Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Randers-OB 23/2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg



    Kløve er en bedre og klogere spiller end Frøkjær. Jeg har ikke set noget fra Frøkjær der skulle berette at han er foran JJ og Kløve. Opondo er jeg enig i og Greve er ligsom solgt
    Syntes du det har været tydeligt i de to første kampe?
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Othenesuuig Se indlæg
      Ufattelig ringe kamp, hvor vi er tæt på at smide det hele til sidst. Vi skaber stort set intet. Det ene point kan i sidste ende vise sig at være vigtigt, men vi ligner godt nok ikke et hold der har noget at gøre i et mesterskabsslutspil.
      Sidste sæson viste vi jo tydeligt at vi intet havde at gøre i slutspillet og da vi ikke er forstærket ift dengang så har vi jo heller intet at gøre der i år.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
        Det var en pinlig kamp. Både Randers og OB er simpelthen for dårlige rent teknisk.
        Måske er det på tide at blæse til angreb? Drop 3 back kæden måske? Vi har jo kun 2 gode stoppere.

        OC

        RJL - KL - JT - Jørgen

        Sander - Frø - JD - Aron - Jebali

        Lieder

        Der skal prøves noget nyt, vi skaber intet igen i dag. Kun Jebali prøver. Frø havde dog en god kamp, der mangler bare den sidste kreativitet.
        Frøkjær spiller med alt for højt risiko og til dels alt for egoistisk, især for et hold i krise. Og vi er et hold i krise. Der bruges mere "no-nonsens-attitude" i sådan en situation. Ville gerne se mere af Aron.
        Er helt med at de unge har brug for tillid og spilletid for at udvikle sig men i den situation vi står koster det dyrt at JM holder så fast i Frø.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Frøkjær spiller med alt for højt risiko og til dels alt for egoistisk, især for et hold i krise. Og vi er et hold i krise. Der bruges mere "no-nonsens-attitude" i sådan en situation. Ville gerne se mere af Aron.
          Er helt med at de unge har brug for tillid og spilletid for at udvikle sig men i den situation vi står koster det dyrt at JM holder så fast i Frø.
          Tror nu det kan være dyrere at holde fast i AJA han er alt for tit modstandernes farligste mand.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Othenesuuig Se indlæg
            Ufattelig ringe kamp, hvor vi er tæt på at smide det hele til sidst. Vi skaber stort set intet. Det ene point kan i sidste ende vise sig at være vigtigt, men vi ligner godt nok ikke et hold der har noget at gøre i et mesterskabsslutspil.
            Vi skal se helt anderledes på det. Vi skal være glade for at blive 7-8. Ellers bliver det grimt.

            Comment


              #66
              2 point i de seneste 7 kampe. Gudskelov at vi har Silkeborg hjemme i næste uge. Lige nu er vi ikke for gode til ikke at kunne blive en del af nedrykningskampen.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Sidste sæson viste vi jo tydeligt at vi intet havde at gøre i slutspillet og da vi ikke er forstærket ift dengang så har vi jo heller intet at gøre der i år.
                Den logik tror jeg ikke rigtig at jeg kan følge, men jeg er da enig i, at vi pt. ikke spiller som et hold, der kan være blandt de seks bedste hold i Danmark.
                Fynbo bosat i København | Har støttet Striwerne siden 02/03

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                  Vi skal se helt anderledes på det. Vi skal være glade for at blive 7-8. Ellers bliver det grimt.
                  Så længe der er en teoretisk mulighed for at slutte i top seks, vil jeg da helt klart mene, at det er det vi skal gå efter. Jeg er enig i at det i øjeblikket er mere realistisk at vi slutter i det lag, du nævner. Derfor mener jeg også, at det ene point kan vise sig at blive vigtigt.
                  Fynbo bosat i København | Har støttet Striwerne siden 02/03

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Syntes du det har været tydeligt i de to første kampe?
                    Umiddelbart ja. Selvom ingen af dem ham været gode

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Othenesuuig Se indlæg

                      Den logik tror jeg ikke rigtig at jeg kan følge, men jeg er da enig i, at vi pt. ikke spiller som et hold, der kan være blandt de seks bedste hold i Danmark.
                      Vi var statister i slutspillet sidste sæson. Kom ind med + 4 point til EfB og sluttede med - 4 efter de 10 kampe på trods af 4 point i de indbyrdes mod EfB.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Umiddelbart ja. Selvom ingen af dem ham været gode
                        Syntes det har været enddog meget svært at se hvem af dem der er hentet udefra som forstærkning og hvem der er den unge som skal udvikles.
                        Min holdning vil altid være at “lejesvendene” skal være markant bedre end vores egne unge før de er at foretrække.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Othenesuuig Se indlæg

                          Så længe der er en teoretisk mulighed for at slutte i top seks, vil jeg da helt klart mene, at det er det vi skal gå efter. Jeg er enig i at det i øjeblikket er mere realistisk at vi slutter i det lag, du nævner. Derfor mener jeg også, at det ene point kan vise sig at blive vigtigt.
                          Afgjort vi skal jagte muligheden så længe den er mulig, men der skal sideløbende laves en plan B.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Othenesuuig Se indlæg

                            Den logik tror jeg ikke rigtig at jeg kan følge, men jeg er da enig i, at vi pt. ikke spiller som et hold, der kan være blandt de seks bedste hold i Danmark.
                            På et eller andet tidspunkt må man erkende at vi ikke kun "p.t" ikke er gode nok til top 6.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #74
                              Så kun den sidste halve time. Godt er det ikke. Og har ikke været det længe. Miraklerne kommer ikke og igen hører vi en træner udlægge kampen med en del undskyldninger og forklaringer. Jeg får deja vu.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Syntes det har været enddog meget svært at se hvem af dem der er hentet udefra som forstærkning og hvem der er den unge som skal udvikles.
                                Min holdning vil altid være at “lejesvendene” skal være markant bedre end vores egne unge før de er at foretrække.
                                Heller ikke nogen dårlig holdning... Men kan ikke se hvorfor at Kløve skulle være en lejesvend?
                                Så var Eskesen mindst lige så meget en lejesvend IMO. 1/2 år med begrænset spilletid og så ville han videre

                                Comment

                                Working...
                                X