Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Randers-OB 23/2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Vi var statister i slutspillet sidste sæson. Kom ind med + 4 point til EfB og sluttede med - 4 efter de 10 kampe på trods af 4 point i de indbyrdes mod EfB.
    Det er korrekt. Jeg kan bare ikke se, hvordan at det skulle have betydning for vores berettigelse i top 6, i denne sæson. Sådan et regnskab har jeg aldrig hørt om, men det skal ikke gøre os uvenner, for vi er ganske enige - i øjeblikket er vi for ringe til top 6.
    Fynbo bosat i København | Har støttet Striwerne siden 02/03

    Comment


      #77
      Skuffende spil igen i dag. Synes egentlig vi er det bedste hold, selvom det er marginalt, men der er spillere som halter i forhold til de præstationer vi f.eks. så på samme tidspunkt sidste år. Barrett virker til at være videre, drachmann mangler at få brudt spillet og tverskov får ikke sat spillet nede fra, som vi har set ham tidligere. Derudover bliver tabet af kadrii bare mærkbart, når svendsen slet ikke er kommet ud til foråret og jebali kun er god 20-30 meter fra målet, men virkelig er uskarp i sine aktioner, når han har chancen for at sparke bolden i kassen. Ligeledes så lieder også halvrusten ud, omend det er tydeligt at han giver os noget. Hans udfordringer og fart er bare en større mundfuld end det svendsen disker op med. Der var flere gange i dag, hvor både jebali, svendsen og lieder får chancen, hvor jeg sad med tanken - Havde det bare været kadrii, så var der mål. Det kan vi ikke bruge til noget nu.
      Generelt igen for skuffende fremad banen. Randers synes jeg egentlig forsøger at ville frem, så vi kan åbne dem op, men der er for få aktioner, hvor vi virkelig får den spillet tyndt og det synes jeg vi burde kunne.
      Nu er det nok kun fuld hus i resten af grundspillet, som kan redde os i top 6. Dælme skuffende nok at skulle ud i de lortekampe igen, som det nok ender med. Det bliver nok et langt forår, øv for det.

      Comment


        #78
        UTTUTTT

        Vi er til grin jo...

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Heller ikke nogen dårlig holdning... Men kan ikke se hvorfor at Kløve skulle være en lejesvend?
          Så var Eskesen mindst lige så meget en lejesvend IMO. 1/2 år med begrænset spilletid og så ville han videre
          Hvis vores unge skal udvikles skal de have tillid og spilletid hvilket også medfører at vi må tage de fejl og udsving det indebærer og på den baggrund forstår jeg godt Eske ville videre. Lige som Greve iøvrigt.

          Lejesvende skal så ikke forstås negativt , så lad og kalde den “ profiler” udefra.
          Last edited by Magge; 23-02-2020, 16:45.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Othenesuuig Se indlæg

            Det er korrekt. Jeg kan bare ikke se, hvordan at det skulle have betydning for vores berettigelse i top 6, i denne sæson. Sådan et regnskab har jeg aldrig hørt om, men det skal ikke gøre os uvenner, for vi er ganske enige - i øjeblikket er vi for ringe til top 6.
            Det har skam ingen betydning for berettigelsen i denne sæson men sidste sæsons slutspil burde have givet et pingerpeg om at der sjal mere kvalitet til hvis vi skal være et top 6 hold.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
              Skuffende spil igen i dag. Synes egentlig vi er det bedste hold, selvom det er marginalt, men der er spillere som halter i forhold til de præstationer vi f.eks. så på samme tidspunkt sidste år. Barrett virker til at være videre, drachmann mangler at få brudt spillet og tverskov får ikke sat spillet nede fra, som vi har set ham tidligere. Derudover bliver tabet af kadrii bare mærkbart, når svendsen slet ikke er kommet ud til foråret og jebali kun er god 20-30 meter fra målet, men virkelig er uskarp i sine aktioner, når han har chancen for at sparke bolden i kassen. Ligeledes så lieder også halvrusten ud, omend det er tydeligt at han giver os noget. Hans udfordringer og fart er bare en større mundfuld end det svendsen disker op med. Der var flere gange i dag, hvor både jebali, svendsen og lieder får chancen, hvor jeg sad med tanken - Havde det bare været kadrii, så var der mål. Det kan vi ikke bruge til noget nu.
              Generelt igen for skuffende fremad banen. Randers synes jeg egentlig forsøger at ville frem, så vi kan åbne dem op, men der er for få aktioner, hvor vi virkelig får den spillet tyndt og det synes jeg vi burde kunne.
              Nu er det nok kun fuld hus i resten af grundspillet, som kan redde os i top 6. Dælme skuffende nok at skulle ud i de lortekampe igen, som det nok ender med. Det bliver nok et langt forår, øv for det.
              Synes problemet ligger på midtbanen og ikke i forreste linje. Vi var ret udfordret der allerede sidste sæson og tabte C. Nielsen som var meget vigtigt for vores presspil. Derudover blev vores relativ ringe centrale midtbane kompenseret af to rigtig stærke wingbacks og Tverskov. Men hverken Tverskov eller Ryan eller Barrett som var bærende spiller i sidste sæson viser samme præstation nu. Ryan offensive farlighed mangler og synes Barrett er helt væk. Absolut uforståeligt hvor mange simple bolde han smider væk. Håber Skjelnik kan overtage meget snart.
              Hvem jeg vil fremhæve positiv er Kasper Larsen. Han spiller roligt og meget suverænt og giver derudover sikkerhed med sin hovedstødstyrke. Selvom var meget tilfreds med Leeuwin så ser Kasper som klar opgradering.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Det har skam ingen betydning for berettigelsen i denne sæson men sidste sæsons slutspil burde have givet et pingerpeg om at der sjal mere kvalitet til hvis vi skal være et top 6 hold.
                Enig truppen er ca til den placering vi har pt. Sabbi kunne have afbødet vinduet, men jyden gav jo et fornærmende bud til Hobro. Hvis vi skal fast i top 6 så er der 4-5 af de startende i dag, der skulle være på bænken.
                vi er ikke bedre end nr 8 med den nuværende trup.

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Synes problemet ligger på midtbanen og ikke i forreste linje. Vi var ret udfordret der allerede sidste sæson og tabte C. Nielsen som var meget vigtigt for vores presspil. Derudover blev vores relativ ringe centrale midtbane kompenseret af to rigtig stærke wingbacks og Tverskov. Men hverken Tverskov eller Ryan eller Barrett som var bærende spiller i sidste sæson viser samme præstation nu. Ryan offensive farlighed mangler og synes Barrett er helt væk. Absolut uforståeligt hvor mange simple bolde han smider væk. Håber Skjelnik kan overtage meget snart.
                  Hvem jeg vil fremhæve positiv er Kasper Larsen. Han spiller roligt og meget suverænt og giver derudover sikkerhed med sin hovedstødstyrke. Selvom var meget tilfreds med Leeuwin så ser Kasper som klar opgradering.
                  Delvis enig om KL men vi har for mange stoppede som ikke kunne komme på i Lyngby eller Randers. De 2 Lund og AJA må højest være første reserve.

                  Comment


                    #84
                    Virkelig en dårlig superligakamp i dag. Så mange børnefejl på begge sider. Hold kæft hvor er det ringe. På positivsiden, holdt forsvaret nullet. Jeg synes at Oliver Christensen skal have chancen resten af sæsonen - men efter sæsonen skal man se på om der ikke også skal opgraderes dér. Har vi afløseren i egne rækker - det tror jeg. Ellers må Grytebust tilbage.

                    Det positive ved at misse top 6 er, at OB kommer til at møde hold på deres niveau i nedrykningsslutspillet, for OB har INTET at gøre i top 6
                    Last edited by Københavnstinker; 23-02-2020, 17:01.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                      På et eller andet tidspunkt må man erkende at vi ikke kun "p.t" ikke er gode nok til top 6.

                      MvH ChrisOB
                      Tja, jeg ved ikke hvem "man" er, men altså - vi var gode nok i sidste sæson, og i denne sæson har vi også ligget fint til, indtil den forfærdelige stime vi befinder os i. Vi savner i øjeblikket en spiller med Bashkims kynisme, det er så forskellen på succes og fiasko i en tæt række. Det tror jeg også de vil sige i AAB om Andersen, eller i Lyngby om Corlu.
                      Fynbo bosat i København | Har støttet Striwerne siden 02/03

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                        Virkelig en dårlig superligakamp i dag. Så mange børnefejl på begge sider. Hold kæft hvor er det ringe. På positivsiden, holdt forsvaret nullet. Jeg synes at Oliver Christensen skal have chancen resten af sæsonen - men efter sæsonen skal man se på om der ikke skal opgraderes dér. Har vi afløseren i egne rækker - det tror jeg. Ellers må Grytebust tilbage
                        Wow, du synes simpelthen at vores problemer skal findes på målmandspladsen?

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Hvis vores unge skal udvikles skal de have tillid og spilletid hvilket også medfører at vi må tage de fejl og udsving det indebærer og på den baggrund forstår jeg godt Eske ville videre. Lige som Greve iøvrigt.

                          Lejesvende skal så ikke forstås negativt , så lad og kalde den “ profiler” udefra.
                          Den er jeg delvis med på. Men udgangspunktet i samtalen her var at Frøkjær skulle starte foran Kløve. Den er jeg stadig uforstående over for

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                            Wow, du synes simpelthen at vores problemer skal findes på målmandspladsen?
                            Ja det er godt nok en anden vinkel at anskue problemerne fra
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #89
                              OB er slet og ret i krise. 7 kampe og to point, det sejler fuldstændigt. Indkøbspolitikken er rodet og forfejlet, og trænerteamet forsøger desperat at få plan A til at fungere igen og igen, selvom forlængst burde være gået videre til plan b.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                                Wow, du synes simpelthen at vores problemer skal findes på målmandspladsen?
                                Ja den fatter jeg heller ikke. Lad os dog bruge krudtet der hvor der virkelig er behov for det

                                Comment

                                Working...
                                X