Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstartstråden i en ny Corona verden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

    Jo mere jeg kigger på det røde tagudhæng, jo mere synes jeg det skal være blåt...........
    Vi er flere som er enige med dig - jeg ved dog ikke, om der er nogle servitutter eller lignende, så siger at bygningerne skal være malet i “natur-farver”

    Comment


      #17
      OB testet ved Odenseanske Pentabase og man har svar i løbet af få timer. Pris 400/person

      https://fyens.dk/artikel/fynsk-virks...-andre-klubber

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

        Vi er flere som er enige med dig - jeg ved dog ikke, om der er nogle servitutter eller lignende, så siger at bygningerne skal være malet i “natur-farver”
        Ja der er garanteret nogle servitutter omkring hvilke farver man må bruge osv. Egentlig også meget fornuftigt så man ikke klistrer det hele til med for mange farvekombinationer.mm... Jeg synes iøvrigt det er super at de nye bygninger er smeltet så fint sammen med det eksisterende både i byggestil og farver.
        Interessant hvor meget renovering de gamle bygninger har været igennem?. Er der nogen herinde der ved mere om det?.

        Og så noget helt andet: Hvornår kommer det nye spilletøj? Jeg kan mærke jeg er klar til at smide nogle penge efter noget OB-gear.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af olekbh Se indlæg

          ja der er garanteret nogle servitutter omkring hvilke farver man må bruge osv. Egentlig også meget fornuftigt så man ikke klistrer det hele til med for mange farvekombinationer.mm... Jeg synes iøvrigt det er super at de nye bygninger er smeltet så fint sammen med det eksisterende både i byggestil og farver.
          Interessant hvor meget renovering de gamle bygninger har været igennem?. Er der nogen herinde der ved mere om det?.

          og så noget helt andet: Hvornår kommer det nye spilletøj? Jeg kan mærke jeg er klar til at smide nogle penge efter noget ob-gear.:cool:
          enig!!!
          siden 1887

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

            Ja der er garanteret nogle servitutter omkring hvilke farver man må bruge osv. Egentlig også meget fornuftigt så man ikke klistrer det hele til med for mange farvekombinationer.mm... Jeg synes iøvrigt det er super at de nye bygninger er smeltet så fint sammen med det eksisterende både i byggestil og farver.
            Interessant hvor meget renovering de gamle bygninger har været igennem?. Er der nogen herinde der ved mere om det?.

            Og så noget helt andet: Hvornår kommer det nye spilletøj? Jeg kan mærke jeg er klar til at smide nogle penge efter noget OB-gear.
            Kommer der nyt tøj i år? Eller er det bare et håb?

            Comment


              #21
              Jack J udtalte i Stemmer fra Ådalen at der var nye trøjer på vej.

              Comment


                #22
                Aab kampen den 26/5 rykket til kl 18

                https://fyens.dk/artikel/ob-aab-flyttet-til-kl-18

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                  Jack J udtalte i Stemmer fra Ådalen at der var nye trøjer på vej.
                  Håber den bliver pænere end den nuværende. Men Hummel bliver aldrig mit foretrukne mærke, da jeg synes det virker lidt discount.
                  Kom nu bare med den sort/Grøn stribede udebane trøje, sorte shorts og sorte strømper.

                  Comment


                    #24
                    Skjelvik og Lieder ikke klar til i morgen

                    https://fyens.dk/artikel/sandhedens-...r-flere-ob-ere

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Skjelvik og Lieder ikke klar til i morgen

                      https://fyens.dk/artikel/sandhedens-...r-flere-ob-ere
                      Man kan godt frygte at når det lejemål med Skjelvik er slut så fik vi mest ud af ham under Corona krisen hvor vi fik refunderet hans løn
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Man kan godt frygte at når det lejemål med Skjelvik er slut så fik vi mest ud af ham under Corona krisen hvor vi fik refunderet hans løn
                        Har tænkt samme tanke. Håber det ikke da der garanteret er gemt en god fodboldsspiller i ham. Men hvis man aldrig får ham igang er det jo ikke nemt. Hverken for ham eller os

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Skjelvik og Lieder ikke klar til i morgen

                          https://fyens.dk/artikel/sandhedens-...r-flere-ob-ere
                          Så må Madu jo vise os hvad han kan, jeg håber personligt at han træder i karakter og viser os at han er fremtiden

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

                            Så må Madu jo vise os hvad han kan, jeg håber personligt at han træder i karakter og viser os at han er fremtiden
                            I den interne træningskamp forleden blev Breum vidst også nok prøvet på VB. Men ja. Det er sidste udkald for Madu mm man bare forlænger fordi man ikke har en erstatning klar og ikke stoler på at Skjelvik bliver driftsikker

                            Comment


                              #29
                              Streames kampen mod FCK i nettet? Har ikke dansk TV og bet365 jeg bruger ellers at se kampene har den desværre ikke som live-stream.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                                Håber den bliver pænere end den nuværende. Men Hummel bliver aldrig mit foretrukne mærke, da jeg synes det virker lidt discount.
                                Kom nu bare med den sort/Grøn stribede udebane trøje, sorte shorts og sorte strømper.
                                Nej, Hummel bliver aldrig godt. OB skal spille i Puma og udebanetrøjerne skal være gule og sorte.
                                OB: Danske mestre i 2075/6

                                Comment

                                Working...
                                X