Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: AGF - OB 5. maj 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Hvis AGF og VFF vinder de sidste 3 og Slagelse og SDJ vinder 2 og OB taber resten rykker OB ned.
    yup - men viborg skal altså vinde over fck, fcn og efb.....den tror jeg ikke på.
    sønderjyske har efb, agf, og fcm - de skal nok få nogle point men næppe max.
    fcv har agf, aab og rfc....næppe et program der giver dem max point heller.....

    Comment


      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      Hvis AGF og VFF vinder de sidste 3 og Slagelse og SDJ vinder 2 og OB taber resten rykker OB ned.
      Og hvis Danmark vinder de næste 25 landskampe bliver vi Europamestre!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Tjae... der er da i hvert fald gode forudsætninger for at TB opfylder målsætningen og dermed redder en sæson mere i spidsen for OB ..

        en 7. plads ud af de 5.-8. plads der er acceptabelt. 7 point fra stregen og 5 point fra europæisk spil...
        men det må da så være ene og alene på placeringen - for processen, udviklingen i spillet den er der sgu da ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Tjae... der er da i hvert fald gode forudsætninger for at TB opfylder målsætningen og dermed redder en sæson mere i spidsen for OB ..

          en 7. plads ud af de 5.-8. plads der er acceptabelt. 7 point fra stregen og 5 point fra europæisk spil...
          Jeg er ikke tilfreds, hvis OB ikke henter flere end de 38 fra sidste år. 7./8./9. pladsen er lidt lige gyldig for mig - det er pointtallet som er interessant, når man ikke rykker ned og gerne vil spore fremgang.

          Hvis holdet går på banen og laller de sidste 3 eksploderer jeg i harme over manglende vinderinstinkt

          Comment


            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
            Og hvis Danmark vinder de næste 25 landskampe bliver vi Europamestre!
            Jeg er usikker på, hvad der er mest (u)sandsynligt......

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Hvis AGF og VFF vinder de sidste 3 og Slagelse og SDJ vinder 2 og OB taber resten rykker OB ned.
              Jeg tror der er ret gode odds på den kombination, hvis du kigger på deres kampprogram. Så er det jo lige ved, at FCK eller BIF kan nå at blive mestre også.
              This is what you have been trained for, makes us proud!

              Comment


                Er det ikke snart over en sæson sidst vi har fået straffe ?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
                  Lortekamp!!! Eneste lyspunkt er de 3 vigtige point!!

                  Der er INTET i dag der lykkes - og intet der giver anledning til at tro på at det ændrer sig i den nærmeste fremtid!
                  Jeg synes altid at hold der er inde i en dårlig stime rejser sig mod OB. Det er vendt med sejren i dag. Og så vil jeg fremhæve Diarra som endnu engang viser meget lovende takter. Og Kadrii taler helt for sig selv, det var det altafgørende øjeblik. Klubbens ambition er 5-8 pladsen og lige nu er den målsætning opfyldt.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Jeg er ikke tilfreds, hvis OB ikke henter flere end de 38 fra sidste år. 7./8./9. pladsen er lidt lige gyldig for mig - det er pointtallet som er interessant, når man ikke rykker ned og gerne vil spore fremgang.

                    Hvis holdet går på banen og laller de sidste 3 eksploderer jeg i harme over manglende vinderinstinkt
                    Enig. Pointtallet skal forbedres, og gerne med 3-4 point. Men 7. Pladsen giver flere penge og dem kunne vi godt bruge.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                      Er det ikke snart over en sæson sidst vi har fået straffe ?
                      Det er 36 kampe siden.
                      - Nicolai

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        Hvis AGF og VFF vinder de sidste 3 og Slagelse og SDJ vinder 2 og OB taber resten rykker OB ned.
                        haha

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Nicolai Se indlæg
                          Det er 36 kampe siden.
                          det jo alligevel sygt. Når man tænker på stort det alle de andre hold får flere straffe Per sæson

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
                            Lortekamp!!! Eneste lyspunkt er de 3 vigtige point!!

                            Der er INTET i dag der lykkes - og intet der giver anledning til at tro på at det ændrer sig i den nærmeste fremtid!
                            Intet lykkes og vi vinder? Det er jo i sig selv lidt en selvmodsigelse. Men jeg er ikke enig.

                            Vi spiller på ingen måde en køn kamp. Mange fejlafleveringer og det er meget nervøst. Men som jeg ser det var det taktiske oplæg også baseret på, at det er vores niveau nu. Vi stod lavt, forsøgte at minimere AGFs chancer og spille på kontraer. Langt henad vejen lykkedes det jo (hvis man ser bort fra de sidste 5-10 minutter). Lidt mere skarphed omkring deres felt, så havde vi afgjort den kamp tidligere.

                            Den anden side af sagen er så det, at vi overhovedet var kommet i en så alvorlig situation og har vist så dårligt spil, at vi følte os nødsaget til at angribe kampen på den måde - det er ganske ringe. Jeg har også svært ved at se nogen positiv udvikling i vores spil generelt. Kadrii i sig selv er dog et lyspunkt i sig selv. Hvis han ikke bliver solgt og kan holde sig skadesfri i næste sæson tror jeg vi har ligaens bedste angriber. Hvis vi finder den rette makker til ham vil det i sig selv være noget vi kan spille på.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Nicolai Se indlæg
                              Det er 36 kampe siden.
                              skræmmende.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                Jeg er ikke tilfreds, hvis OB ikke henter flere end de 38 fra sidste år. 7./8./9. pladsen er lidt lige gyldig for mig - det er pointtallet som er interessant, når man ikke rykker ned og gerne vil spore fremgang.

                                Hvis holdet går på banen og laller de sidste 3 eksploderer jeg i harme over manglende vinderinstinkt
                                Men dem der bestemmer har sagt at målet er en midterplacering og mig bekendt har der ikke været et minimum på antal point så ...
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X