Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Randers-OB 23/2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

    Wow, du synes simpelthen at vores problemer skal findes på målmandspladsen?
    Nu kan man jo ikke tage det så seriøst men der skal jo kok kigges på en ny keeper .. holder OC sin plads på U21 og holder niveau fra efteråret holder OB nok ikke på ham i evigheder ... tror ikke meget på Mande og kender ikke Bernat men Gryte gider vel ikke blive siddende på bænken ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Ja den fatter jeg heller ikke. Lad os dog bruge krudtet der hvor der virkelig er behov for det
      Stadig i centerforsvaret ... AJA og M.Lund bør skiftes til noget kvalitet og så Obbekjær som reserve sammen med OL med mindre Skjelvik er tiltænkt den plads .. men så VB for JBL er da videre ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Stadig i centerforsvaret ... AJA og M.Lund bør skiftes til noget kvalitet og så Obbekjær som reserve sammen med OL med mindre Skjelvik er tiltænkt den plads .. men så VB for JBL er da videre ..
        Tror Skjelvik er tiltænkt den plads. Og så er der ikke behov for mere pt. Det kan altid blive bedre, men hvis der kun er X penge at gøre med syntes jeg der er flere andre pladser der trænger til opgradering

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Den er jeg delvis med på. Men udgangspunktet i samtalen her var at Frøkjær skulle starte foran Kløve. Den er jeg stadig uforstående over for
          Vi kan ikke være enige om alting, jeg anser Kløve som middelmådigt fyld og ikke som spilleren som bringer os tættere på top 6, han har intet vist de første to kampe hvilket ikke overrasker mig. Jeg havde egentlig hellere set Jebali rykket tilbage på banen Kløve på bænken og Lieder på top med Sander.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Tror Skjelvik er tiltænkt den plads. Og så er der ikke behov for mere pt. Det kan altid blive bedre, men hvis der kun er X penge at gøre med syntes jeg der er flere andre pladser der trænger til opgradering
            Skjelvik må være tiltænkt Barretts plads. Det er da fuldstændigt hovedløst at signe AJA som endnu en fyldspiller, når vi allerede har 2x Lund og Obbekjær til bredden.

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

              Skjelvik må være tiltænkt Barretts plads. Det er da fuldstændigt hovedløst at signe AJA som endnu en fyldspiller, når vi allerede har 2x Lund og Obbekjær til bredden.
              Enig .. men der skal hentes enten en CB eller en VB til sommer alt efter hvad Skjelvik skal spille .. og sikkert en CB mere såfremt Tverskov vil videre ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Vi kan ikke være enige om alting, jeg anser Kløve som middelmådigt fyld og ikke som spilleren som bringer os tættere på top 6, han har intet vist de første to kampe hvilket ikke overrasker mig. Jeg havde egentlig hellere set Jebali rykket tilbage på banen Kløve på bænken og Lieder på top med Sander.
                Hvis Jebali skal længere tilbage på banen burde vi spille med en diamant midtbane. Ser ham ikke som ren 8`er

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  Skjelvik må være tiltænkt Barretts plads. Det er da fuldstændigt hovedløst at signe AJA som endnu en fyldspiller, når vi allerede har 2x Lund og Obbekjær til bredden.
                  Tror ikke de helt ved hvor han skal spille henne endnu. Men jeg tror det bliver i venstre side af CF mm Barret bliver skadet. Hvem ved hvad der sker næste sæson

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Vi kan ikke være enige om alting, jeg anser Kløve som middelmådigt fyld og ikke som spilleren som bringer os tættere på top 6, han har intet vist de første to kampe hvilket ikke overrasker mig. Jeg havde egentlig hellere set Jebali rykket tilbage på banen Kløve på bænken og Lieder på top med Sander.
                    Kløve profiterede meget af Casper Nielsens vilde arbejdsraseri i offensiven. Nu er han ikke mere end en flittig breddespiller. Men ville ham foretrække aktuelt frenfor Frø fordi pga erfaring og fordi han gør ikke så farlige fejl som Frøkjær.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Hemmingsen raus!
                      OB: Danske mestre i 2075/6

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Hvis Jebali skal længere tilbage på banen burde vi spille med en diamant midtbane. Ser ham ikke som ren 8`er
                        Gerne, noget bør der snart prøves
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Gerne, noget bør der snart prøves
                          Vi er jo næsten nød til at skifte system senest til sommer alligevel. Tænker at Tverskov sælges, vi mister en wingback og så skal Sabbi sættes i scene.
                          Det skriger af noget 4-4-2 eller 4-3-3

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Vi er jo næsten nød til at skifte system senest til sommer alligevel. Tænker at Tverskov sælges, vi mister en wingback og så skal Sabbi sættes i scene.
                            Det skriger af noget 4-4-2 eller 4-3-3
                            Enig og med de seneste mange kampe in mende så er der vel ingen undskyldninger for stædigt at fastholde det som ikke virker, nytænkning tak inden der går mere Kent Nielsen i den.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Hvis Jebali skal længere tilbage på banen burde vi spille med en diamant midtbane. Ser ham ikke som ren 8`er
                              Ja, alternativt skal man jo bringe ham i en falsk 9er rolle, hvor han har to angribere/kanter på siderne, ligesom AaB er begyndt at spille med, først med Kusk og nu med Olsen da Kusk har karantæne. Der tror jeg faktisk vil være en noget nær perfekt rolle til ham, for han er jo tydeligvis bedst i en central rolle, hvor han kommer meget på bolden, men nogen boksangriber er han jo så absolut ikke, og hvis han skal længere tilbage i banen, kommer vi nok til at se hans mangler defensivt.. Problemet som jeg ser det lige nu er, at Jebali egentlig kommer i de positioner, hvor han er bedst, men resten af holdet er simpelthen ikke sat godt nok op. Sander er den eneste der løber omkring ham, med det er for lidt, og hverken Frøkjær eller Kløve kommer godt nok med til at true dybt og lægge på i feltet.

                              OC
                              KL - JT - AJA/JS
                              RJL - JD - JJT/AT - JBL
                              Sabbi - IJ - SS

                              Eller

                              RJL - KT - JT - JBL/JS
                              AT/TK - JD - JJT
                              Sabbi - IJ - SS

                              Jeg tror faktisk, at den dynamik potentielt kunne blive rigtigt farlig offensivt, med Jebali som omdrejningspunktet og ham bolden skal op i fødderne på, og så to hurtige folk som Sander og Sabbi der kan true på de dybe løb og 1 mod 1.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                                Hemmingsen raus!
                                Hvorfor?
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X