Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstartstråden i en ny Corona verden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Det tror jeg ikke der er. De andre trupper har også skader. Men vores træningsbaner(eller mangel på samme) kan have indflydelse og det fact at spillerne ikke har været på græs længe ift andre klubber
    Synes generelt vi har ofte skader men det er ikke data-relateret, bare en "følelse". Ville være interessant hvis nogen kunne komme med tal og stats om det og hvordan vi ligger i forhold til andre klubber.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

      Vi skal bare have mere kvalitet hos nr 12-24 i truppen. Så vil det ikke være så stort problem ved skader.
      Der har du selvfølgelig ret, men må tilgive at jeg også ville glæde mig hvis vi kunne øge kvaliteten hos nr 1-11...;-)
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Og så bliver det med Tverskovs karantæne pludselig tyndt i midtforsvaret for superligagenstarten. Hvis vi spiller med to midtforsvarer så hvem skulle være det ved siden af Kasper Larsen? Hverken Lund eller Lund som parter for Kasper Larsen bringer mig glæde i hjertet.Og en tre-mand-kæde med Kasper og den dobbelte Lund ville jeg meeeget gerne undlade.
        Måske Obbekjær får god spilletid i morgen og tilbyder sig.
        Vi må se. Jeg gætter på Marco Lund men håber på Østrøm Så vi skal nok op og score 2 mål for point i Aarhus

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Der har du selvfølgelig ret, men må tilgive at jeg også ville glæde mig hvis vi kunne øge kvaliteten hos nr 1-11...;-)
          Den er jeg også med på.

          Comment


            Lidt fra JM om dagens kamp

            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-tid-den-sorg/

            Comment


              Lucas Andersen og Rasmus Thelander er ude for AaB.

              Comment


                Så, hvad kan vi konstatere nu efter to træningskampe hvor vi kom 5 gange på måltavlen men fik 6 pind ind?
                Måske: "Hurra, vi scorer endelig igen - men forsvaret er på røven, desværre."?
                Men vi må vel tilgive at Tverskov spillede kun de første 45 og Kasper kun de første 60 minutter i dag. Men er bekymret om Tverskovs karantæne i AGF-kampen. Håber de finder stabiliteten i forsvaret. Det ville være så vigtigt at bringe point med hjem.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  JM vil ikke brug tid på at spekulere om sin egen job situation

                  https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-jobsituation/

                  Comment


                    Henrik Hansens drømmemåltrøje bragte 6700 kroner for TIFO-Odense og blev købt af drengene fra Anarkist:
                    https://www.facebook.com/pg/odenseboldklub/posts/
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment

                    Working...
                    X