Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Europa League Playoff Gruppe 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Europa League Playoff Gruppe 1

    Grupperne er nu fastlagt.

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/lyngby...RNO_C9eeDs4KPw

    Vi burde ligge nummer 1 om 6 runder.

    Det både tror, håber og forventer jeg.


    #2
    Kan være "the silver lining", at vi reelt har en bedre mulighed for Europa League playoff i denne pulje end i den anden. Har jeg faktisk slet ikke tænkt på.
    Dog er jeg stadig urolig for om vi har den nødvendige kvalitet til at spille mange kampe mod hold, der kæmper med næp og klør om at undgå nedrykning i en tæt pulje.

    Comment


      #3
      Vi må da håbe at nogle af de skadede spillere snart kommer tilbage, for om 3 ugers tid er vi 1 mand mindre fra truppen idag.

      Men man må altså bare tage hatten af for Marco Lund de sidste par kampe. Han har satme haft et godt niveau og vi må bare håbe at ham og Tverskov holder sig friske. Han og Frøkjær er klart dem der har overrasket mest efter C pausen

      Comment


        #4
        Og Lyngby må da gå ind i puljen med værst mulig følelse. Hobro udligner 3,5 min ind i overtid. Der skulle kun spilles 3

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
          Kan være "the silver lining", at vi reelt har en bedre mulighed for Europa League playoff i denne pulje end i den anden. Har jeg faktisk slet ikke tænkt på.
          Dog er jeg stadig urolig for om vi har den nødvendige kvalitet til at spille mange kampe mod hold, der kæmper med næp og klør om at undgå nedrykning i en tæt pulje.
          Hvad skulle det hold her i Europa?
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #6
            Tjene nogle penge til klubben. Ikke meget andet. Men tvivler på vi ville komme i et gruppespil

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Men man må altså bare tage hatten af for Marco Lund de sidste par kampe. Han har satme haft et godt niveau og vi må bare håbe at ham og Tverskov holder sig friske. Han og Frøkjær er klart dem der har overrasket mest efter C pausen
              Enig. Især Frøkjær har været en fornøjelse, han viser noget drive og kreativitet, vi ikke har haft i truppen siden Falk.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                Hvad skulle det hold her i Europa?
                Der skulle gøre os til mindst gøre interessant for gode spiller. Men: til vi er faktisk sikret er det her for mig "Nedrykningspuljen-tråd".
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                  Enig. Især Frøkjær har været en fornøjelse, han viser noget drive og kreativitet, vi ikke har haft i truppen siden Falk.
                  Han laver stadig alt for mange sløsede fejl. Men niveauet er der uden tvivl. Får han ryddet op i dem bliver ham rigtig god

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
                    Kan være "the silver lining", at vi reelt har en bedre mulighed for Europa League playoff i denne pulje end i den anden. Har jeg faktisk slet ikke tænkt på.
                    Dog er jeg stadig urolig for om vi har den nødvendige kvalitet til at spille mange kampe mod hold, der kæmper med næp og klør om at undgå nedrykning i en tæt pulje.
                    tror ikke jeg forstår, selv om jeg faktisk også er ret glad for vores pulje og tror, det kan være fint, at der faktisk er masser på spil de næste seks kampe, i hvert fald for vores spil (risikoen er naturligvis samtidig større for at havne i noget grimt). Tilbage til pointen: der parres stadig 1 mod 2 i de to nedrykningspil, og så møder vinderne hinanden, så tænker trods alt ikke, at chancen for playoff er større i denne pulje. Når det er sagt kæmper vi med i alt 4-5 hold på tværs af puljerne, som vi alle kan slå og tabe til. Ingen deciderede skræmmende iblandt dog

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                      Grupperne er nu fastlagt.

                      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/lyngby...RNO_C9eeDs4KPw

                      Vi burde ligge nummer 1 om 6 runder.

                      Det både tror, håber og forventer jeg.

                      Værste scenarie for mig er at vi vinder puljen og taber knebent i den afgørende EL play-off kamp. Så skal vi igen høre historien om hvor gode vi er og at kun marginaler gjorde at vi ikke kom i Europa, og vi med den stærke trup vi har som kom styrket ud af vintervinduet ser frem til næste sæson hvor vi igen anser og som Top6 kandidater.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                        Enig. Især Frøkjær har været en fornøjelse, han viser noget drive og kreativitet, vi ikke har haft i truppen siden Falk.
                        Han kan virkelig nogen ting som kan flænse en defensiv op. Samtidig ligner det også at vores øvrige kreativspillere er ved at have tillid til det kan komme fra ham. I de to kampe her efter corona har det set godt ud når jjt, Svendsen og Frøkjær finder hinanden. Tager de samtidig en af vores backer med, så er vi lige pludselig rimelig giftige i etableret spil, selv imod et lavtstående hold som efb f.eks. var i dag. Men nu lykkedes det imod et svagt efb-hold og kun delvist imod et okay agf-hold. Vi må se om det kan vare ved og om det har kvalitet nok til at slå igennem i nedrykningsspillet, hvor nerverne nok også kommer snigende

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                          Han kan virkelig nogen ting som kan flænse en defensiv op. Samtidig ligner det også at vores øvrige kreativspillere er ved at have tillid til det kan komme fra ham. I de to kampe her efter corona har det set godt ud når jjt, Svendsen og Frøkjær finder hinanden. Tager de samtidig en af vores backer med, så er vi lige pludselig rimelig giftige i etableret spil, selv imod et lavtstående hold som efb f.eks. var i dag. Men nu lykkedes det imod et svagt efb-hold og kun delvist imod et okay agf-hold. Vi må se om det kan vare ved og om det har kvalitet nok til at slå igennem i nedrykningsspillet, hvor nerverne nok også kommer snigende
                          Det er så fedt at se når de unge griber chancen men det skal vi også huske når de begår fejl eller spiller dårlige kampe for det er uundgåligt at det følger med når det er unge spillere ..
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Mangeårig læser Se indlæg

                            tror ikke jeg forstår, selv om jeg faktisk også er ret glad for vores pulje og tror, det kan være fint, at der faktisk er masser på spil de næste seks kampe, i hvert fald for vores spil (risikoen er naturligvis samtidig større for at havne i noget grimt). Tilbage til pointen: der parres stadig 1 mod 2 i de to nedrykningspil, og så møder vinderne hinanden, så tænker trods alt ikke, at chancen for playoff er større i denne pulje. Når det er sagt kæmper vi med i alt 4-5 hold på tværs af puljerne, som vi alle kan slå og tabe til. Ingen deciderede skræmmende iblandt dog
                            Du har helt ret. Jeg havde vist misforstået systemet til, at det blot er de to 1'ere i hver pulje, der møder hinanden uden først at skulle op mod nummer 2 i hver deres pulje.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                              Han kan virkelig nogen ting som kan flænse en defensiv op. Samtidig ligner det også at vores øvrige kreativspillere er ved at have tillid til det kan komme fra ham. I de to kampe her efter corona har det set godt ud når jjt, Svendsen og Frøkjær finder hinanden. Tager de samtidig en af vores backer med, så er vi lige pludselig rimelig giftige i etableret spil, selv imod et lavtstående hold som efb f.eks. var i dag. Men nu lykkedes det imod et svagt efb-hold og kun delvist imod et okay agf-hold. Vi må se om det kan vare ved og om det har kvalitet nok til at slå igennem i nedrykningsspillet, hvor nerverne nok også kommer snigende
                              Kløve har faktisk været den mest anonyme midtbanespiller i de første 2 kampe. JJ har været langt bedre til at sætte spillet, Frøkjær mere kreativ og Aron bringer fight samt mål og assists

                              Comment

                              Working...
                              X