Vi aner ikke hvad BIF kan efter afgang af tre af de vigtigste spillere - og målscorere. Holdet skal nok bruge et par kampe for at finde noget spil. Samtidig har vi en tradition med at spille godt mod de større hold, så mon ikke vi vinder en smal sejr eller uafgjort. Vejret bliver nok blæst og regn så nogen fed kamp at opleve tror jeg egentlig ikke.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-BIF 16/2
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Det må være mere end 10 mål vi har mistet. Har AK og Greve ikke også lavet et par stykker hver?
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægMart Lieder er ikke klar til i aften ifølge Fyens. Opstilling vurderes at være
OC
KL JT AJA
JD
RJL TK MF JBL
IB SS
JD erstattes sandsynligvis af Aron efter 60-70 min, da han ikke vurderes klar til 90 min.
Men bare de selv mener vi er kommet styrket ud
Comment
-
Truppen er klar og uden Obbekjær der spillede u19 mod Dalum i går, Ibrahimagic er med i truppen
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...b-broendby-if/Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Satme tyndt med kun Issam Bebali og Sander Svendsen klar. Men sådan går det når man afskibber 2 med SL klasse og kun henter 1.
Men bare de selv mener vi er kommet styrket ud
Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægAGF-Randers udsat. Forhåbentlig ikke noget vi ser mere af i dag.
Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
På Storebælt frarådes kørsel med vindfølsomme køretøjer (tjek dit køretøj: https://storebaelt.dk/trafikinformation). Forventes ophævet kl. 16:00.
For 5 min siden var forventningen kl 14:00. Spændende om BIF overhovedet kan komme over....
Comment
Comment