en sæson alligevel.

                            Comment


                              At vi spillede dårligt - Mon ikke nervøsiteten har haft 99,95% indflydelse på spillet igår - havde vi fået et hurtigt mål var det helt anderledes..

                              Kampen er godkendt.. Jeg tror stadig på det ..

                              AGF spillede faktisk fint, havde den 12. mand og havde fået at vide de skulle dø med støvlerne på, det gjaldt alt for dem, denne kamp.
                              Vi stod imod - var selv nervøse - fik scoret en pind og kunne have lukket til 2-0..

                              Comment


                                Jeg troede egentlig, vi var ret gode til at brokke os over spillerne herinde. Men vi må vist hellere forbedre os på den front, hvis vi skal følge med GF-fans.

                                Tjek lige, hvad en AGF-fan skriver om Jesper Lange på www.gf-forum.dk

                                "Jesper Lange, din uduelige lille fiskersnude! Du får fanden flå og fløjte mig lov at betale den nedrykning ud af din egen lomme, dit uduelige skrog! Hold nu kæft, hvor er det elendigt! Som et minimum skal du sguda ramme æsken! Forbandede fedtøre!"

                                Comment

                                Working...
                                X