Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stemmer fra Ådalen - interview med Thorborg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Jeg forventer satme heller ikke Thorborg smider om sig med penge som JBA i Brøndby gør :)

    Dengang JH kom til klubben der smækkede Thorborg sgu da sin pengepung k og sagde til JH han skulle ryde op i økonomien. Og de rhae han jo fået gjort. Og mon ikke det er derfor at Thorborg den dag idag åbner lidt op for pengepungen igen.. netop fordi økonomien er blevet bedre en dengang JH startede i klubben.
    Så er det ærgerligt at JH fumlede sådan rundt. Ellers havde vi stået som de tredje stærkeste klub i dag.
    Last edited by tOrnBjerg; 08-02-2020, 16:33.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
      Jeg forventer satme heller ikke Thorborg smider om sig med penge som JBA i Brøndby gør :)

      Dengang JH kom til klubben der smækkede Thorborg sgu da sin pengepung k og sagde til JH han skulle ryde op i økonomien. Og de rhae han jo fået gjort. Og mon ikke det er derfor at Thorborg den dag idag åbner lidt op for pengepungen igen.. netop fordi økonomien er blevet bedre en dengang JH startede i klubben.
      Det var da en underlige måde han ryttede op i den økonomi på da. Jeg husker million transfers og lange dyre kontrakter til hits som Mikkelsen (var så ligegyldig at jeg ikke er sikker på hvad han hed), kirkeskov, kryger og mange flere..... vi stoppede ikke med at betale penge for spillere, vi stoppede med at betale penge for gode spillere, og brugte dem istedet på spillere som både vi og JH vidste ikke var gode nok!

      Comment


        #33
        I ugens nye udsendelse er man også kommet til den konklusion at Top 6 er væk og at det nu bare gælder om at blive nr 8

        att: ham der havde vores storskærme som en Koval kan jeg fortælle er der allerede er ny(e) på vej. Det har været bestilt længe og bliver sat op inden længe.
        Også en pænt stor investering

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          I ugens nye udsendelse er man også kommet til den konklusion at Top 6 er væk og at det nu bare gælder om at blive nr 8

          att: ham der havde vores storskærme som en Koval kan jeg fortælle er der allerede er ny(e) på vej. Det har været bestilt længe og bliver sat op inden længe.
          Også en pænt stor investering
          tænker at nye storskærme er et must i forhold til at stadion også skal gøres klar til VAR fra sommeren

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Fdml Se indlæg

            tænker at nye storskærme er et must i forhold til at stadion også skal gøres klar til VAR fra sommeren
            Arrr, jeg tror næppe det er de skærme dommerne sidder og kigger på

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

              Arrr, jeg tror næppe det er de skærme dommerne sidder og kigger på
              Næppe

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Næppe
                Hvad er grunden til de nye skærme?
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Hvad er grunden til de nye skærme?
                  Øhhh jeg tror nok bare det er fordi de er gamle og der er kommet en masse “pixel” fejl mm eller hvad det hedder. Og så har de vidst også været ude af drift et par gange. Så det er nok bare tid

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Øhhh jeg tror nok bare det er fordi de er gamle og der er kommet en masse “pixel” fejl mm eller hvad det hedder. Og så har de vidst også været ude af drift et par gange. Så det er nok bare tid
                    Nogen der kan huske hvornår de nuværende blev sat op? 10 år siden eller deromkring?

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      Nogen der kan huske hvornår de nuværende blev sat op? 10 år siden eller deromkring?
                      Kan jeg simpelthen ikke huske. Men det er nok noget i det lag ja

                      Edit. Det er 12 år siden
                      https://www.tv2fyn.dk/fyn/storskaerme-pa-odense-stadion

                      Comment

                      Working...
                      X