Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Europa League Playoff Gruppe 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Ja, men hvad er alternativet
    At de spiller kampene og skulle de bliver nr. 7, så kommer nr. 3 i Europa uden at spille playoff.

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af SeDaSk Se indlæg

      At de spiller kampene og skulle de bliver nr. 7, så kommer nr. 3 i Europa uden at spille playoff.
      Godt bud.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
        Burde man spekulerer i hvem man helst vil med i den anden gruppe
        Nej, vi skal først sikre os, hvilket også ligger indirekte i ovenstående.
        Når vi er sikret, så skal vi spille efter at vinde og skabe den bedste afslutning på sæsonen, dvs. vinde alle kampene i bedste fald. I play off kampene betyder momentum super meget, så skid hul i modstanderne og hold fokus på os selv er min holdning med de modstandere der er i den anden gruppe.

        Comment


          #94
          Sdr. foran... :-(
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Sdr. foran... :-(
            De kan heller ikke meget uden MEM. Og Brumado ud i pausen

            Comment


              #96
              Det skal kunne lade sig gøre at få et point mod såret Lyngby eller sønderjyske med en finale i benene.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Sdr. foran... :-(
                Jeg er så træt af det der Sønderjyske hold og hvordan de nu i to kampe mod Silkeborg får foræret 6 points fordi Silkeborg lige præcist med Sønderjyske skal vise, hvor ekstremt lavt deres bundniveau er og samtidig vælger at holde deres bedste midtbanespiller ude, fordi de skal lave nogle transferpenge inden de går helt på sommerferie.

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                  Jeg er så træt af det der Sønderjyske hold og hvordan de nu i to kampe mod Silkeborg får foræret 6 points fordi Silkeborg lige præcist med Sønderjyske skal vise, hvor ekstremt lavt deres bundniveau er og samtidig vælger at holde deres bedste midtbanespiller ude, fordi de skal lave nogle transferpenge inden de går helt på sommerferie.
                  Direkte usympatisk af Silkeborg

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                    Jeg er så træt af det der Sønderjyske hold og hvordan de nu i to kampe mod Silkeborg får foræret 6 points fordi Silkeborg lige præcist med Sønderjyske skal vise, hvor ekstremt lavt deres bundniveau er og samtidig vælger at holde deres bedste midtbanespiller ude, fordi de skal lave nogle transferpenge inden de går helt på sommerferie.
                    Det var vel ok indtil de helt glemte bagerste område på hjørnesparket.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                      Det var vel ok indtil de helt glemte bagerste område på hjørnesparket.
                      Det var faktisk ret vildt at så dårlig opdækning kan forekomme i superligaen. Det er useriøst og usympatisk af Silkeborg. Det var faktisk så ringe at det kunne lugte af matchfixing. Men igen, dejligt for Sønderjyske at de igen får foræret points på et guldfad. Ærgerligt for Lyngby og måske OB, hvis alt går galt herfra.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                        Jeg er så træt af det der Sønderjyske hold og hvordan de nu i to kampe mod Silkeborg får foræret 6 points fordi Silkeborg lige præcist med Sønderjyske skal vise, hvor ekstremt lavt deres bundniveau er og samtidig vælger at holde deres bedste midtbanespiller ude, fordi de skal lave nogle transferpenge inden de går helt på sommerferie.
                        Fuldstændig ligegyldigt hvad sønderjyske gør eller får forærende, alt ligger i vores egne hænder og endda med to hjemmekampe.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Hvis vi ikke kan skrabe ét point sammen i de sidste tre kampe her, så er jeg skam også helt ok med, at vi kommer ud i en nedrykningsplayoff-kamp.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
                            Hvis vi ikke kan skrabe ét point sammen i de sidste tre kampe her, så er jeg skam også helt ok med, at vi kommer ud i en nedrykningsplayoff-kamp.
                            OB har på intet tidspunkt været i akut nedrykningsfare og kommer det heller ikke. Der er så tilpas mange hold der er endnu ringere så intet at frygte der.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                              OB har på intet tidspunkt været i akut nedrykningsfare og kommer det heller ikke. Der er så tilpas mange hold der er endnu ringere så intet at frygte der.
                              Du frygter ikke at det stadig kan gå galt? Chancen er lille ja. Men jeg er på ingen måde tryk før den er matematisk i hus

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Fuldstændig ligegyldigt hvad sønderjyske gør eller får forærende, alt ligger i vores egne hænder og endda med to hjemmekampe.
                                Det kan vi ikke være uenig i. Det ændrer bare ikke på at det mål Silkeborg forærede Sønderjyske var helt grotesk og lugtede af aftalt spil/vennetjeneste og det gør det ikke bedre at Glenn bagefter går ud og skal bruge alt sin taletid på at snakke om hvor meget fairplay Silkeborg viser og hvor meget de klæder superligaen.

                                Comment

                                Working...
                                X