Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stemmer fra Ådalen - interview med Thorborg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Stemmer fra Ådalen - interview med Thorborg

    https://www.tv2fyn.dk/odense/laenge-...nisere-stadion

    TV2 Fyn har lavet en artikel om det.

    Spændende tider i Odense :D

    #2
    Smider lige linket til interviewet - https://soundcloud.com/obstemmer/spe...-obs-udvikling
    Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


    Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

    Comment


      #3
      Lægger lige et andet interview med NT i Tipsbladet her

      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...wI3SInmHmvDjE8

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Lægger lige et andet interview med NT i Tipsbladet her

        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...wI3SInmHmvDjE8
        Du mener referat af samme interview, men tak

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af René Se indlæg

          Du mener referat af samme interview, men tak
          Beklager, jeg har endnu ikke hørt SFÅs snak med NT

          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
            Smider lige linket til interviewet - https://soundcloud.com/obstemmer/spe...-obs-udvikling
            Super godt arbejde og spændende / oplysende interview
            Last edited by Online; 05-02-2020, 18:18.

            Comment


              #7
              Rigtig interessant interview. Thorborg lyder faktisk yderst fornuftig. Jeg er glad for en ejer som værdsætter klubben, og som har sit værdi udtryk i Odense, og ikke som man ser i andre klubber, en udenlandsk investor, uden nogen lokal forankring, eksempel FCN..... Han kommer også ind på moderniseringen af stadion, som står øverst på listen, dog uden nogen tidshorisont.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                Rigtig interessant interview. Thorborg lyder faktisk yderst fornuftig. Jeg er glad for en ejer som værdsætter klubben, og som har sit værdi udtryk i Odense, og ikke som man ser i andre klubber, en udenlandsk investor, uden nogen lokal forankring, eksempel FCN..... Han kommer også ind på moderniseringen af stadion, som står øverst på listen, dog uden nogen tidshorisont.
                Spændende mht stadion. Ideen med at rive hele den billige langside ned (Barfoed) og bygge en helt ny tribune der, havde jeg ikke lige tænkt på, men det giver umiddelbart god mening også i forlængelse af at tribunen på atletikstadion skal væk og erstattes af bygninger/lokaler til en By-efterskole: https://fyens.dk/artikel/tribune-riv...nse-idrætspark.
                Måske kan det hele integreres under samme tag i en ny moderne langside på stadion.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                  Spændende mht stadion. Ideen med at rive hele den billige langside ned (Barfoed) og bygge en helt ny tribune der, havde jeg ikke lige tænkt på, men det giver umiddelbart god mening også i forlængelse af at tribunen på atletikstadion skal væk og erstattes af bygninger/lokaler til en By-efterskole: https://fyens.dk/artikel/tribune-riv...nse-idrætspark.
                  Måske kan det hele integreres under samme tag i en ny moderne langside på stadion.
                  Er der nogen der ved om det så ville være muligt at lave et "helt stadion" med kurve tribuner i hjørnerne. Når man river den ene langside ned? Mener der er nogen der har nævnt tidligere at det ikke var muligt med den nuværende konstruktion..
                  We are what we repeatedly do. Excellence, therefore, is not an act, but a habit.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Aristoteles Se indlæg

                    Er der nogen der ved om det så ville være muligt at lave et "helt stadion" med kurve tribuner i hjørnerne. Når man river den ene langside ned? Mener der er nogen der har nævnt tidligere at det ikke var muligt med den nuværende konstruktion..
                    Det burde kunne laves hvis man vælger at så drastisk til værks som at rive hele langsiden ned. Gør det nu bare ordentligt denne gang så vi slipper af med den nuværende øjebæ.

                    Comment


                      #11
                      Lækkert med interwiet af formanden. Ser frem til at høre det næste fra det nye superligahus.

                      Comment


                        #12
                        Arghhh. Det var sgu lidt som halv dårlig sex for mig

                        Hvor sidder jeg flere gange og tænker “hvorfor hulen stiller i ikke et modspørgsmål på det svar!!?” Og “hvor ville jeg dog hellere have at OBstruktion lavede dette interview”...
                        Kommer lige med lidt eksempler

                        1) Thorborg nævner noget med vandet på toiletterne på stadion og noget med kønsopdelingen af toiletterne. Det skal der gøres noget ved
                        Ja det har været et problem i mange år Thorborg. Og det er direkte PINLIGT. Pinligt at man konstant bruger kommunen som undskyldning når man for relativt få penge i det samlede billede kan løse det selv. Det kan ikke koste det vilde. Og kommunen brokker sig nok ikke. Er det ikke bare nogle ting der må laves og så høre om evt refundering den dag man finder en samlet løsning med kommunen
                        Hvorfor stiller man ikke det kontraspørgsmål?? Eller noget lign

                        2) Thorborg nævner nogle gange at vi er kommet styrket ud af vinduet og der er blevet brugt masser af penge.
                        Fair nok. Der var mange handler. Men også mange penge i overskud. Kunne man ikke have gjort noget mere. Burde man ikke have erstattet AK også?. Han siger at salget af Kadrii gjorde at man kunne gøre en masse ting. Hvilke ting var det lige?? At hente en Norsk venstreback, Bytte Lieder med AK og ellers lige sælge 2 ekstra spillere?? For det var det eneste der skete efter salget. Hvad mente han præcist da han sagde da han sagde at Kadrii pengene satte skub i flere ting?? Hvor er de skarpe spørgsmål uden man behøver at grille nogen??

                        3) Thorborg nævner at det ikke ville være sundt hvis han som enkelt mand går ind og booster økonomien en kort periode.
                        Nej gud forbyde der skulle ske det samme som der gjorde i FCM da Benham kom til. Han boostede nemlig setuppet som gjorde at de fik bedre spillere som lavede bedre resultater og som gjorde at de kunne sælges for større penge. Deres unge på akademiet blev ligepludselig også flere penge værd. Og i løbet af få år blev en mellem klub fra provinsen til en topklub med en fantastisk økonomi.
                        Man snakkede kun kort om det dårlige eksempel som BIF er. Kunne man ikke have vendt om det ikke var fristende at gøre som FCM som bestemt var/er en sammenlignelig klub.

                        4) Thorborg snakker flere gange om en positiv spiral der skal følges op og at den er afhængig af at vi kommer i Top 6 i år. For at investere ydeligere.
                        Hvad sker så hvis vi ikke kommer i Top 6 i år? Skal der så spares igen så nogle de andre hold igen kan komme op til os og dem der er lidt foran kan komme ydeligere foran? Kunne man ikke lige have spurgt om det?

                        Der var bestemt også mange gode ting i dette interview. Men jeg sidder overall tilbage med en flad fornemmelse efter denne podcast. Det kunne have været så meget skarpere. Jeg har fra Day 1 smidt en mobilepay betaling afsted efter hver podcast. Men denne podcast giver mig lyst til at sende en anmodning om at få lidt tilbage.
                        Og så fik jeg ikke svar nogle af mine 3 spørgsmål

                        Comment


                          #13
                          Tak for alle kommentarer og input. Det bliver noteret og taget med. Vi ville gerne og burde måske have spurgt mere ind til de enkelte emner, men vi ville også gerne omkring vores planlagte emner. Så det var lidt bevidst, at det handlede mere om Niels Thorborgs budskaber.

                          Vi hører ikke så tit fra ham, så det var vigtigt at få hans vurdering af klubbens situation og ambition. Hvor er vi nu? Hvor skal vi hen? Hvad tænker du om målsætninger? Stadion? Spillerbudgettet og så videre? VI håber jo, at vi kan gentage besøget, og så kan det være, at vi skal fokusere på færre emner.

                          I forhold til fmprOB - vi har noteret os dine spørgsmål her i tråden, og det kan være, at de kan blive en del af den næste snak. Der er ikke noget til hinder for, at vi har en del af interviewet, som i et eller andet omfang er spørgsmål fra fans.

                          Igen - tak for ris og ros.
                          Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                          Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                            Tak for alle kommentarer og input. Det bliver noteret og taget med. Vi ville gerne og burde måske have spurgt mere ind til de enkelte emner, men vi ville også gerne omkring vores planlagte emner. Så det var lidt bevidst, at det handlede mere om Niels Thorborgs budskaber.

                            Vi hører ikke så tit fra ham, så det var vigtigt at få hans vurdering af klubbens situation og ambition. Hvor er vi nu? Hvor skal vi hen? Hvad tænker du om målsætninger? Stadion? Spillerbudgettet og så videre? VI håber jo, at vi kan gentage besøget, og så kan det være, at vi skal fokusere på færre emner.

                            I forhold til fmprOB - vi har noteret os dine spørgsmål her i tråden, og det kan være, at de kan blive en del af den næste snak. Der er ikke noget til hinder for, at vi har en del af interviewet, som i et eller andet omfang er spørgsmål fra fans.

                            Igen - tak for ris og ros.
                            Hej Martin

                            Det er jo netop pga vi sjældent hører fra ham at jeg føler lidt “missed oppotunity here”. Nu skal jeg måske vente 12 måneder på chancen igen Men vi har som du selv skriver nok haft lidt forskellige behov hvad man gerne ville høre fra NT. Det var jo heller ikke det i havde med i podcasten jeg opponerer over. Det var det som ikke var med.

                            Nu kunne jeg forstå at han nærmest inviterede jer ned i det nye superligahus til en lille snak igen og der kunne jeg godt tænke mig bare svar på 1 spørgsmål. Så er jeg tilfreds(selvom jeg har flere)

                            * Niels refererer flere gange til at alle de penge der kommer ind i transfers,sponsorer,sportslige resultater vil blive geninvesteret i holdet
                            Hvad er så sandt/falsk mht at NT modtager 25/50% af samtlige transfer indtægter som en del af en aftale efter han flere gange har spyttet penge i klubben?


                            Ikke fordi jeg syntes at det ville være en unfair aftale på nogen måde. Jeg vil bare gerne have en afklaring på om det passer og evt hvor længe man hænger på sådan en aftale. På forhånd tak

                            Comment


                              #15
                              Bare for en god ordens skyld. Så er jeg Morten. ;)
                              Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                              Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                              Comment

                              Working...
                              X