Oprindeligt indsendt af stonebear
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt Randers-OB 23/2
Collapse
X
-
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ja den fatter jeg heller ikke. Lad os dog bruge krudtet der hvor der virkelig er behov for det"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Stadig i centerforsvaret ... AJA og M.Lund bør skiftes til noget kvalitet og så Obbekjær som reserve sammen med OL med mindre Skjelvik er tiltænkt den plads .. men så VB for JBL er da videre ..
Comment
-
Den er jeg delvis med på. Men udgangspunktet i samtalen her var at Frøkjær skulle starte foran Kløve. Den er jeg stadig uforstående over for817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Tror Skjelvik er tiltænkt den plads. Og så er der ikke behov for mere pt. Det kan altid blive bedre, men hvis der kun er X penge at gøre med syntes jeg der er flere andre pladser der trænger til opgradering
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Skjelvik må være tiltænkt Barretts plads. Det er da fuldstændigt hovedløst at signe AJA som endnu en fyldspiller, når vi allerede har 2x Lund og Obbekjær til bredden."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Vi kan ikke være enige om alting, jeg anser Kløve som middelmådigt fyld og ikke som spilleren som bringer os tættere på top 6, han har intet vist de første to kampe hvilket ikke overrasker mig. Jeg havde egentlig hellere set Jebali rykket tilbage på banen Kløve på bænken og Lieder på top med Sander.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Skjelvik må være tiltænkt Barretts plads. Det er da fuldstændigt hovedløst at signe AJA som endnu en fyldspiller, når vi allerede har 2x Lund og Obbekjær til bredden.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Vi kan ikke være enige om alting, jeg anser Kløve som middelmådigt fyld og ikke som spilleren som bringer os tættere på top 6, han har intet vist de første to kampe hvilket ikke overrasker mig. Jeg havde egentlig hellere set Jebali rykket tilbage på banen Kløve på bænken og Lieder på top med Sander."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Vi er jo næsten nød til at skifte system senest til sommer alligevel. Tænker at Tverskov sælges, vi mister en wingback og så skal Sabbi sættes i scene.
Det skriger af noget 4-4-2 eller 4-3-3817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
-
Hvis Jebali skal længere tilbage på banen burde vi spille med en diamant midtbane. Ser ham ikke som ren 8`er
OC
KL - JT - AJA/JS
RJL - JD - JJT/AT - JBL
Sabbi - IJ - SS
Eller
RJL - KT - JT - JBL/JS
AT/TK - JD - JJT
Sabbi - IJ - SS
Jeg tror faktisk, at den dynamik potentielt kunne blive rigtigt farlig offensivt, med Jebali som omdrejningspunktet og ham bolden skal op i fødderne på, og så to hurtige folk som Sander og Sabbi der kan true på de dybe løb og 1 mod 1.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlægHemmingsen raus!"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment