Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstartstråden i en ny Corona verden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Synes Jebali ser relativt skarp ud... Fint hvis han for alvor kan komme i gang for os

    Comment


      #62
      FCK er klart bedst, men jeres med afstand bedste spiller i den her kamp, er Jebali.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Fir helvede. Det er ja grotesk. To skadede spiller i intern træningskamp og nu to skadede efter 30 minuttet. Hvad sker der???
        Desværre sparsomt med info omkring deres skader

        Forsvaret virker usikkert

        JJ,Kløve og Jebali har været gode. Vi står omkring midten hele tiden og slår kontra

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          FCK er klart bedst, men jeres med afstand bedste spiller i den her kamp, er Jebali.
          Kløve har også været god. Så ikke med afstand IMO

          2-0. Vores forsvar er en katastrofe

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Kløve har også været god. Så ikke med afstand IMO

            2-0. Vores forsvar er en katastrofe
            Det er sandt, han har også haft et par aktioner ... men ja, forsvarsmæssigt og i forhold til at få ro på bolden har I ikke set gode ud, men det er så også FCK.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              #66
              2-0 vil pausen er rigtig flot det kunne bestemt have været værre.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                Det er sandt, han har også haft et par aktioner ... men ja, forsvarsmæssigt og i forhold til at få ro på bolden har I ikke set gode ud, men det er så også FCK.
                Tverskov mangler uden tvivl

                Comment


                  #68
                  Denne 1. halvleg gør ikke frygten for nedrykning mindre.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Tverskov mangler uden tvivl
                    Det er helt sikkert, der er ikke for alvor andre der fungerer i pasningsspillet.
                    I spiller vel uden ham fordi han ikke er med i første kamp ... mon ikke han kommer ind i 2.halvleg?
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Kløve har også været god. Så ikke med afstand IMO

                      2-0. Vores forsvar er en katastrofe
                      Han har været livlig, men som så ofte før mangler det sidste slutprodukt. Jebali har set fin ud, men det gjorde han også i træningskampene i vinters uden at det udmyntede sig i så forfærdeligt meget da sæsonen gik i gang - men lad os da bare håbe, han kan få det til at spille helt nu.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                        Det er helt sikkert, der er ikke for alvor andre der fungerer i pasningsspillet.
                        I spiller vel uden ham fordi han ikke er med i første kamp ... mon ikke han kommer ind i 2.halvleg?
                        Jo det tænker jeg*2

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          Han har været livlig, men som så ofte før mangler det sidste slutprodukt. Jebali har set fin ud, men det gjorde han også i træningskampene i vinters uden at det udmyntede sig i så forfærdeligt meget da sæsonen gik i gang - men lad os da bare håbe, han kan få det til at spille helt nu.
                          Syntes altså han er god Jebali i den hængende angriber/offensive midt. Men ja der mangler selfølgelig lidt

                          Kløve er den bedste 8`er vi har. Klasser over Frøkjær,Opondo osv

                          Comment


                            #73
                            Hvis JM mener, at vi ser 'knivskarpe' ud, og vi så forsvarer som i 1. halvleg - så tror jeg egentlig, at vi er relativt meget på skideren.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Syntes altså han er god Jebali i den hængende angriber/offensive midt. Men ja der mangler selfølgelig lidt

                              Kløve er den bedste 8`er vi har. Klasser over Frøkjær,Opondo osv
                              Det synes jeg også, han er, og efter vinteropstarten var jeg helt overbevist om, at han ville brænde ligaen af i foråret. Det blev desværre ikke rigtig til så meget inden afbrydelsen, men forhåbentlig kommer det da. Det var nu også Kløve, den første kommentar var rettet mod. Og ja, han er helt klart vores bedste på positionen, men derfor synes jeg alligevel man lidt for ofte sidder og ærgrer sig over en lovende mulighed, der løber ud i sandet for hans fødder.

                              Comment


                                #75
                                Fuldstændig de samme problematikker og tendenser som i efteråret.
                                Ingen reel trussel på modstanderens sidste tredjedel. Vores offensivspillere leger jorden er giftig i modstanderens felt. En skam at vi ikke har nogen spillere til rådighed der gerne vil ind og rode lidt i boksen og tiltrække sig lidt opmærksomhed hos modstanderens forsvarsspillere...

                                - Kløve har set fornuftig ud...
                                - Svendsen skal ikke spille angriber efter min mening...

                                Comment

                                Working...
                                X