Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Europa League Playoff Gruppe 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Et lille lys inden kampen mod Sønderjysk er at Bah er ude med karantæne. Hans fart kunne gøre ondt.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg
      Jeg kan huske nedrykningsæsonen i slut 90’erne. Og følelsen jeg har nu, er tæt på identisk.
      Det var følelsen af, at man i virkeligheden dybest set ikke troede på, at nedrykning var en reel mulighed, og at den næste kamp bare lige skulle vindes, over en normalt relativ let modstander, og så var vi tilbage på sporet.

      Vi har et så elendigt momentum at det er helt utroligt, og det er på nuværende tidspunkt ikke til at se, hvorfor noget skulle ændre sig, lige foreløbigt.

      jeg troede aldrig jeg skulle sige det, men jeg sælger i den grad torsdagens kamp for en uafgjort. Vi skal have prop i, og holde noget afstand til Søn.

      Forza OB.
      Fuldstændig enig. Der er grimme flashback fra 98'. Der var de også "for gode" til at rykke ned. Spørgsmålet er om de er for dårlige til at blive oppe. Mentalt er de ihvertfald. Med gentagne udmeldinger om at holdet er til top 6 fjerne fokuset på, at de i den grad er i nedrykningsfare.......

      Det er altid noget, at Silkeborg er så langt efter, at sidstepladsen dog ikke er et issue - tror jeg nok....

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af SeDaSk Se indlæg

        Fuldstændig enig. Der er grimme flashback fra 98'. Der var de også "for gode" til at rykke ned. Spørgsmålet er om de er for dårlige til at blive oppe. Mentalt er de ihvertfald. Med gentagne udmeldinger om at holdet er til top 6 fjerne fokuset på, at de i den grad er i nedrykningsfare.......

        Det er altid noget, at Silkeborg er så langt efter, at sidstepladsen dog ikke er et issue - tror jeg nok....
        Selvom nutidens spillere bestemt ikke virker så intelligente, kan jeg ikke tro andet, end at de fatter nedrykningsfaren. Men hvad er OB for dem? Et job et sted i karrieren.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          Et lille lys inden kampen mod Sønderjysk er at Bah er ude med karantæne. Hans fart kunne gøre ondt.
          jeg frygter mest to sultne og hævnlyste tidligere stribede i forrygende form...

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

            Selvom nutidens spillere bestemt ikke virker så intelligente, kan jeg ikke tro andet, end at de fatter nedrykningsfaren. Men hvad er OB for dem? Et job et sted i karrieren.
            En alt for stor del af de såkaldte profiler som er hentet for at bringe klubben fremad og som de unge skulle kunne læne sig op af er på et niveau at de ikke har en kinamands chance for at komme til en større klub og derfor er for tilfredse med bare at være i OB.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

              For mig handler det ikke om JM, men om spillerne tror på ham og kan følge det taktiske oplæg (lige meget om det er godt eller skidt). Hvis spillerne følger træneren, så viser erfaring at trænerskifte sjældent hjælper.

              Men har spillerne fået nok, så er der ingen vej uden om, at skifte træner.

              Der er sørgeligt hvad JH, TC og NT har efterladt. og lige så trist hvis MH ikke kan sætte sig igennem, såfremt han har evnerne (er ikke afprøvet på det niveau - hvilket også undre at man ikke tager en rutineret).
              Hvis EFB ville af med Træneren med præstationen mod OB hvad betød OB spillernes præstation Mod SIF så i går?
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                Hvis EFB ville af med Træneren med præstationen mod OB hvad betød OB spillernes præstation Mod SIF så i går?
                Ser en forskel. De kom vel ud og vilke vende det i anden halvleg, men 3-0 ødelagde det.
                Jeg forsvare nok kun JM fordi JH efterlod shit, men det er først gået op for de fleste efter jul.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg
                  Jeg kan huske nedrykningsæsonen i slut 90’erne. Og følelsen jeg har nu, er tæt på identisk.
                  Det var følelsen af, at man i virkeligheden dybest set ikke troede på, at nedrykning var en reel mulighed, og at den næste kamp bare lige skulle vindes, over en normalt relativ let modstander, og så var vi tilbage på sporet.

                  Vi har et så elendigt momentum at det er helt utroligt, og det er på nuværende tidspunkt ikke til at se, hvorfor noget skulle ændre sig, lige foreløbigt.

                  jeg troede aldrig jeg skulle sige det, men jeg sælger i den grad torsdagens kamp for en uafgjort. Vi skal have prop i, og holde noget afstand til Søn.

                  Forza OB.
                  Og nogle gange brydes mønstre

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                    Hvis EFB ville af med Træneren med præstationen mod OB hvad betød OB spillernes præstation Mod SIF så i går?
                    Det var jo ikke EfBs bestyrelse, men spillerne der ville af med LO. Jeg håber dog st MH har snakket med anførergruppen for lodde stemningen onder er opbakning til træneren

                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Det var jo ikke EfBs bestyrelse, men spillerne der ville af med LO. Jeg håber dog st MH har snakket med anførergruppen for lodde stemningen onder er opbakning til træneren
                      Tænker at OB spillernes sammenbrud mod SIF, kan sammenlignes med EfB’s spillere mod OB
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #71
                        Øv heldig Sønderjyske.

                        Comment


                          #72
                          Ja, det var sgu ærgerligt SIF ikke kunne holde, så havde vi haft matchbold i morgen.
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Ja, det var sgu ærgerligt SIF ikke kunne holde, så havde vi haft matchbold i morgen.
                            Mega øv det havde pyntet med en SIF sejr.
                            Det smider ekstra pres på os i morgen
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #74
                              ja øv med SIF ikke holdte den. Men 2 hjemme sejre er vel nok, ik?

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                                Tænker at OB spillernes sammenbrud mod SIF, kan sammenlignes med EfB’s spillere mod OB
                                Aktionen mislykkedes i så fald.

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X