Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Europa League Playoff Gruppe 1
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlægBurde man spekulerer i hvem man helst vil med i den anden gruppe
Når vi er sikret, så skal vi spille efter at vinde og skabe den bedste afslutning på sæsonen, dvs. vinde alle kampene i bedste fald. I play off kampene betyder momentum super meget, så skid hul i modstanderne og hold fokus på os selv er min holdning med de modstandere der er i den anden gruppe.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægSdr. foran... :-(
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Jeg er så træt af det der Sønderjyske hold og hvordan de nu i to kampe mod Silkeborg får foræret 6 points fordi Silkeborg lige præcist med Sønderjyske skal vise, hvor ekstremt lavt deres bundniveau er og samtidig vælger at holde deres bedste midtbanespiller ude, fordi de skal lave nogle transferpenge inden de går helt på sommerferie.
Comment
-
Jeg er så træt af det der Sønderjyske hold og hvordan de nu i to kampe mod Silkeborg får foræret 6 points fordi Silkeborg lige præcist med Sønderjyske skal vise, hvor ekstremt lavt deres bundniveau er og samtidig vælger at holde deres bedste midtbanespiller ude, fordi de skal lave nogle transferpenge inden de går helt på sommerferie.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Det var vel ok indtil de helt glemte bagerste område på hjørnesparket.
Comment
-
Jeg er så træt af det der Sønderjyske hold og hvordan de nu i to kampe mod Silkeborg får foræret 6 points fordi Silkeborg lige præcist med Sønderjyske skal vise, hvor ekstremt lavt deres bundniveau er og samtidig vælger at holde deres bedste midtbanespiller ude, fordi de skal lave nogle transferpenge inden de går helt på sommerferie.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlægHvis vi ikke kan skrabe ét point sammen i de sidste tre kampe her, så er jeg skam også helt ok med, at vi kommer ud i en nedrykningsplayoff-kamp.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
OB har på intet tidspunkt været i akut nedrykningsfare og kommer det heller ikke. Der er så tilpas mange hold der er endnu ringere så intet at frygte der.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Fuldstændig ligegyldigt hvad sønderjyske gør eller får forærende, alt ligger i vores egne hænder og endda med to hjemmekampe.
Comment
Comment